Belépés meglévő ügyfeleinknek

Elfelejtette jelszavát?

Új ügyfél regisztráció

A regisztráció befejezésével Ön kijelenti, hogy elfogadja Általános Szerződési Feltételeinket.
A terméket hozzáadtuk a kosár tartalmához.

Aktuális információk

belépés / regisztráció     Az Ön kosara üres Kosár megtekintése
Bogár alkatrészek

Bogár

VW Busz -67 alkatrészek

VW Busz -67

VW Busz 68- alkatrészek

VW Busz 68-

T25 / T3 alkatrészek

T25 / T3

Karmann alkatrészek

Karmann

Type3 alkatrészek

Type3

Type4 alkatrészek

Type4

Type181 alkatrészek

Type181

Vízhűtéses alkatrészek

Vízhűtéses

Aktuális híreink

2021. 04. 09.

Jó hétvégét mindenkinek!

Sziasztok, Volkswagányok!
Elmúlt a húsvét, és egyben véget ért a két játékunk. A sorsolásból kikerült nyerteseknek ezúton gratulálunk még1x! Megéri velünk tartani, megéri minket követni és persze megéri velünk játszani! Lassan közeleg a nyár, és bizony sokan túl vannak már az első autómosáson. Közben az alagút vége is látszik, mert már este 10-ig járhatunk- kelhetünk az utcán. Biztos vagyok benne, ha lehetőség szerint ezen az úton halad tovább az ország, akkor nyárra biztosan sokkal szabadabban mozoghatunk, kinyithatnak azok a helyek, melyekre már régóta vártunk! Ne feledjétek, idén mi is rendezvényt szervezünk! 2021. 07. 23-tól 25-ig kerül megrendezésre a Bug Parts Kft. Somogyi Nyár című népautós hétvégéje! Erre a szép kis hétvégére minden régi és új Volkswagen rajongót egyaránt várunk!

Kipufogó? Itt az idő a lyukas dobokat a kukába vágni!
Autónk egyik erősen terhelt darabja a kipufogódob. Ez most már hatványozottan is igaz, nem csak azért, mert a léghűtéses Volkswagenek kipufogó útja rövid, hanem mert a benzin összetétele is megváltozott. Mindezek együttes hatása is hozzájárul, hogy a dobok élettartama csökkent. De nézzük csak, milyen dobokból lehet választani a Bug Parts Kft.-nél: szinte minden járgányhoz tudunk cseredarabot biztosítani. Az öregebb típusoktól egészen a fiatalabb járgányokig megtalálható nálunk a cseréhez szükséges alkatrész akár felszerelőkészlettel, vagy furulyával együtt!
Még az AR-es motorhoz is tartunk dobot, így az ínyencek sport darabot is választhatnak. Persze a szükséges felszerelőelemek külön is megvásárolhatóak. Bilincs, tömítés darabra is vehető. De nem csak ez a hét érdekessége. Készülve a tavaszi esőzésre, kiváló minőségű ablaktörlőlapátokat ajánlunk az idő által megszorongatott
darabok helyére. Továbbá az akciós tárcsafékszettet sem szabad kihagyni! Az eredményesebb fékezés miatt érdemes rajta elgondolkodni! Az ajándéktárgyakon túl jó áttekinteni az áprilisi akciós kínálatunkat is!

Belgiumi anyacégünk újdonságai
Az idők változnak, ez a dal vált valósággá. E változások közül több is maradhatna ... akár mindig ... vagy épp részben vagy teljesen. Rájöttünk erre? Mindannyian rájövünk erre? @ BBT-ben legalább megpróbáljuk, és előre látjuk a jövőt! Ez több új terméket jelent, több készletet és szorosabb együttműködést a jelenlegi és a jövőbeli gyártókkal.
Az, hogy történelmien alacsony a készletünk, soha többé nem fordulhat elő ... Egy rakás konténer várható a jövő héten az antwerpeni kikötőbe ... reméljük, hogy a vámon könnyen átjut az áru, és az árucikk feltöltési arányunk drámaian megnő 2-3 héten belül ... végül ... Erre a hétre néhány szép és klassz új terméket szereztünk be, amelyeket örömmel mutatunk be.

