Belépés meglévő ügyfeleinknek

Elfelejtette jelszavát?

Új ügyfél regisztráció

A regisztráció befejezésével Ön kijelenti, hogy elfogadja Általános Szerződési Feltételeinket.
A terméket hozzáadtuk a kosár tartalmához.

Aktuális információk

belépés / regisztráció     Az Ön kosara üres Kosár megtekintése
Bogár alkatrészek

Bogár

VW Busz -67 alkatrészek

VW Busz -67

VW Busz 68- alkatrészek

VW Busz 68-

T25 / T3 alkatrészek

T25 / T3

Karmann alkatrészek

Karmann

Type3 alkatrészek

Type3

Type4 alkatrészek

Type4

Type181 alkatrészek

Type181

Vízhűtéses alkatrészek

Vízhűtéses

Aktuális híreink

2018. 10. 18.

Heti Aktuális hírlevelünk!

Sziasztok, Volkswagányok!
Hosszú hétvége jön! Aki még bogarazik vagy buszozik, az készüljön fel, mert az igen változatos időjárás arra készül, hogy pótolja a vizet a Dunába. Tehát akár nyálkás hidegre is fordulhat kis országunk időjárása a hétvégén. A bogarasok külön figyeljenek oda, hiszen az autó orrkönnyű, és a megváltozott útviszonyok bizony nagyon könnyen alulkormányozottá tehetik az autót! Nem felejtettük el a Lamour hétvégét, amit mindenkinek köszönünk szépen még egyszer! Lesz még ilyen alkalom, ezért ha valaki lemaradt volna az eseményről, az bepótolhatja a velünk való találkozást!

Rólunk:
Most hétvégén is nyitva leszünk!! 2018. 10. 20-án, szombaton várunk mindenkit sok szeretettel, 9 órától 13 óráig. Ha valakinek kérdése van, vagy személyesen szeretne szemügyre venni egy alkatrészt, esetleg nem tudott hétköznap bejönni hozzánk, az ezen a napon és időintervallumban megteheti. Az október 23-ai Ünnepnap miatt, hétfőn 22-én és kedden 23-án ZÁRVA tartunk!



Itthoni találkozó:
Itthoni találkozó, a Magyarországi Bogarasok Klubja rendezésében: Kedves Tagjaink, Kedves VW Rajongók! Szeretettel meghívunk mindenkit az Őszi Börzére, 2018. 11. 24-én, Budapest, XI. Galvani út 1.-3. szám alá. Az előzetes regisztráció indul november 1-én! (Előzetes regisztráció árusoknak kötelező, látogatóknak csak akkor szükséges, ha forró teát és ebédet is kérnek.) Az egyértelműsítő leírást legalul találod! A rendezvény előzetes regisztráció nélkül is látogatható. MBK TAGSÁGGAL DÍJMENTESEN. Családi kedvezményt viszont csak akkor lehet igénybe venni, ha arra előzetesen regisztrál! kedvezmenyesbiztositas.hu/tagsag-igazolas.php Tagsággal nem rendelkezők részére a belépés 500 Ft/fő!

Külföldi találkozók:
2018. november 4-én Slough Swapmeet néven lesz találkozó és kirakodóvásár az Egyesült Királyságban! A fotók alapján rengeteg alkatrészárus lesz kint. Lehet, érdemes egy ilyen utat bevállalni, ha az ember ritkaságokra vadászik. Pontos cím: NEW VENUE Bracknell Leisure Centre, Bagshot Rd, Bracknell RG12 9SE, United Kingdom Internetes elérhetőség: sloughswapmeet.co.uk

Heti érdekességek a nagyvilágból!
Sok dolgot igyekeznek a manapság úgy eladni számunkra, melyről azt mondják: ez korunk nagy találmánya, és mekkorát fejlődött az emberiség. Szerintem, ha végiggondolnánk ezeket a hangzatos blöfföket, és szánnánk időt egy kis kutatómunkára, rájönnénk, hogy ez nem feltétlen van mindig így. A Harmadik Birodalom számos olyan eszközt alkotott, melyet a mai napig használunk, vagy nyomon követhető, hogy ez egy Európából lopott fejlesztés.Gondolok én itt akár a lopakodó technológiára, vagy a térhatású filmre, akár az irányítható rakétára. De direkt írtam Európát, és nem csak Németországot, mert sok autófejlesztési szabadalomnak bizony francia vagy brit tulajdonosai is vannak. Ami biztos, hogy önmagából adódóan az autók önvezetéséről sem mondhatjuk azt, hogy az elmúlt tíz évben találták ki. Valamikor 50 évvel korábban egy gumigyártó, a Continentál, már pénzt és energiát nem sajnálva elindította az autók önvezérlő programját, és az akkori viszonyok közt meg is alkották az első rendszert.
Erre az általuk fejlesztett gumiabroncsok tesztelésénél közel azonos körülmények megteremtéséhez volt szükségük, ezért létrehoztak egy saját autótesztpályát, melyet Contidrome néven kereszteltek el! Az építkezés és rendszerek telepítése után, 1968. szeptember 11-én tesztelték a Continental mérnökei a világ első elektronikusan irányított gépkocsiját. A sajtó a megnyitáskor úgy kommentálta a hírt, hogy "a jövő elkezdődött" és az eseményről több mint 400 újság, rádió- és televízióadó számolt be. Az első gépkocsi a beépített szenzoroknak köszönhetően felismerte, hogy még az adott sávban van-e vagy már nem, és utóbbi esetben automatikus kiigazítást végzett. Mindezt egy a tesztpályára felragasztott dróttal érték el, melybe áramot vezettek, és az ez által generált mágneses mezőt a járműre felszerelt mérőtekercsek érzékelték. A rendszer precíz elektronikai vezérlést tett lehetővé. Egy átalakított Mercedes Benz 250 Automatikba a mérnökök elektromechanikus kormányzást és gázszabályozást, valamint a mért érték visszacsatolására szolgáló rádiós eszközt építettek be. Ez volt akkor az abszolút csúcstechnika. A lökhárítókra több antennát szereltek fel, míg a csomagtartóba került a vezérlőelektronika és egy elektropneumatikus fékrendszer. De, hogy ez a hír még érdekesebb legyen számunkra, a pályát több Volkswagen is megjárta. Aki többet szeretne megtudni az alábbi videóból sok információhoz juthat még.
Magukat a járműveket pedig itt tudjátok megnézni: www.youtube.com/watch?time_continue=70&v=dX1mr50zMoE
(Forrás: sg.hu)


Legyen Olyan A Hétvégétek, Amilyennek Szeretnétek!
Üdvwözlettel: A BugParts Team


 


 

2018. 10. 11.

Heti Aktuális hírlevelünk!

Sziasztok, Volkswagányok!

A héten nagy dologra készülünk!
Szombaton, 2018. 10. 13-án különleges napot tartunk üzletünkben! A Lamour néven megrendezett esemény keretein belül, minden vásárló számára minden termékből - és itt az akciós termékekre is gondolunk - további 10% kedvezményt adunk! Ezért ezen a napon hosszabb nyitva tartással, 9-től 16 óráig várunk mindenkit szeretettel! És ez még NEM MINDEN! Aki 50.000 Ft felett vásárol, az egy pólót kap tőlünk ajándékba! Várunk benneteket szeretettel és nagy kedvezményekkel! A szombaton telefonon vagy online leadott rendelésekre is vonatkozik az akció!!!!!!

Itthoni találkozó:
Itthoni találkozó, a Magyarországi Bogarasok Klubja rendezésében: Kedves Tagjaink, Kedves VW Rajongók! Szeretettel meghívunk mindenkit az Őszi Börzére, 2018. 11. 24-én, Budapest, XI. Galvani út 1.-3. szám alá. Az előzetes regisztráció indul november 1-én! (Előzetes regisztráció árusoknak kötelező, látogatóknak csak akkor szükséges, ha forró teát és ebédet is kérnek.) Az egyértelműsítő leírást legalul találod! A rendezvény előzetes regisztráció nélkül is látogatható. MBK TAGSÁGGAL DÍJMENTESEN. Családi kedvezményt viszont csak akkor lehet igénybe venni, ha arra előzetesen regisztrál! kedvezmenyesbiztositas.hu/tagsag-igazolas.php Tagsággal nem rendelkezők részére a belépés 500 Ft/fő!

Külföldi találkozók:
Lassan lezárul a 2018-as év. Rengeteg színes program volt az idén külföldön, sok-sok újdonsággal. Aki megteheti, egyszer mindenképpen jusson el valamilyen külföldi rendezvényre. Ami biztosnak mondható, még két invitálás van erre az évre a naptáramban. 2018. november 4-én Slough Swapmeet néven lesz találkozó és kirakodóvásár az Egyesült Királyságban! A fotók alapján rengeteg alkatrészárus lesz kint. Lehet, érdemes egy ilyen utat bevállalni, ha az ember ritkaságokra vadászik. Pontos cím: NEW VENUE Bracknell Leisure Centre, Bagshot Rd, Bracknell RG12 9SE, United Kingdom Internetes elérhetőség: sloughswapmeet.co.uk

Volkswagen gyári hírek:
Csendes forradalom zajlik a járműgyártásban. A motorok károsanyag-kibocsátásának drasztikus csökkentésén túl a járművek felépítése és a karosszériagyártás is teljesen átalakul. (Itt jelezném, ez volt az egyik indok, amiért a Vw abbahagyni készül a bogár gyártását: mert átalakítja az alkatrészellátását, és a Beetle még egy régi rendszerre épült.) Technológiai és közlekedésbiztonsági szempontból óriási előrelépést jelent a hidegen és melegen hengerelt, változó falvastagságú acélok alkalmazása, valamint az acél-alumínium komponensek széleskörű alkalmazása. Az egyre inkább elfogadottá váló elektromos autók nemcsak zéró kibocsátásuk okán jelenthetik az autózás jövőjét, hanem mert a kocsik teljes felépítésének szabadsága, a hajtáslánc elhelyezésének rugalmassága alapvetően eltér a hagyományos belsőégésű motorral szerelt járművekétől, drasztikusan javítva ezzel az autók ütközésbiztonságát. Az elektromos autók sorozatgyártása során az MEB-platformmal sokkal rugalmasabbá válik a járműtervezés a Volkswagennél, és megnyílik az út az új karosszériastruktúrák széleskörű alkalmazása előtt. Kevesebb az alkatrész, így megbízhatóbbá válik a jármű, és jóval kisebb a karbantartási igénye. Függetlenül attól, hogy az autó nehezebbé válik, a jármű stabilitása a nagyfeszültségű akkumulátor fenéklemezre helyezésével ugyanolyan, mint a belső égésű motoros változatoké, sőt ugyanazokat a törésteszti eredményeket produkálja. A benzines VW up! Megjelenésekor, 2011-ben az EuroNCAP 5 csillagos értékelést adott a kiskocsinak, majd amikor 2016-ban az ADAC ugyanazzal a metódussal bevizsgálta és összetörte az elektromos e-up!-ot, teljesen ugyanazt az eredményt kapták, mint a korábbi teszt során: az autó nem robbant fel, nem gyulladt ki, és a karosszéria energiaelnyelő-képessége sem változott. Nos, ez lényegesen elgondolkodtató. Mert sokan még a Tesla-kigyulladásokból kiindulva, félnek egy elektromos járműben. De úgy tűnik, egy baleset esetén sem gyullad ki olyan könnyen az autó, és ezt egy előrelépésnek is tekinthetjük az elektromos autózás terén! (Forrás: Volkswagen.hu)