De nézzük a tényleges újdonságokat:
Szabaduljon meg a régi kopott vagy hajlított zsanéroktól, és cserélje ki ezekre a kiváló minőségű BBT reprodukciókra.
Már készletről elvihetők a rakományajtó zsanérjai a korai modellekhez is, és most, végre az egész család teljes.
0156-840 Ajtózsanér rakományajtóhoz, első, felső / hátsó, alsó (jobb ajtó) - 12/60-07/67 SWT busz
0156-850 Ajtózsanér rakomány első alsó / hátsó felső (jobb ajtó) - 12 / 60-07 / 67 SWT busz

Már régóta megvásárolhatóak voltak ezek a zárelemek a VW 181, Trekker vagy Thing típusú gépekhez, de most már nagykereskedelmi programunkban is beszerezhetőek. Ezek a rögzítő zárelemek a szélvédőkeretre vannak felszerelve, csak azért, hogy a motorháztető zárva lehessen. Elég gyenge felépítésük miatt egyszerűen elhasználódnak vagy egyszerűen csak eltörnek. A tökéletes megoldást kínáljuk Önnek, így a motorháztető vezetés közben már nem nyílhat fel. A cikkszám alatt egy csomagot kapunk, melyben benne van a kampó és az oldalrögzítő. Egy autóhoz két csomagra van szükség. Cikkszám: 7131-181 felső retesz készlet - 181. típus

A komplett generátortartozék-készletünk felépítéséhez sok új alkatrész érkezik, korai csigák, alkotórészek ... de sok dolog még fejlesztés alatt áll. Bemutatjuk az első eredményt. Rengeteg mintát tanulmányoztunk, többségük nem felelt meg tesztjeinken, viszont a most bemutatásra kerülő darabot találtuk a legjobbnak a piacon, és elfogadható árral is jár. Ez a gyűrű a szorítóanya és a generátortárcsa között van. Ez tökéletes reprodukcióban készül, pontosan olyan, mint az eredeti, szép vastag acélból. A gyűrűn szintén széles érintkezési felület található. Erre azért van szükség, hogy a külső tárcsa felét a belső tárcsa felére tolja, így megfelelő feszességet biztosítva az ékszíjnak. Generátor nyomásgyűrűnk minden 1955-től kezdődő dinamóra és generátorra illeszkedik. Cikk: 1920-120 gyűrű az anya és az alátétek között Ékszíjtárcsa, Type1

Volkswagen hírek a nagyvilágból
Jelentősen nő az üzemek áramellátásán belül a megújuló energia aránya
A Volkswagen Csoport jelentős lépést tett 2020-ban a gyártási helyszínek elektromosáram ellátásának megújuló forrásból történő fedezése felé. A megújuló elektromosáram aránya egy éven belül 80 százalékról 95 százalékra emelkedett az Európán belüli gyártási egységeknél. A Kínán kívüli üzemek esetében világszerte hasonlóan jelentős emelkedés volt tapasztalható, esetükben 76 százalékról 91 százalékra emelkedett ez az arány. 2023-ra az európai gyárak 100 százalékban megújuló forrásból származó elektromos árammal üzemelnek majd. 2030-ra ugyanez a cél a Kínán kívül található összes gyártási helyszín esetében. A cikk bővebb változata az alábbi linken olvasható: volkswagen.hu/a-volkswagen-elmenye/hirek/2471-jelentosen-no-az-uezemek-aramellatasan-beluel-a-megujulo-energia-aranya

Egy kis érdekesség
Megjelent az Airmighty 42. száma! Azt hiszem, ez az az újság, melyet érdemes átlapozni. Az anyacégünk hírein túl, sok más érdekesség megtalálható! Bemutatja számos műhely munkáját, érdekességeket és újdonságokat oszt meg a régi Volkswagen tulajdonosok számára. Érdemes belőle egy példányt megvásárolni! bbt4vw.com/en/catalogue/9-manuals%20/1-books%20/informative-books-p-divers/airmighty-42-9496-42/

2021. 04. 02.

Jó hétvégét mindenkinek!

Sziasztok, Volkswagányok!
Mivel is kezdhetném, mint hogy a héten elindítottuk húsvéti játékunkat, mellyel szuper ajándékokat nyerhettek. Futurisztikus képpel díszíthetitek az otthonotok vagy a garázsotok, műhelyetek falát! Vagy épp a nyári nagy melegben milyen jól jöhet egy hűsítő ital egy frankó vw-s kulacsból! Nos a játék elindult, 6-án sorsolunk.  Lényegében egy képet kell megosztani, másodikként pedig egy rejtvényt lehet megfejteni! Mindenképpen érdemes néhány percet szánni a szerencse kedvéért. Emellett természetesen 2021. 04. 02-től 04. 05-ig zárva tartunk. Április 6-án, kedden reggel várunk mindenkit a megszokott rendben. Továbbá ezen a napon fogjuk kisorsolni a nyereménytárgyak új tulajdonosait!

Alkatrész5letek szezonnyitás előtt!
Ezen a pénteki napon aztán tényleg minden szinten sokféle alkatrészt beválogattunk az autó alkotóelemek közül!
Ha van, amivel igazán feldobhatjátok a motorteret, az a tűzfalra tett igényes borítás! Szinte a gyárival megegyező darabokat árulunk. A motor hangját is csendesíti az utastérben, ha nem közvetlen kapja a lemez az üzemi zajt.
A tuningolóknak ajánljuk ezeket a csodás kipufogódarabokat. Aki nagyobb teljesítményre vágyik, ne feledje, a motorból távozó gáz nem mindegy, milyen keresztmetszeten megy keresztül. A gyári kipufogórendszernek tuningolási szempontból megvannak a határai. De ha nem versenyre készülünk, és az eredeti állapot a fontos, akkor ajánlom a kipufogódob szetteket, melyekben tömítés, csavar, és akár furulya is található! Talán kevesen foglalkoznak az olajbetöltővel és környékével. Itt szintén alternatív megoldásokat kínál néhány gyártó. Új szellőztető és betöltőrészt lehet vásárolni! Karmannosok figyelem! Leakcióztuk a padlólemezeket! Ha szétkaptátok a verdát vagy tervezitek a projektet, érdemes lépni ezeknek az alkatrészeknek az ügyében! Csodás Empi szelepfedelek kaphatók. Ez bizony igazi optikai tuning! És persze a heti akciós alkatrész válogatásunk sem maradhatott el!

A változatos kinézet tette igazán egyedivé a tömegterméket
Mennyire igaz az, hogy míg a legnagyobb példányszámban eladott típusról beszélünk, addig mégis számtalan kinézetben lehet megtalálni a világ szinte minden kontinensén. Régebben említettük azokat a bogarakat, melyeket az Antarktiszon használtak. Ide Ausztráliából hozták át a járművet. De ha a gyártást nézzük, akkor Dél-Amerikán, Ausztrálián túl Dél-Afrikában is készültek darabok. Nem is említeném meg az afrikai változatot, ha nem igényesen kialakított darabokról lett volna szó! A dél-afrikai autógyártás egészen az 1960-as évektől az Apartheid 1984-es befejezéséig folyamatosan működött. Itt annyit jegyeznék meg, hogy valamikor a 2000-es évek derekán még Golf 2-est is gyártottak, amikor európai piacokon már a hármas, majd négyes Golf volt. De térjünk vissza az afrikai bogár sajátosságaira. Ami Németországban alkatrészként kimaradt, vagy megmaradt, azt átszállították az afrikai gyárba.
Pl.: így jöhetett össze az is, hogy az 1303-as kasztniba - melynek ívelt szélvédője van, és teljesen más, modernebb műszerfalat tettek az utastérbe - torziós futóművet szereltek. Egyedi feliratot is kapott a "remekmű": VW 1600 és később még egy S-betűt is utánabiggyesztettek a feliratnak. De más spontán akciót is végrehajtottak a gyárban. Például amikor nem volt elég festék, akkor azt a helyi beszállítok igyekeztek pótolni, így ezekre az autókra nem feltétlen illik a gyári színpaletta kódozása. Persze az egyediség mellé tényleges értékként jó kis Sprinstar felni is felszerelése került, de ezt is egy brit cég, a Rubery Owen szállította a déli féltekére. Ezeket a felniket licenc alapján a világ több pontján gyártották, és még ma is beszerezhetőek a replikák. De nézzünk még egy két igazán eltérő különlegességet: kicsi, kör alakú, fehér lámpák kerültek közvetlenül a fényszórók alá. Ez a részlet összhangban volt a dél-afrikai gyártású járművekkel és a helyi közlekedési jogszabályokkal. Nagyított hátsó lámpatest került megnövelt tartóházzal a hátsó sárhányóra. A belsőt tekintve az első ülések díszítése is egyedi a többi bogárhoz képest.
Továbbá a dél-afrikai különkiadások egy kivételével az összes a típus 1.6-os változaton alapult. A 114Z Kewer/Beetle teljes szőnyegpadlót, párnázott műszerfalat, fa furnér berakásos díszítést a kesztyűtartó fedelén és a sebességmérő mindkét oldalán lévő panelen, fából készült sebességváltó gombot, középkonzolt is kapott! A későbbi sorozatú „L” modell egyik jellemzője volt a színezett ablaküveg is.
A kivétel a Jeans Bug volt, amely a typ.114Z 1300-as változatán alapult.