Legyen Olyan A Hétvégétek, Amilyennek Szeretnétek!
Üdvwözlettel: A BugParts Team

2018. 10. 04.

Heti Aktuális hírlevelünk!

Sziasztok, Volkswagányok!
Már derékig vagyunk az őszben, és bizony jönnek a mínuszok. Sokan ilyenkor eltesszük az autónkat a garázsba. Ne feledjük, azért sokáig ne hagyjuk állni az autót, és az alapvető karbantartásokat is érdemes elvégezni. Aki viszont használni szeretné télen is a régi Volkswagenjét, már most érdemes előre gondolkodni, és az ehhez szükséges felszerelést beszerezni, a téli beállításokra áthangolni a motort. Sokan kiszedték a termosztátot az autójukból. Régen ennek divatja is volt, az emlékeim szerint. "Minek az, akkor is megy ha, az nincs bent!" De érdemes megfontolni, és ezt az alkatrészt is visszatenni az autóba (ha nincs bent) vagy kicserélni, ha teljesen kinyílt.
(Ehhez is lehet alkatrészt kapni.)


Rólunk! 
Szombaton nyitva leszünk! Ezen a hétvégén 2018. 10. 06-án (szombaton) várunk benneteket szeretettel 9 órától 13 óráig!


Itthoni találkozó, a Magyarországi Bogarasok Klubbja rendezésében:
Kedves Tagjaink, Kedves VW Rajongók!
Szeretettel meghívunk mindenkit az Őszi Börzére, 2018. 11. 24. Budapest, XI. Galvani út 1.-3. Az előzetes regisztráció indul november 1-én! (Előzetes regisztráció árusoknak kötelező, látogatóknak csak akkor szükséges, ha forró teát és ebédet is kérnek.) Az egyértelműsítő leírást legalul találod! A rendezvény előzetes regisztráció nélkül is látogatható. MBK TAGSÁGGAL DÍJMENTESEN. Családi kedvezményt viszont csak akkor lehet igénybe venni, ha arra előzetesen regisztrál! kedvezmenyesbiztositas.hu/tagsag-igazolas.php Tagsággal nem rendelkezők részére a belépés 500 Ft/fő!


Külföldi találkozók:
2018. 10. 12–14-ig Donny dubz presents, night of the living dubz néven igazán horror találkozó lesz!
Már a profilkép is ijesztő, de ennek ellenére biztos nagyon érdekes lehet a rendezvény. Akinek ez a mondat felkeltette az érdeklődését, az talál a találkozó facebook profilján egy aranyos videót a harmadik posztban.
Az oldal címe: www.facebook.com/nightofthelivingdubz/ Az összejövetel címe: Hayfield lodge, Doncaster, United Kingdom
Három egynapos rendezvény lesz, mind a három Hollandiában:
2018. 10. 13-án AirMighty Carwash Night #5 néven lesz rendezvény Amersfoort-ban.
Az AirMighty önmagában magazinnév, és ezen kiadvány nevét hordozva találkozót rendez a kiadó! A belépés ide ingyenes. Információk itt: airmighty.com/index.php/newshttp://www.airmighty.com/index.php/news">
2018. 10. 13-án Out-o-space nachtrit fantázianevű összeröffenés lesz. Itt az oldal nem sokat árul el számunkra, de úgy tűnik, egy volkswagenekkel foglalkozó cég rendezi a szabadidős programot. Mint ahogy azt korábban írtam, a weboldaluk nem túl sokatmondó, de ha valaki kíváncsi rá, az ide látogasson el: www.wagenfolks.nl . A pontos cím: Wagenfolks, Tussendiepen 49, Drachten, Hollandia
2018- 10. 14-én Arnhem Dub Inn néven lesz buli. Talán a név az idősebbeknek és a háborús filmeket kedvelőknek ismerős lehet, a „Híd túl messze van” című filmből. Túl sok információt itt sem adnak a rendezvényszervezők, de a facebookon néhány alapadathoz hozzá lehet jutni: facebook.com/events/198744467571537/ A pontos cím pedig: Apeldoornseweg 203, 6816SM Arnhem, Hollandia


Érdekességek és információk egyenesen a gyárból:
„Lehullt a lepel!”
Lehullt a lepel: először mutatta meg a Volkswagen elektromos modelljei új ID.* családjának platformját, egyben első ízben kínálva betekintést az elektromos hajtásrendszerű gépkocsik számára kifejlesztett egyedülálló platformstratégiájába, amellyel "ELECTRIC FOR ALL" vízióját kívánja megvalósítani a márka. Az ID. platform alapjául szolgáló modulrendszerű elektromos hajtáskoncepció (MEB) a Volkswagen abszolút egyedülálló fejlesztése, egyértelműen jelezve a wolfsburgi vállalat elkötelezettségét, amellyel az elektromos mobilitás útján halad. Eltérően az eddigi piaci gyakorlattól az ID. platform nem eredetileg belsőégésű motorral szerelt járművek számára készült, majd utólagosan módosított konstrukció, hanem már a kezdetektől elektromos hajtásrendszerekre fejlesztették ki. A Volkswagen így optimálisan kiaknázhatja a benne rejlő technológiai lehetőségeket, emellett kialakítása és járműkoncepciói is minden eddiginél sokoldalúbbak - a paletta a kompakt autóktól a SUV-modelleken át, egészen a kisáruszállítókig terjed. "Az ID.  mérföldkő a műszaki fejlesztésben. Az első olyan teljes mértékben hálózatba kapcsolt és teljes körű mindennapos használhatóságot kínáló elektromos autó lesz, amelyet már milliók engedhetnek meg maguknak" - hangsúlyozta Christian Senger, a Volkswagen e-Mobility terméksorozatának vezetője. A nulla károsanyag kibocsátású gépkocsik (Zero Emission Vehicles) avantgárd konstrukciójú ID. generációja olyan hatótávokkal csábít majd, amelyek már napjaink benzinmotoros járműveit idézik. Elsőként az ID. érkezik a piacra 2020-ban, mégpedig olyan négyajtós, teljes mértékben hálózatba kapcsolt kompakt modell formájában, amelynek ára a dízel Volkswagen Golf nagyságrendjébe esik. Utasterének méretei és variálhatósága jóval túlmutat a kategória jelenleg ismert határain, vezetője és utasai ugyanis olyan térkínálatot és kényelmet élvezhetnek, amely már az eggyel magasabb járműkategóriáéval vethető össze. Mindezt a kompakt modellek által elfoglalt alapterületen kínálja majd, ami a különösen hosszú tengelytáv és az ebből adódó rövid karosszéria-túlnyúlások révén válik lehetővé. Felszabadul ugyanis a belsőégésű motor által elfoglalt hely, a tengelyek így jócskán előre-, illetve hátratolhatók. Az ID. platformban egyebek mellett a sebességváltóval együtt a hátsó tengelyre integrált elektromos motor, valamint helytakarékos módon a jármű padlózatába épített  akkumulátor szerepel, a Volkswagen tervezői így a lehető legszínvonalasabb menetdinamikai képességek szolgálatában optimális tömegeloszlást valósíthatnak meg, miközben a bennülők kényelmesen magas üléspozícióban foglalhatnak helyet. A motor és a hátsó tengely közötti erőátvitel feladatát egyfokozatú hajtómű látja el.  Az egyes ID. modellek számára pontosan skálázható hatótávok spektruma - a WLTP-szabvány szerint felvéve - 330 és 550 kilométer közé adódik. A gyorstöltési lehetőségek akár 125 kW teljesítménnyel jóval rövidebb várakozási időket tesznek lehetővé a töltőállomásokon, mindössze 30 perc alatt 80 százalékig feltöltve a lemerült akkumulátort. A modulrendszerű elektromos hajtáskoncepció (Modulare E-Antriebs-Baukasten; MEB) platform nem csupán a Volkswagen ID. családjának összes modellje számára szolgál egyfajta technikai mátrixként, hanem a vállalatcsoport négy további márkája - az Audi, a SEAT, a ŠKODA és a Volkswagen Haszonjárművek - számos elektromos autójának is, a MEB így a világ három régiójában, összesen öt márka termékeiben jelenhet meg. "A MEB elektromos hajtáskoncepció a Volkswagen történetének minden bizonnyal legjelentősebb projektje, hasonló, mint annak idején a Bogár és a Golf közötti átállás. Az első ütem során szerte a vállalatcsoportban több mint tízmillió elektromos autó alapjául szolgál majd, egyben előkészítve az elektromos korszak felé vezető utunkat" - mutatott rá Thomas Ulbrich, a Volkswagen márka igazgatótanácsának az elektromos mobilitás üzleti területéért felelős tagja. * Ez a jármű egyelőre nem kapható kereskedelmi forgalomban. (Forrás: www.volkswagen.hu)http://www.volkswagen.hu)">