Volkswagen hírek a nagyvilágból
Némi fals hírkeringés után, most megnézhetjük mik a Volkswagen igazi gyári hírei. De tegyünk egy kis kitérőt előtte.
Nem sokkal korábban, még a hét elején felreppent egy hír, mely szerint a Volkswagen megváltoztatná a nevét Amerikában. Az évek óta tündöklő nevet, a Volkswagent, holmi ótvar Voltswagenre cserélte volna a cég, az elektromos darabok miatt. Ezt a „szégyent” persze nem gondolták komolyan. És már-már az angol abszurd humort súrolva próbáltak hírverést csinálni az elbénázott húzásnak. Ez a kis "kacsa" biztos jót tett a cég népszerűségének...
De nézzük most, milyen friss információkat oszt meg velünk a gyár: Átadta az első ID.4 modelleket Németországban a Volkswagen Március 26-án az első németországi vásárlók átvehették tisztán elektromos hajtásrendszerű Volkswagen ID.4 gépkocsijukat, mégpedig egyidejűleg a drezdai Üvegfalú Gyár átadóközpontjában, illetve a wolfsburgi Autostadtban. Több ezer további ügyfél követi majd őket, a vállalat ugyanis tervei szerint mintegy 150 ezer példányt kíván világszerte kiszállítani e modelljéből az idén. Február végéig – a számos zárva tartó márkakereskedés ellenére
és a németországi piaci bevezetést is megelőzve – máris 23 500 megrendelés érkezett e modellre Európában.
A cikk bővebb változatát itt olvashatjátok: https://www.volkswagen.hu/a-volkswagen-elmenye/hirek/2464-atadta-az-elso-id4-modelleket-nemetorszagban-a-volkswagen

Egy kis érdekesség
Kedvenc buszfelújító sorozatunk 28. része is megjelent. Már a busz teteje a célpont.
Jól jönne a sok ablak a tetőben is. De nem lövöm le a poént, érdemes megnézni!
https://www.youtube.com/watch?v=coyel_A_QQk&t=885s">https://www.youtube.com/watch?v=coyel_A_QQk&t=885s


Legyen Olyan A Hétvégétek, Amilyennek Szeretnétek!
Üdvwözlettel: A BugParts Team

2021. 03. 26.

Jó hétvégét mindenkinek!

Sziasztok, Volkswagányok!
Ismét egy hét eltelt, néha úgy tűnik hogy látjuk az alagút végét, és holmi „nyitás” szó is elhangzik a médiákban. A nyitás lázas pillanatát várja mindenki. És ha lehet hinni a jóslatokban, akkor a nyár már szabadabban fog eltelni, mint az elmúlt hónapok nagytöbbsége! De ne szaladjunk ennyire előre, mert előtte lesz még egy nagypéntek, és egy húsvét is! Csak halkan megjegyzem, érdemes lesz minket követni, mert valami készül a meglepetéskonyhánk mélyén! Talán még szerencsés nyusziajándék is juthat a húsvéti ünnepekre azoknak, akik minket követnek?

Alkatrész5letek szezonnyitás előtt!
A jóidő már a spájzban van, és egyre többen veszik elő autójukat. Beértek a télen, a garázsban eltöltött órák, de persze előfordul, hogy még hiányzik egy két dolog a kirakóshoz. Vagy gyorsan javítani kell? A pénteki ajánlatunkban olyan tartozékokat, alkatrészeket válogattunk össze, melyek még jól jöhetnek az utolsó pillanatban. A króm kiegészítőknek is felvonják a függönyt! A csillogás most teszi majd igazán vonzóvá a járgányt. Az emberek pedig értékelni fogják a kinézetet, a gondos munkát, hiszen ritkán látni autócsodákat az úton! Ne feledjük, a húsvéti nyuszi már javában csomagol, ezért nem árthat az ajándéktárgyak között szétnézni a honlapunkon. Az akciós kínálatunkat ismét csak ajánlani tudom! Ha fontos a költséghatékonyság, mindenképp a honlapunk fejlécében lévő akciós fül alatt érdemes nézelődni!

Anyacégünk heti újdonsága
Kezdjük a héten a T25-ös / T3-as buszok alkatrészeivel. Alkatrészkínálatunkhoz hozzáadjuk azokat a tömítéseket, melyeket a betöltőnyílásnál építettek be a járműbe. Három különböző méret létezik, kezdjük a két legnépszerűbbel, a harmadik pedig a közeljövőben érkezik meg.
0492-858 Tömítőgyűrű a betöltőnyaknál (70 / 57,5 ​​mm) - 05 / 79-07 / 92 busz - fém tömlőcsőre
0492-859 Tömítőgyűrű a betöltőnyaknál (70 / 57,5 ​​mm) - 05 / 79-07 / 92 busz - műanyag tömlőcsőre

Az igazi ínyencek számára most bemutatjuk a perecablakos bogár hamutartóit. Az export modell, osztott ablakos bogarak hengeres kinézetű hamutartót kaptak a műszerfalra, az 1-0169714 számmal kezdődő alvázon (1950. június 03.) egészen a „zwitter” gyártásának 1952. októberi kezdetéig. Az alumíniumból készült hamutartók, amelyek sokszor az erős korrodálódás áldozatai. Vagy épp csak a gomjuk tört el, esetleg deformálódtak, torzultak, vagy csak hiányoznak. Ezeket most kiváló minőségű reprodukciós termékekkel pótolhatjuk. Ha csak egy új gombra van szükség a hamutartó elejére, akkor ezeket külön áruljuk a BBT # 2674-005 (fehér/elefántcsont) és BBT # 2674-006 (fekete) cikkszám alatt.
2674-000 Hamutartó a műszerfalban, elefántcsont - Bogár -09/52
2674-001 Hamutartó a műszerfalban, fekete - Beetle -09/52

Ezen a héten bemutatunk valamit a legnépszerűbb késői bogármodellekhez is.
Rengeteg kérés érkezett hozzánk, és ezért úgy döntöttünk, hogy felvesszük termékeink közé a hátsó stabilizátor függőleges rúdját. Tökéletes minőségű! Sokszor az összekötő rudak tengelye elkopik és elvékonyodik, vagy szétszedésnél eltörik a menetes rész. A bal és jobb egyaránt a rendelkezésünkre áll, a jobb és a bal oldal méretben eltér egymástól. 1456-020 hátsó kanyarstabilizátor függőleges rúdja, bal - Beetle 08 / 66-, KG 08 / 66-

Volkswagen hírek a nagyvilágból
Tarolt a Volkswagen az Év Magyar Autója versenyen
A Volkswagen számára több értékes elismeréssel ért véget az Év Magyar Autója verseny 2021-es évada. Nagy példányszámú online és print lapok elismert autós újságíróiból álló, független szakmai zsűri a márkának három díjat és egy oklevelet ítélt oda. A cikk bővebb változata az alábbi linken olvasható: volkswagen.hu/a-volkswagen-elmenye/hirek/2457-tarolt-a-volkswagen-az-ev-magyar-autoja-versenyen


Legyen Olyan A Hétvégétek, Amilyennek Szeretnétek!
Üdvwözlettel: A BugParts Team

2021. 03. 19.

Jó hétvégét mindenkinek!

Sziasztok, Volkswagányok!
A „Nyugaton a helyzet változatlan” című film jutott az eszembe. Miközben a napi háborúnkat vívjuk a vírushelyzettel szemben, azért fel-fel csillan a remény, hogy nemsokára érdemes lesz kinézni a lövészárokból. De még nem most! Jelen helyzetben még jobb, ha otthon garázdálkodunk. Haladhatunk a kerttel, vagy az autóval a garázsban. Ennek most van itt az ideje, mielőtt újból visszazökkennénk a régi kerékvágásba. Ebben a helyzetben egymásra vigyázva, tehát a rendeletek betartása mellett üzletünk NYITVA van, így a szereléshez és a karbantartáshoz szükséges anyagok megvásárolhatóak nálunk! Nem kell leállni és nincs is mire várni a projektekkel. Mert most lesz igazán keletje a szabadság jelképautóinak!