„Megoldás a dízelbotrányra?”
Támogatja a Volkswagen a német szövetségi kormány törekvéseit, hogy megfelelő megoldások bevezetésével elkerüljék a német városok lehetséges behajtási tilalmait. A levegőminőség javításának leggyorsabb és leghatékonyabb módja a járműállomány következetes megújítása. Ezért - amilyen hamar csak lehet - a Volkswagen-csoport volumenmárkái becserélési ösztönzőket ajánljanak fel 14 német városban azon ügyfeleiknek, akik az Euro 1-Euro 5 besorolású dízelmotoros járműveiket egy Volkswagen-csoport által gyártott korszerű járműre cserélnék. "Egyértelműen kiemeli a német szövetségi kormány tervezete, hogy az elmúlt években a német városok levegője tisztábbá vált. A Volkswagen és más autógyártók eddigi intézkedései - mint például a szoftverfrissítések, valamint a roncsautó-beszámítási kezdeményezések és a csereprogramok - jelentősen hozzájárultak ehhez. A Volkswagen-csoport továbbra is jelentős szerepet kíván vállalni ügyfelei korlátlan személyes mobilitásának biztosításában. Valamint ezáltal a különösen szennyezett levegőjű városokban tervezett behajtási tilalmak elkerülésében" - magyarázta Herbert Diess, a Volkswagen igazgatótanácsának elnöke. A Volkswagen-csoport által tervezett ösztönzők átlagos összege az Euro 1 és Euro 4 közötti károsanyag-kibocsátási osztályba tartozó dízelmotoros járművek cseréje  esetében 4000 euró, míg az Euro 5 minősítésűek esetén hozzávetőlegesen 5000 euró - az ügyfél által választott modelltől függően. Az ajánlatnak része a régi jármű maradványértékétől függő kompenzáció és egy vonzó finanszírozási konstrukció is. Ezzel a Volkswagen-csoport majdnem egymillió járműtulajdonost kíván elérni a 14 városban. A német szövetségi kormány által javasolt utólagos átalakítási intézkedések (vagyis hardveres módosítások) megvalósítása alapvetően a frissítést végző szolgáltató megoldásaitól függ. Ezeknek a megoldásoknak egyáltalán meg kell születni, jóváhagyást kell szerezni, majd hosszú távú tartósságukkal meg kell győzniük az ügyfeleket. Szeretnénk felhívni a figyelmet, hogy az ilyen utólagos módosítások nagyobb üzemanyag-fogyasztással és kényelmi hátrányokkal járnak. (Forrás: www.volkswagen.hu)

Legyen Olyan A Hétvégétek, Amilyennek Szeretnétek!
Üdvwözlettel: A BugParts Team

2018. 09. 27.

Heti Aktuális hírlevelünk!

Sziasztok, Volkswagányok!
Heti hírlevelünket olvassátok! A héten nagy változásra készülünk, erről a rólunk cikkrészben olvashattok bővebben. Szó lesz még a hétvégi Volkswagen találkozóról is! Szeretnék mindenkit megkérni arra, aki öreg bogarával, vagy buszával még közlekedik, lassan készítse fel, állítsa át gépjárművét az őszi, illetve téli üzemmódra, érdemes a szokásostól nagyobb karbantartásokat elvégezni. Reggelente már hideg van! A héten már valahol fagyott is! Szerintem az első nagyobb eső után az utak már akár jegesek is lehetnek, fagyhatnak. Jön a ködös idő. Tudom, ezt senki nem szereti. De ilyen a körforgás! Szóval igyekezzünk mindent megtenni, nem csak egymásért és az autónkért, hanem a magunk érdekében is!
Kicsit bővebben rólunk!
A héten elindítottuk az „Elveszünk... De többet is adunk!” kampányunkat, mely hétfővel érvénybe is lép! Aki nem hallotta vagy nem olvasta, az kérem, figyelje tovább a facebook oldalunkat és a hírleveleket. Jövő hét hétfőtől már más időpontban nyitunk! Sokkal korábban be lehet hozzánk jönni, már akár a munkába menet is!
Tehát ne feledjétek, az új nyitva tartásunk: hétfőtől péntekig 8:30-tól 17-ig, szombat 9-13-ig.
Aki hétköznap nem ért rá eljönni hozzánk, azt most hétvégén várjuk szeretettel, 2018. 09. 29-én (most szombaton) még a régi nyitva tartás szerint, 10 órától 14 óráig itt talál bennünket az üzletben! Szívesen segítünk, ha kérdés van, vagy szeretnétek megnézni egy alkatrészt, akkor gyertek bátran!
Itthoni találkozókkal kapcsolatosan:
Idén már nem tudunk – méreteit tekintve – számottevő nagyságú Volkswagen találkozóról. Bár egy-egy bogaras baráti társaság biztosan elmegy még kirándulni vagy fürdőbe. Érdemes keresni a facebookon ezeket a csoportokat, mert mindig elcsíphető egy-két szabadidős program. Ha itthoni eseményről kapunk hírt, biztosak lehettek benne, hogy a hírlevelünkön keresztül eljuttatjuk hozzátok az információkat!
Külföldi találkozók!
Sajnos nem tudom azt mondani nektek, hogy egyre bővülő kínálatból tudtok majd választani, ennek főleg az északi féltekén közelgő tél az oka. Nos, senki ne csüggedjen, mert még mindig van rendezvény! A brit fagyban is kitartó nép, akkor is kempingeznek, amikor a pingvinek az asztalhoz jönnek a halért. (Jegesmedve? Nincs, mert az kólát pakol karácsonyra, "tudjuk" melyik cégnél.) Szóval, 2018. 10. 05–06-ig Brighton Breeze fedőnévvel fagyasztós találkozó lesz, mindenkinek kötelező a nagykabát! A képek alapján többségében buszos kollégák mennek, gondolom állófűtéssel. A pontos cím: London - Brighton, UK. Információk sok-sok fotóval: www.brightonbreeze.co.uk/gallery.html 2018. 10. 05-07. Oktoberfest néven szintén az Egyesült Királyságban pihenő napokat tartanak a régi és új Volkswagenek rajongói, vegyesen. A képek alapján egy sok programmal kecsegtető pihenőparkban gyűlnek össze a márkatársaink! Pontos cím: The River Dart Country, Park, Devon, UK Az érdeklődőknek képek és információ itt: oktoberfestuk.com/oktoberfest
Volkswagen gyári hírek, avagy konzekvencia a hétvégi találkozóról
Az eső és a szél sem tántorította el a márka-fanatikusokat a Volkswagen-találkozótól, amelyet szeptember 22-én rendezett a Porsche Hungaria, ugyanis a tavalyi látogatószámot 410 fővel meghaladva, tízezernél is többen érkeztek a nap során a Hungaroringre. Az autós programok mellett számos kimondottan nőknek és gyermekeknek szóló lehetőség várta az érdeklődőket, a legszerencsésebb tippelő pedig 140 forintért vihette haza a Das WeltAuto játékán a Volkswagen Beetle-t. A hat évvel ezelőtt Golf-találkozóként indult eseménysorozaton idén már összesen 11 típus tulajdonosai képviseltették magukat, újdonságként a Lupo rajongói csatlakoztak a rendezvényhez. A korábbi gyakorlathoz hűen a Paddockot ezúttal is a szakmai zsűri által kiválasztott Golfok foglalták el, a Bogarak és a Transporterek a Hippifaluban sorakoztak, míg a többi típus rajongói (Passat, Polo, Lupo, Jetta/Bora/Vento, Scirocco/Corrado) modellenként csoportosultak autóikkal a versenypálya más-más pontjain. A boxok megteltek autós különlegességekkel, hazánkba érkezett például az a 652 lóerős, duálmotoros Golf, amellyel Klaus-Joachim "Jochi" Kleint versenyzett az 1987-es Pikes Peak-i hegyi felfutó versenyen. Nem mellékesen pedig maga Kleint is ellátogatott a Hungaroringre. Megtekinthető volt továbbá Josef Juza 116 darabos Golf gyűjteményének három példánya, egy sorozatgyártás előtti, tolóajtós I-es Golf, valamint egy elektromos I-es és egy II-es Golf is. Az egyik boxban egy teljes GTI sorozatot állítottak ki, a másikban a Volkswagen Driving Experience Team autóit lehetett megcsodálni, amelyek a versenypályán is látványos tempóban rótták a köröket. A gyári csapat képviseletében ismét nálunk járt Ronny "C'Rock" Wechselberger, a kézifékes parkolás Guinness-rekorderere ezúttal is hajmeresztő pontossággal manőverezte a Golf GTI Clubsport S-t. A gyerekeket többek között arcfestéssel, lufihajtogatással, babajátszóval, bábszínházzal, interaktív foglalkozással várták a szervezők, a hölgyek pedig előadásokon, exkluzív termékbemutatókon vehettek részt. A Hippifaluban szintén rengeteg gyerekprogram színesítette a rendezvényt, a felnőttek az új Touareggel, Amarokokkal off-roadozhattak az erdőben, vagy utasként élvezhették a T3 Syncro-k teljesítményét az erdei "taxizás" során. Délután az Anna and the Barbies zenélt a színpadon. Dalnoki Balázs, a Volkswagen márkaigazgatója a koncertet követően bejelentette, hogy azok, akik a zord időjárás ellenére ellátogattak a Volkswagen-találkozóra, jövőre ingyen látogathatják a rendezvényt az idei karszalaggal. A márka rajongói pedig már most bevéshetik a naptárba az időpontot, 2019-ben szeptember 28-án, szombaton rendezi az importőr az autós összejövetelt. A koncert után kiderült, ki nyerte a Das WeltAuto egyszámjátékát. A kiírás egy Szegedről érkező játékosnak kedvezett, aki 140 forintos ajánlatot tett a kocsiért, ez az összeg bizonyult végül a győztes tippnek. Mint ismert, az a látogató nyerhette meg a kocsit, aki eltalálja azt a legkisebb egész számot, amire senki más nem tippelt a vwlicit.hu oldalon.  A Volkswagen-találkozó idén is a Hippifaluban zárult, ahol óriási tábortűz és filmvetítés búcsúztatta a napot, a legbátrabbak pedig kint is alhattak a ringen, a közel félszáz lakóautó így vasárnapig maradt a versenypályán, a hétvégére felállított kemping területén.
(Forrás: www.volkswagen.hu/hírek)

2018. 09. 20.

Heti Aktuális hírlevelünk!

Sziasztok Volkswagányok! Heti hírlevelünket olvashatjátok!


Elveszünk? ... De többet is adunk!!!
Kedves Ügyfeleink, Barátaink és Érdeklődők! Szeretnénk felhívni a figyelmet, hogy boltunk nyitvatartási ideje október 1-jével megváltozik! Arra törekszünk, hogy egy sokkal vásárlóbarátabb időszakban lehessen minket elérni! Sokan panaszkodtak az elmúlt hónapokban, hogy nehéz minket a megadott időtartományban felkeresni. Ezért úgy döntöttünk, hogy változtatunk eddigi üzleti rendünkön, és október 1-től a következő időpontokban várunk mindenkit szeretettel:
Hétfőtől–péntekig: 8.30–17.00-ig!
Szombaton: 9.00–13.00-ig!
MOST Szombaton (2018.09.22.) üzletünk ZÁRVA tart, mivel Mi is vendégei leszünk a Volkswagennek a Hungaroringen! Ott privátban megtaláltok bennünket!!


Itthoni találkozók!
Figyelem, figyelem! Konszern találkozó a küszöbön! Volkswagen-találkozó lesz a Hungaroringen! 2018. szeptember 22-én, szombaton hetedik alkalommal megrendezésre kerülő márkatalálkozó lesz.  Itt szórakoztató programokkal várják az egész családot a rendezők. Szeretném jelezni: a golftulajdonos kollégák előnyt élveznek! Info: volkswagen-talalkozo.hu Ezen a szép napon a "halszálkás" parkolóban alkatrész-börze is lesz! A leírás szerint itt: (idézek) „magánszemélyek a nem eleve értékesítési céllal korábban megvásárolt,  saját tulajdonukat képező használt, régi jármű-alkatrészeiket, kiegészítőket, nem kereskedelmi jelleggel, nem rendszeresen, hanem esetileg árusítják, csereberélhetik”. További érdekességeket a rendezvénnyel kapcsolatban a „Volkswagen gyári hírek” rovatunkban olvashattok (lentebb :)).
Ha valaki saját rendezvényét szeretné népszerűsíteni, mi nagyon szívesen betesszük hírlevelünkbe az eseményt!

Külföldi találkozók hírei!
2018. 09.27–30-ig Buszrendezvényt tartanak Norvégiában. A helység neve Austbygde, Sandviken camping.
2018. 09. 28–30-ig DubFarm címen rendeznek találkozót Britanniában, főként ide is a buszbarátokat és a kempingezni vágyókat várják.
A pontos cím: Nantlle, North Wales, UK Webcím: facebook.com/events/542708789478079/
2018. 09. 28–30-ig tart majd a Dubs int` Dales, ami szintén buszos rendezvénynek számít, de egy-két bogárral azért lehet találkozni. Egy korábbi találkozón készült képek alapján a családosoktól egészen a bulit kedvelőkig minden megtalálható. Nagykabát már kell! :)
Webcím: www.dubsintdales.co.uk, Bedale, UK
2018. 09. 29–30.: a Jimdo`s Vintage Days-t Belgiumban rendezik a helyi Volkswagen erők! :) A rendezvény alapját a Vanclee Garage adja, mely a 70-80-as években Buggy-készítéssel foglalkozott. Lesz ezen felül Rock és '90-es évek zenéi. Aki ennél többre kíváncsi, az a honlapon egy kis videóból több információt tud beszerezni. web: vancleebrothers.jimdo.com
Cím: Opoeteren, Belgium
2018. 09. 30-án egynapos rendezvényt szerveznek Hollandiában: KCN Regio, Meeting Zuid Holland. Magáról a rendezvényről a reklám nem sokat árul el. Egy facebook oldalt adnak meg, melyben az időpont 10 órától 17 óráig van megadva. A facebook-esemény szintén szegényes: facebook.com/events/1895338237198760 Pontos cím: Vlaardingen, Netherlands
2018. 09.30-án VW Team Brabant Meeting lesz. Helyszín: megint csak Hollandia. Az összejövetelre minden vw-szerelmest várnak, golfosoktól kezdve a vizes buszokig, minden autótulajdonosnak ott a helye!
A helyszín címe: Industrial Area ‘De Geer’, Grevelingenmeer 2, 5347 JP Oss


Volkswagen gyári hírek!
Különlegességgel készül a konszern a találkozóra! Idén sem lesz hiány különleges járművekből a szeptember 22-i Volkswagen-találkozón, ezúttal a Volkswagen Driving Experience Team speciális modelljei, a Volkswagen R GmbH tuning-autói, a Pikes Peakre épített, duplamotoros Golf Mk2 és a bécsi Golf-gyűjtő, Josef Juza egyedi járművei érkeznek a Hungaroringre. Ezek mellett több újdonság, így az új Touareg, az új T-Roc és az új California is bemutatkozik a wolfsburgi márka seregszemléjén. A Volkswagen-találkozón évről évre több ezer Volkswagent tekinthetnek meg az autózás szerelmesei a Hungaroringen. A márkafanatikusok idős, fiatal, tuning vagy éppen gyári járművei mellett a szervezők is gondoskodnak arról, hogy igazi autós különlegességek sorakozzanak fel a mogyoródi versenypályán. Idén szeptember 22-én rendezik meg a hagyományos márkatalálkozót, s ezúttal is számos egyedi modell várható a helyszínen. A Volkswagen Driving Experience Team több Golf GTI Performance-t, egy Golf GTI TCR-t és egy Golf GTI Clubsport S modellt hoz a találkozóra. Utóbbival a korábbi évek hagyományához hűen Ronny "C´Rock" Wechselberger mutat majd be lélegzetelállító trükköket. A Volkswagen gyári-tuning cége, az R GmbH révén megtekinthető lesz egy Golf R Variant ("Monster" audio- és OZ Performance csomaggal), egy Polo WRX, valamint a 400 lóerős Oettinger Golf 400R rendőrautó. A Hungaroringre érkezik továbbá az a duplamotoros Golf Mk2 is, amely 1987-ben a Pikes Peak nemzetközi hegyi felfutó versenyen indult a Volkswagen Motorsport színeiben. Az autóval együtt hazánkba látogat Klaus-Joachim "Jochi" Kleint, korábbi német profi Európa-bajnok raliversenyző is, aki a 31 évvel ezelőtti futamon vezette a 652 lóerős kocsit. De a sor itt még nem ér véget, a szervezők ugyanis Josef Juza 116 Golfból álló gyűjteményéből is elhoznak három egyedi modellt: két I-es és egy II-es Golfot. Az egyik I-es Golf egy 1973-as, sorozatgyártás előtti, tolóajtós változat - valószínűleg a világ legrégebbi Golf modellje -, a másik pedig egy CitySTROMer, amely az RWE német energetikai cég közreműködésével épült 1981-ben. Ez a modell volt az egyik első, mindennapi használatra alkalmas elektromos autó, melyből 20 jármű került az energetikai cég flottájába. Szintén elektromos hajtású a II-es Golf is, amely már valamivel nagyobb mennyiségben készült. A különlegességek mellett újdonságokat is kiállít a márka hazai képviselete, a nagyközönség a Volkswagen-találkozón ismerkedhet meg először az új Touareggel és T-Roc-kal - előbbit az off-road pályán ki is próbálhatják az érdeklődők -, valamint a vadonatúj Californiával és a California Balaton Edition változatával. (Forrás: www.volkswagen.hu)

Rossz hírek az új bogárról!
Megszünteti a gyár a New Beetle 2 gyártását. Tulajdonképpen technikailag a Volkswagen alapítása óta most először marad a vállalat bogárhátú típus nélkül, hiszen a New Beetle bemutatása idején, 1997-ben Brazíliában még gyártották az ős-bogarat. Ennek megfelelően tisztességesen elbúcsúztatja a vállalat a Beetle-t, amelynek a második generációját Mexikóban 2019-ig gyártják. Két különleges változat, a Final Edition SE és a Final Edition SEL készül utoljára a VW mexikói üzemében, de a 2011 óta gyártott New Beetle II-nek végül mennie kell, és a VW amerikai részlegének vezetője, Hinrich Woebcken azt mondja, egyelőre nincs szó folytatásról. „Jelenleg arra koncentrálunk, hogy versenyképes autógyártóvá váljunk az Egyesült Államokban, és felfuttassuk villanyautó-kínálatunkat, így a Beetle utódja egyelőre nem szerepel a rövid távú terveink közt... de soha nem mondjuk, hogy soha” - foglalta össze a Beetle sorsát az igazgató. A második generációs Beetle legnagyobb hibája, ami miatt rég egyértelmű, hogy mennie kell, az a tény, hogy még nem az MQB alkatrész-rendszerre épül, hanem a korábbi PQ35 jelzésű műszaki alapokra. Ezeket manapság már sehol másutt nem használják, így a gyártás is megdrágult, ráadásul a kereslet sem indokolná a folytatását, hiszen az Egyesült Államokban tavaly már csak 15 ezer, Európában 22 ezer példányt tudtak eladni, ez pedig valószínűleg nem elég arra sem, hogy a gyártás költségei megtérüljenek. (Forrás: Totalcar) Ezt néhány gondolattal megtoldanám! Az még érthető volt a számomra, hogy a régi Volkswagent tervezési és biztonságtechnikai okokból nem akarták már gyártani. Bár szerintem ez is megoldható lett volna, és még most is lenne piaca. Az, hogy 22 ezer gépjármű nem gazdaságosan előállítható egy konszern számára, főleg úgy, hogy az alkatrészek egy része más gépjárműtípusból van (pl.: gondolok a padlólemezre és sok más alkatrészre), vagy mert maga az elosztás vagy a tervezés nem azonos rendszerben készült, számomra egy kicsit kevés indok. Sokkal inkább gondolok itt arra, hogy ugye Amerika védővámot vezetett be a behozott gépjárművekre és alkatrészekre. Ha a Volkswagen az USA-ban akar nekifutni a terjeszkedésnek, vagy erősíteni szeretné a piacát, azt nem a részvényesek fogják megfizetni.  Tekintettel, hogy a bogár a 2000-es éveket követően nem a haszontermeléséről volt híres, nem véletlen, hogy ezen termékek fognak áldozatul esni a fejlesztésnek. Azért számomra sokkal kevésbé szimpatikus, hogy az ígéretek alapján néhány hete még szó volt arról is, hogy villanymeghajtást kap ezen emblematikus típus is, erre kivonják a forgalomból? És még ragozhatnám... de persze mindenre van válasz és indok is. Én személy szerint mégis azt várom, hogy megint lesz majd bogár ha másképp nem, villany megoldásban!

Négy év múlva jön a VW elektromos kisteherautója
Az eredeti Transporter szellemiségét idézi az I.D. Buzz Cargo, amelyet 2022-től lehet majd megvásárolni. 2022-ben dobja piacra a Volkswagen az I.D. Buzz elnevezésű modelljét, amelynek a megjelenését az eredeti Volkswagen Transporter inspirálta, egyébként pedig az akkumulátoros-elektromos személyautók számára kifejlesztett MEB építőkészletet használja. Nemcsak személyautóként, de teherautóként is megvalósítják az autót, az I.D. Buzz Cargo tanulmányt a hannoveri IAA kiállításon mutatták be. Többféle akkumulátorral is kínálják majd a haszongépjárművet, 48-111 kWh közötti kapacitásról van jelen pillanatban szó, utóbbi esetben a WLTP szerinti hatótávolság 550 km is lehet. A 800 kg terhelhetőségű haszonjármű fedélzetén kéziszerszámok működtetésére alkalmas (230 V, 16A) konnektor is lesz. Hátsó- vagy összkerékhajtással is elérhető lesz az I.D. Buzz Cargo, a napelemes tetőborítás akár napi 15 kilométernyi energiát is képes termelni, az opciós 11 kW teljesítményű indukciós töltővel egy éjszaka alatt lehet feltölteni az akkumulátort. Felár ellenében lesz elérhető a részben önvezető haladást lehetővé tevő csomag. (Forrás: autó-motor)

Az oldal működéséhez sütik használata szükséges. Bővebb információ: youronlinechoices.com