A héten a T1-es busz körül forgott a világ!
Kevés olyan autó van, amit ne szeretnék nagyon a régi Volkswagenek közül. De számomra a legszebb mindig is egy T1-es busz lesz. A tervezőasztalon az egyszerű cipősdobozból kialakított, nagy befogadó képességű szállítóeszköz évtizedeken át sokak életében nyújtott hatalmas élményeket vagy épp csak segítséget! Generációk számára volt a szabadság és a béke jelképe is! Nem is kell róla ennél többet elmondani, mint hogy ezek az emberek most igyekeznek ezeket a régi járműveket megmenteni, vagy csak birtokolni a garázsukban. Talán a legnagyobb kereslet az USA-ban, a Nagy-Britanniában és Németországban van rá! Ehhez alkalmazkodik a piac is. Számos alkatrészgyártó foglalkozik ezeknek a járműveknek az alkotóelemeivel. De mi mégis szerencsésebb helyzetben vagyunk, ezt az anyacégünk által  biztosított karosszéria- és alkotóelemek minőségbiztosítása miatt merem kijelenteni. Nem csak egy egyszerű lemezt árulunk. A mögöttes munkáról is érdemes néhány szót ejteni! Minden alkatrész élete úgy indul, hogy megkeressük a gyárat, mely megfelelő költségekkel képes előállítani az adott darabot. De ezzel még nincs vége az alkatrészek életútjának. A BBT belgiumi főhadiszállása biztosítja számunkra azt, hogy ezek az alkatrészek generációs fejlődésen menjenek keresztül. A felhasználók visszajelzése alapján újbóli tervezésen mennek keresztül, hogy a gyári minőséggel megegyező, és néha még annál is jobb termék kerüljön akár hozzánk, magyarországi  végfelhasználókhoz is. Nincs olyan darab, mely ne menne végig ezeken a folyamatokon! Ezeket az alkatrészeket az Ezüst Hegesztési katalógusunkba gyűjtöttük össze. Ezt a boltunkban nyomtatott és digitális formában is lehet kérni! A katalógust érdemes megnézni, egy nagyon szépen összeszedett tartalom, benne a T1-es busznak szinte minden főbb egységével. Lassan már egy vadonatúj kasztnit is összeállíthatunk belőle, alvázzal együtt!

Anyacégünk heti újdonsága
A T1-es buszhoz árusított kiváló minőségű alkatrészcsaládunkhoz ezen a héten megérkezett a hátsó felfüggesztés ütközője. Néha a könnyen gyártható alkatrészeket a legnehezebb elkészíteni, és ez sem volt kivétel. Elég sok időbe telt, míg befejeztük, és olyan lett, amilyennek megálmodtuk. Csak a késői T1-es modelleknél használjuk ezt az ütközőtípust pontosan a gyári specifikációk szerint. Készen áll ez a termékünk is a felszerelésre, hogy a rozsdás, vagy hiányzó alkatrészeket lecseréljük vagy pótoljuk a buszon. 0890-636 Felfüggesztés ütközőelem, bal felső - Busz 10 / 64-07 / 67 SWT, 0890-637 Felfüggesztés ütközőelem, jobb felső - 10 / 64-07 / 67 SWT busz

Volkswagen hírek a nagyvilágból
Power Day – A Volkswagen bemutatta 2030-ig szóló akkumulátor- és töltéstechnikai ütemtervét Első Power Day rendezvénye alkalmával a Volkswagen Csoport március 15-én bemutatta az akkumulátor- és a töltéstechnika szakterületeire kidolgozott, 2030-ig szóló ütemtervét. A tervezet célja az akkumulátorok összetettségének és költségeinek jelentős csökkentése, hogy a lehető legtöbb ember számára válhassanak vonzóvá és megfizethetővé az elektromos autók. Mindemellett a vállalatcsoport a 2025 után is biztosítani  kívánja akkumulátorcella-ellátását. A tervek szerint egyedül Európában összesen 240 GWh kapacitással hat gigagyár létesül az évtized végéig, de a Volkswagen emellett a nyilvános gyorstöltő hálózat globális bővítését is intenzíven elő kívánja segíteni. Ennek érdekében a vállalat Európában a BP (Nagy-Britannia), az Iberdrola (Spanyolország) és az Enel (Olaszország) energiaszolgáltatókkal állapodott meg együttműködésről.
A cikk bővebb változata a linken olvasható: https://www.volkswagen.hu/a-volkswagen-elmenye/hirek/2443-power-day-a-volkswagen-bemutatta-2030-ig-szolo-akkumulator-es-toeltestechnikai-uetemtervet.

Egy kis sztárhír
Sok sztár tulajdonol egy-egy régi Volkswagent. Ewan McGregor is hajt egy 1954-es ovál bogarat. Nem elég, hogy a sztárnak nemrég egy válást kellett végigszenvednie, úgy tűnik, még az autója is cserbenhagyta. Egy internetes cikk szerint a Csillagok háborúja színésze úgy néz ki a fotókon, mint aki igencsak küzd hidegvére megőrzésével, miközben megpróbálja orvosolni a problémát. Miután megvizsgálta a klasszikus modellt, a 46 éves McGregor úgy döntött, inkább eltávolodik kedvencével a nagy Los Angeles-i reggeli forgalomtól, és egy csendes mellékutcába tolta félre a lerobbant VW-ját. Állítólag ez volt az első alkalom, hogy lencsevégre kapták a válóper óta.



Legyen Olyan A Hétvégétek, Amilyennek Szeretnétek!
Üdvwözlettel: A BugParts Team

2021. 03. 12.

Jó hétvégét mindenkinek!

Sziasztok, Volkswagányok!
Ki mondta, hogy megállíthatóak vagyunk? Az autófelújítás nem tesz keresztbe a vírusvédekezésnek. Sőt, elősegíti azt! Ehhez a legjobb partner pedig a Bug Parts Kft. Hogy miért? Nem kell kimozdulni az otthonunkból, a garázsban elszeparáltan dolgozhatunk, a szükséges autóalkatrészek pedig a posta segítségével házhoz érkeznek. Így nem kell hosszasan autózni, nincs sorbanállás, nincs rizikó. De.... Ha valaki mégis arra adná a fejét, akkor az üzlet ajtaját nyitva tartjuk. Természetesen a védekezésben meghagyott legszigorúbb szabályok mellett lehet belépni hozzánk!
Azt se felejtsük el, hogy hosszú hétvége jön, ami annyit tesz, hogy üzletünk hétfőn, 2021 március 15-én zárva lesz!

Kiterítjük a buszos kártyáinkat!
Néhány igazán különleges buszos kiegészítőt és alkatrészt ajánlunk a figyelmetekbe! A T2-es busz első ajtójának belső oldalához plusz tárolók kaphatók, ami kiváló lehetőséget nyújt a vezetés közben szükséges tárgyak raktározására. Ha ez sem elég, akkor a műszerfal alá is polcokat szerelhetünk, melyeket most akciós áron lehet megvásárolni. Persze ez még nem minden, mert a komfortosság mellé a fülkébe jól jöhet a gumi padló szőnyeg, mely megvédi a padlólemezt a szennyeződéstől. Ide nem csak az alap gumiszőnyeget ajánljuk, az ülések közé is tartunk szőnyeget, de az ülések konzoljaira is megvásárolható a megfelelő borítás. És mert jön a napsütéses meleg idő, ezért nem árt a napellenzőket is rendbetenni, vagy épp újat beszerelni, ha már a régiek elöregedtek. Még jól jöhet a nyár beköszöntével, ha az ablakok nyithatóak. Most szintén akciósan kínáljuk a tolóablakokat! Frissítettük weboldalunkon króm alkatrészkínálatunkat. Ha valaki díszíteni szeretné járgányát, akkor érdemes keresgélni a készletünkben!

Újdonságaink, melyek hamarosan hazánkban is kaphatók lesznek
A Karmann Ghia első csomagtértetejének tömítését évek óta forgalmazzuk BBT # 0753 cikkszám alatt.
De sok közöttük az öntéshibás darab, ezért kerestünk alternatívát a helyébe. Most egy Németországban készült változatot ajánlunk helyette a BBT # 0753-100 cikkszám alatt. A BBT # 0753 és BBT # 0753-100 közötti pontos különbség a profilban, és anyagában is látszódik. Míg a BBT # 0753 profilja végig egyforma, addig az új gumi a BBT # 0753-100 bizonyos helyeken eltérő. Ez jobb zárást és jobb hézagtakarást biztosít az első csomagtértetőhöz. A BBT # 0753-100-as változatunk a kifolyólyukak helyes kivágásaival is rendelkezik, így a vizet leengedi, és nem jut be a csapadék a csomagtartóba. Azért a megbízható BBT # 0753-at megtartjuk gazdaságosabb megoldásként, a BBT # 0753-100 lesz a jobb és valamivel drágább, kiváló minőségű termék.
Tehát: 0753-100 Első csomagtér tömítése - Karmann Ghia 08/55–07/74 német

Hosszas kutatás után ezen a héten felvesszük programunkba ezt a csapszeget a busz rakományajtajaihoz.
Sokszor csak ezek a csapok kopnak meg, amit most könnyedén kicserélhet ezekre az új darabokra.
Ezeket eredetileg 1960-tól egészen 1967-es modellévig használták az összes buszos teherautóajtón.
A dupla fülkés pick-up ezeket 1979-ig használja a hátsó ajtón. Eleinte a Volkswagen sima acél csapokat használt, de a fejlesztések miatt 1960-ban már a javított a rugós csapokra váltottak. Az 1960 előtti rakományajtó zsanércsapjai könnyedén lecserélhetőek a rugós csapokkal is. Cikkszám: 0475-650 Ajtócsuklós csapszeg teherajtó - 11 / 60-07 / 67. Busz, dupla fülke -07/79 rozsdamentes acél

Volkswagen hírek a nagyvilágból
Volkswagen Power Day – Ez nem egy egyszerű autóbemutató lesz
Március 15-én nem mindennapi bejelentéssel készül a Volkswagen Csoport: nagy titkolózás övezi, de biztos, hogy nem egy megszokott online rendezvény kerül megrendezésre hétfőn. A Volkswagen Power Day egy olyan esemény lesz, amire garantáltan érdemes lesz figyelni, hiszen a német márka egy olyan forradalmi újdonsággal készül, ami igazi mérföldkőnek számít majd az elektromos autózás történetében.
Figyelje a Volkswagen oldalait, további információk hamarosan!
(Forrás: https://www.volkswagen.hu/a-volkswagen-elmenye/hirek/2306-volkswagen-power-day-ez-nem-egy-egyszeru-autobemutato-lesz)

Trinity projekt: nagy hatótávolság, rendkívül rövid töltési idővel és forradalmi gyártási folyamattal – az új limuzin 2026-ban érkezik A Volkswagen most először enged bepillantást a Trinity projekt formatervébe: az elektromos hajtással rendelkező limuzin 2026-tól készül a wolfsburgi üzemben és új mércét állít hatótáv, töltési sebesség és digitalizáció tekintetében, továbbá képes lesz 4-es szintű önvezetésre is. A cikk bővebb változata a https://www.volkswagen.hu/a-volkswagen-elmenye/hirek/2259-trinity-projekt-nagy-hatotavolsag-rendkivuel-roevid-toeltesi-idovel-es-forradalmi-gyartasi-foly címen olvasható.

Érdekesség!
Mit szólnánk, ha az amúgy elég hosszú negyedik sebességi fokozat után bizony ott lenne egy ötödik is? Ugye milyen jó lenne? Az autó csendesebben haladna olyan 90-100 km-es sebességi tartományban. És ez eddig is lehetséges volt? Tulajdonképpen igen. A Berg féle 5 sebességes váltó már technikailag és felépítés szempontjából is elég fejlett volt ahhoz, hogy az 5. sebességet, negyven lóerőn elbírja. Ha valakit bővebben érdekel a Berg féle váltó és az áttételek, akkor itt tud róla még olvasni:http://www.geneberg.com/cat.php?cPath=13_387 ;
Röviden azért annyit megjegyeznék, hogy az ötsebességes váltóból több próbaverzió készült. Az áttervezés során, hol a csapágyazás, hol pedig a rudazat ment tönkre. Ezért nem csak egy egyszerű fejszámolós átalakításról van szó!
De miért is hoztam fel a témát... Egy német cég most elérhetővé igyekszik tenni a régi léghűtéses Volkswagent kedvelők számára az 5. sebességes átalakítást. Mindezt kínálják T1-es buszhoz 1967-ig, minden VW bogárhoz 1961-től, Karmann Ghia, VW 1500 vagy VW 1600-as járgányhoz. A cég reklámajánlata a következőképp szól: új 5 fokozatú sebességváltó - beszerelésre készen! Az újonnan kifejlesztett 5 fokozatú sebességváltónkkal nyugodtabban, (gondolnak itt a fordulatszámra) vagy gyorsabban vezethet - bármit is szeretne! Ha minden jól megy, hamarosan sokkal több információt adhatunk erről a termékről is!

Az oldal működéséhez sütik használata szükséges. Amennyiben hozzájárul a sütik használatához, kattintson a gombra: