Belépés meglévő ügyfeleinknek

Elfelejtette jelszavát?

Új ügyfél regisztráció

A regisztráció befejezésével Ön kijelenti, hogy elfogadja Általános Szerződési Feltételeinket.
A terméket hozzáadtuk a kosár tartalmához.

Aktuális információk

belépés / regisztráció     Az Ön kosara üres Kosár megtekintése
Bogár alkatrészek

Bogár

VW Busz -67 alkatrészek

VW Busz -67

VW Busz 68- alkatrészek

VW Busz 68-

T25 / T3 alkatrészek

T25 / T3

Karmann alkatrészek

Karmann

Type3 alkatrészek

Type3

Type4 alkatrészek

Type4

Type181 alkatrészek

Type181

Vízhűtéses alkatrészek

Vízhűtéses

Aktuális híreink

2020. 07. 03.

Jó hétvégét, Mindenkinek!




Sziasztok, Volkswagányok!
Nemsokára szabadságra megyünk! Július 13-tól 19-ig üzletünk zárva lesz, ezért még egy egész hét áll rendelkezésre, hogy megvegyétek a javításhoz szükséges alkatrészeket! Természetesen zárvatartásunk alatt is üzemelni fog digitális munkatársunk, a weboldalunk, amely ugyanúgy fogadja a megrendeléseket. A teljesítés viszont 20-án kezdődik, ami azt jelenti, hogy az első csomagokat 21-től várhatja az, aki ebben az időszakban megrendelést ad fel.

Napellenzővásár a nyár közepén!
Ki ne tudná, hogy milyen nappal szemben autózni! Mennyire jól jön az ellenző, amit lehajthatunk, hogy kicsit eltakarjuk vele a szemünkbe tűző napfényt! Így jobban látunk a szélvédőn keresztül. Ez az évszak pedig igazán kedvez az ilyen helyzeteknek. A cikkek tekintetében van bőven választási lehetőségünk. Bogárhoz, buszhoz egyaránt megtalálhatók, vagy megrendelhetők fekete, illetve fehér színben ezek az alkatrészek. Sőt, akciós darabok is vannak a választékban. Még mindig nagy divat a króm kiegészítő. Lámpa a buggyra? Vagy épp csak egy motoröltöztető-készlet kellene? Weboldalunkon a keresőbe a „króm” szó beírásával rengeteg példát kapunk, mellyel tunningolhatjuk a motort, a külsőt vagy épp a belső teret! Ebben a hónapban akciósak a kipufogódobok bogárhoz! Érdemes előre tervezni, és betárazni a javításhoz!


Belgiumi újdonságok
Megérkezett a nyár szinte az összes európai országba! A napsütésen túl a hőmérséklet is elérte az ilyenkor megszokott átlagokat. Ez meghozta az emberek jókedvét is, és feledtette a vírus által okozott kellemetlenségeket is! Ahogy Bob mondta: „A nap fényt ad, a fény reményt ad, a remény pedig a szellemi élet motorja ... :). Ugyanakkor gondolkozzunk el azon, mi lett volna, ha nincs a Corona vírus, vagy épp azon, mit kellene másképp csinálni, ha most is lenne? Mit tennél másként és mit tanultunk belőle?


Mi is mérlegeltük ezt a BBT-nél, és úgy döntöttünk, hogy továbbra is szeretnénk régi autókat új alkatrészekkel felújítani!  A Corona vírus arra tanított minket, hogy minél szélesebb termékskálánkat minél minőségibb alkatrészekkel töltsük fel! A T1-es busz megvásárlása után sokan már csak tervezési okokból is megváltoztatják a rakodótér ajtajának a helyét.


Gondoljunk csak arra, ha mondjuk Angilába bevisznek egy buszt, és ott meg kell változtatni a kormány helyét is!


De persze van olyan, hogy mindkét oldalt rakodóajtó van egy kasztnin, vagy ezt utólag szeretnék betervezni. Persze eddig erre nem igazán voltunk a BBT-ben felkészülve. Sokan a jobboldali ajtó előtti padlólemezt próbálták használni a javítóműhelyekben a bal ajtóhoz, de sosem voltak elégedettek az eredménnyel. Ezért „mától” változtatunk ezen! Mostantól rakománypadlók is vannak a bal oldali rakományajtók számára.


0890-744 baloldali padlólemez, rakodóajtó elé – busz –07/67 (TQ), 0890-754 jobboldali padlólemez, rakodóajtó nélküli kasztnirész elé – busz –07/67 (TQ)


További új termék bevezetése mellett döntöttünk a 0891-695-es cikkszámon. Ez egy cső, 27 mm-es átmérőjű, hosszúsága 130 cm. Eredetileg az első és a hátsó kereszttag között helyezkedik el minden 1970 és 1979 között épített buszon. Feladata, hogy megvédje a kábelezést a korróziótól.


És még egy érdekesség és hiányosság, melyet pótolunk: A deluxe osztott ablakos busz fedeléhez elérhetővé tesszük azokat a kis síneket, amelyek megtartják az árnyékolást, és kifeszítik, hogy ne ráncosodjon. Mindkét modellt elkészítettük, mind a lapos, mind a szögletes darabokat.


A laposból háromra van szüksége ahhoz, hogy a kabintetőre felszerelhesd a fedelet. 

Ezek az alkatrészek lehetőséget biztosítanak arra, hogy fedelet helyezz el olyan autóbuszokba, amelyekben soha nem volt, vagy furgonba, vagy sztenderd kombiba…

2931-200 Tetőkárpit leszorító, lapos, 80 cm – Bus 03/55-07/67
2931-205 Tetőkárpit leszorító, L profil, 80cm – Bus 03/55-07/67

Volkswagen hírek: az Arteon és az Arteon Shooting Break világpremierje
Egy modellsorozat, két változat! A Volkswagen világpremieren mutatja be az új Arteont, és egyidejűleg leleplezi a második verziót is - az új Arteon Shooting Brake-et. Ez a modell a kombi fogalmának teljesen új értelmezése. „A Volkswagen ebben az évben 34 új modellt mutat be. A márka történetében még soha nem volt ilyen széleskörű modell-bemutató”- mondja Ralf Brandstätter, a Volkswagen Személyautók márka üzemeltetési igazgatója és kinevezett vezérigazgatója. „Az Arteon Shooting Brake kiterjeszti modellcsaládunkat a fontos közepes méretű szegmensben. Dinamikus kialakításával, magas funkcionalitásával és modern technológiáival szabványokat állít fel osztályában.”



volkswagen.hu/a-volkswagen-elmenye/hirek/1819-egybol-ketto-az-arteon-es-az-arteon-shooting-break-vilagpremierje



VolksWorld rendezvény a láthatáron
Az egyik legnagyobb közösséggel rendelkező VolksWorld is megrendezi még ebben az évben a szokásos kétnapos rendezvényét. Persze a történések fényében változhat a szervezők megítélése a megrendezéssel kapcsolatban.
De sokan tartják számon ezt a találkozót! Az új dátum VolksWorld 2020. Október 3-4. Surrey,  Esher, Sandown Park.
volksworld.com/news-2/


Akció a függetlenség napján a TMI kárpitgyártónál
2020. július 4. a függetlenség napja, így amerika a születésnapját ünnepli. Ebből az alkalomból a TMI (a Volkswagenekhez kárpitot gyártó cég) is akciót hirdet minden kedves vásárlója számára. A termékek árából 20% kedvezményt kapunk ezen a napon, valamint 3000 dollárnyi vásárlás felett ingyenes a szállítás. A cég további kuponokat ad, melyekről a weboldalán lehet tájékozódni!



Megjelent a 20. rész!
Korábban már írtunk egy T1-es busz felújításáról, melyet gazdája, Mic Bergsma videóra vesz, és minden mozzanatot rögzít, megoszt a számunkra youtube csatornáján keresztül! Nos, örömmel jelentem, hogy a filmsorozat 20. része is elkészült. Ezt itt tekinthetitek meg: youtube.com/watch?v=PNdmuJpVtLI

Egy kis segítség a weboldalunk keresőjéhez
Nem csak cikkszámokra lehet rákeresni. Ezt nem is tudhatja mindenki. Egyszerűbb ha a névre keresünk rá. De ha nem találunk semmit, akkor sem kell feladni. A raktárprogramunk a kezdetektől fogva, nem tudja rendesen kezelni a magyar hosszú ékezetes betűket. Ezért érdemes rövid magánhangzókkal is próbálkozni. Ez azért van, mert amikor készítettük a weboldalunkat, akkor mostani rendszerekhez képest eltérő kódolás létezett, mely nem volt kompatibilis a magyar betűkiosztással. Ez így első hallásra persze nem lesz túl érthető, de amig sikerül megoldanunk az átállás a modernebb kódolásra, addig érdemes a fent említett úton próbálkozni a keresőnkben. Kérésre természetesen segítünk megkeresni a megfelelő alkatrészeket.

Legyen Olyan A Hétvégétek, Amilyennek Szeretnétek!
Üdvwözlettel: A BugParts Team


 

2020. 06. 26.

Jó hétvégét, Mindenkinek!

Sziasztok, Volkswagányok!
A héten rengeteg dolog történt, de ezekből talán a 2021-es Fonyódi VW Nyár szervezését emelném ki! Egyre többen csatlakoznak hozzánk, köztük ismert nagy cégek, melyek velünk együtt töltik majd ezt a kiemelten fontos három napot! Nő azon események száma is, melyek a programot fogják alkotni, de ezt még később fogjuk közzé tenni, amikor már véglegesedik. De ugyanígy fogynak a szálláshelyek is, ezért érdemes még most előre foglalni! Minden erőnkkel azon vagyunk, hogy európai szintű, programokkal és látványossággal teli eseményt szervezzünk, több külföldi vendégmeghívottal együtt. Biztosan érdemes lesz ott lenni, biztosan nem érdemes kihagyni!


A svájci óra is akkor jó, ha pontos
Sokan szeretik vezetés közben nézni a kilométerórát. Nem csak a sebességkorlátozás miatt kémleljük a mutatók állását. Sok esetben ehhez az eszközhöz igazítjuk a döntéseinket. De biztos, hogy pontos, amit látunk? A valódi sebességünkhöz képest csak megközelítő értéket mutat számunkra a kilométerórák nagy többsége. Ennek oka, hogy rengeteg összetevője van fizikálisan a kapott értéknek. Már egy eltérő kerékméret is befolyásolhatja az eredményt. Vagy épp a fizikai kontaktus a talajjal. De ne kanyarodjunk ennyire messzire az eredeti gondolattól. A bogár számomra az a jármű, melyben egyszerű, de tartós megoldásokat alkalmaztak, hogy hosszútávon lehessen használni a család kedvencét. Így a kilométeróra működését is igyekeztek kevés alkatrészből megoldani. Ha a benzinszint-visszajelzőt nem nézzük, akkor az órán túl egy bovden és zárógyűrű van a rendszerben. Az esetleges meghibásodásnál nem kell sokat keresgélni, hogy megtaláljuk a hiba okát. A heti hirdetésünkben összeszedtük a bovdenek nagy részét, típusonként bemutatva őket, a zárógyűrűvel együtt. Ismét itt a nagy kedvenc! A fehér gumiperem! Sok autót látok ezzel a megoldással felszerelve, nagyon szépen mutat az autó vele, népszerű termékünk, már szintén régen foglalkoztunk vele! A csomagtérkilincs-tömítéseket is ajánlom mindenki figyelmébe. Érdemes a nedvességet a karosszérián kívül tudni. Ezekre a filléres darabokra jó odafigyelni!
Ajánlom figyelmetekbe heti akciós kínálatunkat is!

Sztártulajdonosok az USA-ban!
Mint az ismeretes, a kedves kis Volkswagen Beetle, Bug meséje véget ért. A Volkswagen abbahagyta az ikonikus bogár gyártását az eladások változása miatt, valamint a gyártás hangsúlyát a személygépkocsikról a terepjárókra és a futurisztikus kezdeményezésekre, például az elektromos autókra összpontosítják. „A bogár elvesztése három generáció után, közel hét évtized alatt, számos érzést váltott ki az odaadó rajongókból” - mondta a német autógyártó az USA-ban. Az USA-ba elősször 1949-ben érkeztek meg az első példányok. A '60-as és '70-es években volt a legkelendőbb ez az autótípus, főleg a hippi korszak idején. A leggyakrabban "katicabogár" néven emlegetett Volkswagen a formája miatt is a hollywoodi színészek kedvencévé vált. Vannak akik vezetik, forgalomban használják őket, van, aki csak garázsautónak tartja, de akad olyan, is aki kereskedik ezekkel a szeretett járművekkel.

De nézzünk néhány példát a hírességekből:
Jerry Seinfeld, 1952-es Volkswagen tulajdonosa. Ő nem mellesleg komikus, és könyvet írt az autóról, melynek címe a „Komikusok a kávéfőző autókban” . Komédiáin és tévéműsorain kívül Jerry Seinfeld az egyik legnagyobb Porsche-autógyűjteménnyel rendelkezik. A komikus első autója azonban egy 1977-es bogár volt. További két bogár volt a birtokában: egy 1952-es kék bogár, amely a Seinfeld Netflix Comedians in Car Getting Coffee showjának egyik epizódjában is szerepel, és egy 1960-as bogár, melyet egy 2016. évi aukción 121 000 dollárért eladott.

Heidi Klum A német szupermodell egykor a Volkswagen reklámcsillaga volt, melyben egy beszélő bogárral készített interjút. A magánéletben Klumot 2013-ban egy zöld kabrióban pillanthattuk meg, és állítólag ezen kívül még legalább két különböző színű VW birtokosa. https://www.youtube.com/watch?time_continue=18&v=UayvI5QE02I&feature=emb_logo

Hugh Jackman A filmcsillag általában a Volkswagen klasszikus modelljeinek nagy rajongója. Emellett egy 23 ablakos Volkswagen busszal is rendelkezik.

Jay Leno Természetesen Jay Leno is bogártulajdonos. Valójában egynél több VW áll a híresség garázsában. Hatalmas, 286 autót számláló gyűjteményében legalább három ritka évjáratú modell parkol, köztük egy 1938-as bogár, 1955-ös és egy 1966-os Volkswagen. Leno ugyanúgy szereti az újabb verziókat is. Valójában ő volt az első személy a világon, aki próbálta meggyorsítani a 2012-es bogár megjelenését. A "Jay Leno's Garage" egyik 2012. augusztusi epizódjában szereplő próbaautót 130 mérföld/órás sebességig gyorsították fel!

Ewan McGregor 2016-ban sikeresen eladta 1960-as, barna bogarát az eBay-en 28 350 dollárért. De még sokkal korábban 2010-ben látták egy halványkék vintage bogárban egy benzinkútnál.

Chris Pratt A JurassicWorld filmsztárja a VW iránt érzett különleges szeretetének eredménye az, hogy ahelyett hogy árverésen vásárolt volna egy alaposan felújított VW-t, Pratt sajátkezűleg állította helyre a (2500 dollárért) megvásárolt 1965-ös bogarát, melyet így hulladékállapotból mentett meg.
„A klasszikus autók (melyek már technikailag antik darabok) tovább értékesednek az életkor előrehaladtával. De maga a valóra vált álom, hogy ezt Hollywood utcáin és dombjain használhatjuk ”- írta Pratt büszkén, a felújított autóról 2016-os Instagram-üzenetében.

A Beetle gyártásának 2018-as leállítása előtt a Volkswagen bemutatta a Beetle két végleges változatát: a Final Edition SE-t és a Final Edition SEL-t. De az Egyesült Államokban a VW utalt arra, hogy a visszatérés továbbra is lehetséges. Ehhez a kijelentéshez azokat a feltételeket támasztották, hogy a Volkswagen teljes vonalú, családközpontú autógyártóvá válik az Egyesült Államokban, és sikerül felgyorsítani az elektrifikációs stratégiát. De magának a gyártónak nincs azonnali terve a jármű helyettesítésére – fogalmazta a Volkswagen korábban. "De amint láttuk az I.D. A Buzz-t - amely a legendás T1-es busz modern és praktikus értelmezése - azt is mondhatnám: „Soha ne mondd, hogy soha.”

Belgiumi híreink
Bob a héten is a koronavírussal foglalkozott. De hogy megértsük, miért teszi ezt hétről-hétre, rávilágítunk a gondolatain keresztül a helyzetre. "A járvány éppen Dél-Amerikát sújtja leginkább, ezért ott komoly megszorítások vannak. Ilyen korlátozás például az, hogy bizonyos hajók nem hagyhatják el a kikötőt, vagy épp nincsenek megrakodva. Számunkra ezek a tengeri szállítási utak létfontosságúak, hiszen ezekből az országból érkeznek a pótalkatrészek. A belgiumi anyacégünknek jelenleg már négy konténere várja azt, hogy felpakolják a hajóra." Bár ebből a négyből – ha BOB jól értesült – kettő nagyobb konténer már fent van egy szállítóhajón. De azért is aggódik, mert az európai emberek egy jó része úgy várja a második hullámot, mint a terminátor megjelenését.
Ami viszont az aggodalmakon már túlmutat, hogy a Silver katalógusunkból az elkészült új T1-es busz fülkeajtajai megérkeztek. Korábban erről már szó volt, ezek a darabok minőségi javítások során estek át. Nem csak a présszerszámot módosították, de a hegesztési mechanizmuson is változtattak. Közben egy apró észrevétel is történt. Ugyanis az ajtó pontos felhelyezése miatt a zsanérokat megfelelő pozícióba kell állítani. Ebből az következett, hogy nem szállítják az ajtókat a zsanérral együtt. Ugyanitt BOB köszönetet mond a gyárimunkásoknak és a mérnököknek a rengeteg munkáért, egyeztetésért.

A termékeket a következő cikkszámokon lehet megtekinteni:
BBT # 0158-210 és 0159-210, busz '55–'59
BBT # 0158-220 és 0159-220, '60–'63, süllyesztett ajtófogantyúlyukkal
BBT # 0158-230 és 0159-230, '64–'67

Aki kicsit jobban belenézett a boxermotor rejtelmeibe, azért már felfedezhette a különbségeket az évjáratok között. Néhány példa: kicsi-nagy olajhűtő, dinamó-generátor, szimpla-dupla előmelegítő. Mi most egy univerzális motortakarólemezt ajánlunk és kívánunk forgalmazni, mely az alsó, nagyobb ékszíjtárcsa alatt van, de beszerelhető minden évjáratba. Buszokba is kiválóan illik!
Cikkszám: 2211-1 és 2211-110

Mostantól megvásárolható az 1967-es évjáratig gyártott autók számára a kormányoszlop-felfogatóbilincs. Miután minden használt darab elfogyott, így ebből ideje volt készleten tartani cseredarabokat. Ezek nagyon tartós darabjai a Volkswagennek, az eredeti darabok inkább elveszni szoktak, mint tönkre menni.
1370-005 és1370-055-ös cikkszámon lehet ezeket megvásárolni.

Hírek a Volkswagentől
A Ford és a Volkswagen megállapodtak, hogy közös haszongépjármű-, EV- és önvezető autós projekteket indítanak.
A Ford Motor Company és a Volkswagen AG képviselői ma aláírták azt a megállapodást, amelynek alapján kibővítik globális szövetségüket, hogy sikeresen elégíthessék ki az európai piac és más régiók vásárlóinak gyorsan változó igényeit, kihasználva egymás erősségeit a közepes méretű pickupok és haszongépjárművek, illetve az elektromos hajtású autók területén. A Ford és a Volkswagen tavaly júliusban tette közzé először a megállapodásról szóló terveket.
A vállalatok arra számítanak, hogy a szövetség javítja a jelenlegi és a jövőbeli ügyfelek elégedettségét, felgyorsítva a járműkínálat innovációját és felhasználva a legújabb technológiákat, vagyis fejlettebb, praktikusabb és bőségesebb modellválasztékot eredményez majd. A két fél szerint továbbra is növekedni fog a globális ipar igénye a haszongépjárművek és a nagy teljesítményű elektromos járművek iránt, ezért fontos, hogy jelentős mértékben bővítsék saját termékportfóliójukat. A hírek bővebb változatát itt olvashatjátok: https://www.volkswagen.hu/a-volkswagen-elmenye/hirek/1802-a-ford-es-a-volkswagen-megallapodtak-hogy-koezoes-haszongepjarmu-ev-es-oenvezeto-autos-projekte">https://www.volkswagen.hu/a-volkswagen-elmenye/hirek/1802-a-ford-es-a-volkswagen-megallapodtak-hogy-koezoes-haszongepjarmu-ev-es-oenvezeto-autos-projekte


Nagy sajnálatunkra egy igen szomorú hírről is be kell számolnunk. Koncz György, a Magyarországi Bogarasok Klubja fotósa ma reggel tragikus hirtelenséggel elhunyt. Barátsággal és fájó szívvel búcsúzunk tőle, emlékét szívünkben őrizzük.


Legyen Olyan A Hétvégétek, Amilyennek Szeretnétek!
Üdvwözlettel: A BugParts Team


 

2020. 06. 19.

Jó hétvégét, Mindenkinek!

Sziasztok, Volkswagányok!
Óriásprojektbe fogtunk! Már régóta terveztük, de most eljött az ideje, hogy a jövő évben egy saját óriástalálkozót szervezzünk nem csak a léghűtéses bogarak, buszok számára. Ezért létre is hoztunk egy eseményt a facebook oldalunkon, ahol mindig jelentkezni fogunk új érdekességekkel a találkozóval kapcsolatban.
Addig is a következő ajánlót osztjuk meg veletek:

Találkozzunk Fonyódon!
A szervezők azt vették a fejükbe, hogy elhozzák ide azt a hangulatot, amit tőlünk nyugatra már évtizedek óta élveznek. Velük szemben még van egy hatalmas előnyünk is, méghozzá az, hogy van egy Csodás Tengerpartunk! A Balaton fantasztikus hangulata, a tó közelsége és a három napig zajló események lendületes sokasága fogja piros betűssé varázsolni a 2021-es nyarunkat! Ígérjük, hogy akit csak lehet, meghívunk, és minden olyan tapasztalatunkat bevetjük, amit az elmúlt három évtized alatt ebben a témában sikerült a magunkévá tenni. Figyeljétek az esemény oldalát, mert innentől kezdve folyamatosan be fogunk számolni azokról a dolgokról és emberekről, amik vagy akik velünk lesznek 2021. július 23-25. között! Már most írd be a naptárba, NEHOGY elfelejtsd! Üdvwözlettel: A BugParts Team
Itt az ideje egy jó nyári bogaras, buszos, golfos, newbeetle-s találkozónak!

Nyári melegben kedvező fuvallat az igényes motortérben
Unod a látványt, ami a motortérben fogad? Már a tűzfalborítás cseréjével is sokkal jobb kinézetet kölcsönözhetsz a motortérnek! De ennél sokkal messzebbre megyek! Ha a turbinaházat is új darabra cseréled, már egészen otthonos lehet a motortér a vendég tekintetek számára. A heti ajánlónkban láthatjátok, milyen fajta burkolatok és turbinaházak kaphatók üzletünkben. De a belevaló turbinát is megmutatjuk néhány kiegészítő alkatrészével együtt! Króm vagy fekete? Érdemes tervet készíteni a felújítás előtt, hogy visszaszerelésnél már az elgondolásunknak megfelelő alkatrészek legyenek kéznél. Ne feledjétek, autóékszerben nálunk mindig nagy választék vár benneteket, de az is jól jár, aki a havi akciós alkatrészválogatásunkat nézegeti!

Soha nem adom el a Volkswagenem!
Európában kevés szó esett róla, de létezik a világon olyan (volt) állami vezető, akinek Volkswagen Bogara volt és van ma is! Persze nem is hajlandó tőle megválni! De elnökként pont ezért is szerették! José Alberto ’Pepe’ Mujica Cordano 2010 és 2015 között volt Uruguay vezetője. Ez a kis cikk most róla szól. Elmondása szerint számos nevetséges ajánlatot kapott a családja által is kedvelt Volkswagenre, mellyel számos körútra, politikai rendezvényre ment el. Mujica többször kiállt Fuscája mellett. Ugye a Volkswagen bogarat, melyet Dél-Amerikában gyártottak, ott Fusca néven forgalmazták. A különleges kis autóval 1950-ben került először kapcsolatba tinédzserként, és azóta számos ajánlatot kapott saját járművére! Sergio Varela, uruguayi üzletember (Mujica ismerőse), valamint a mexikói uruguayi nagykövet, Felipe Enríquez is ajánlatot tett az autóra. De számos más neves ember is szerette volna megkaparintani a szeretett autót. Az ajánlattételekre mindig egyes nagyobb rendezvényeken került sor. A volt uruguayi vezető megerősítette, hogy a legjelentősebb ajánlatot egy arab sejk tette a G77 + Kína csúcstalálkozón. Mujica nyilvánvalóan elutasította az arab egymillió dolláros ajánlatát. Arra a kérdésre, hogy miért olyan nagy az autó iránti érdeklődés, Mujica azt mondta, hogy valószínűleg „azért, mert az embereknél valamiféle furcsa fétis az, amikor bizonyos anyagi tárgyakat birtokolnak, és ezért hajlandóak őrült pénzösszegeket fizetni.” De a volt államfő elmondta, hogy ezek az ajánlatok egyáltalán nem érdeklik. Nyilatkozatában tovább mesélte, hogy rendkívül nagy becsben tartja és ragaszkodik ahhoz a kalaphoz, melyet még apja adott neki! És miután nincs szüksége pénzre, ezért a 87-ben gyártott kék bogartól – melyet pár éve kapott – sem szeretne megválni, már csak azért sem, mert megsértené vele az ajándékozókat. Ezért érzelmi okai is vannak, hogy nem adja el az autót!
Mujica egy, a montevideói M24 rádióállomáson adott interjúban kijelentette: „Már a vezetés megtanulása és az autó birtoklása előtt is mindig imádta ezt a modellt.” Az is szóba került, hogy fiatalon ezt a típust elítélték és megvetették, de ahogy telt az idő, és változott a világ, úgy egyre inkább megszerették. Enríquez, volt mexikói nagykövet kezdetben „informálisan” tíz modern 4×4 terepjárót kínált a Mujicának a bogárért cserébe, sikertelenül. Az elnök az elutasítással természetesen meglepetést okozott. Később viszont gondolkodott az ajánlat mellett, mivel a terepjárók „jó célt szolgálhattak volna a vidéki egészségügyi ellátásban történő szállításnál, vagy a Plan Juntos-hoz (otthonfejlesztési kezdeményezés fejletlen területeken”) programban. Hasonlóképpen, eladományozta volna a pénzt ezeknek a programoknak, ha eladta volna az autót az arab sejknek. Végül azonban a baráti köréhez fűződő „kötelezettsége” miatt elutasította az összes ajánlatot. A nép persze azért is szerette Mujicát, mert azzal, hogy minden rendezvényre saját Fuscájával ment, látszólag lemondott az állam nyújtotta luxustárgyakról. A volt elnök észrevételei és gazdasági intézkedései lehetővé tették azt, hogy Latin-Amerikában ebben a térségben legyen a legmagasabb, valamint az egy főre jutó jövedelem. Milliókat szabadított ki a mély szegénységből, Uruguay polgárainak drasztikus életminőség-javulást biztosított. Noha gazdagította az országot, nem gazdagította magát. Ahelyett, hogy az elnöki házként használt ingatlanok egyikénél, a Residencia de Suáreznél, a Prado lombos Montevideo szomszédságában lévő kastélyban lakott volna, Mujica, feleségével egy egyszobás krizantém-parasztházat használt, Rincón del Cerro-ban, az uruguayi főváros szélén. Emellett elnöki fizetésének 90%-át adományozza a rászorulóknak, ennek nagy részét a hátrányos helyzetűek társadalmi alapjaiba, egy másik összeget pedig a kisvállalkozások számára adományoz. Ahelyett, hogy a vezetők és a méltóságok számára fenntartott elnöki luxusautókban utazott volna, természetesen a szeretett Fuscát részesíti előnyben. A legszegényebb az, akinek nagyon nagy szüksége van arra, hogy mindent megéljen”- továbbá azt is mondta, hogy „Életmódom a sebeim következménye. Én maga vagyok a történelem. Voltak olyan éveim, amikor örültem volna, ha csak egy matracot szerezhetek”.

Bob heti gondolatai Belgiumból
Európában az élet szépen lassan visszatér a régi kerékvágásba, de a világ továbbra is harcol a koronavírus ellen. A fertőzöttek száma ellentmondásosan növekszik világszinten. Tekintettel arra, hogy a világ számos pontjáról kapunk alkatrészeket autóinkhoz, főleg Ázsia egyes részeiből, valamint Dél-Amerikából, szomorúan vesszük tudomásul, hogy egyik-másik szállítmányunk késik. Szem előtt tartva elkötelezettségünket partnereink felé, a szomorúságon túl rosszabb felismerni azt a tragédiát, melyet a vírus az emberi életekben okoz. De próbáljunk pozitívan gondolkodni, reméljük, hogy mindenki hamarosan meggyógyul, és visszatérhetünk a normál kerékvágásba. Ennek ellenére ezen a héten is új alkatrészekkel igyekszünk jelentkezni. A Koronavírus nem fog minket sarokba szorítani!

De kezdjük csak az újdonságokkal:
Az osztott ablakos buszhoz 1963-ig elkészítettük az ajtózáró mechanizmust, de már készül a '64 és '67 közötti típusokhoz is! Ezek az alkatrészek már teljesen pontosak, és kiválóan helyettesítik a gyári darabokat.
A gyártott mennyiség miatt az árát is kedvezőbbre vesszük! Fülkeajtózár-mechanizmus, szett, bal, T2 -12/60 Cikkszám:0436-420 A jobb pedig: 0436-430 Fülkeajtózár-mechanizmus, szett, bal, T2 12/60-12/63 Cikkszám:0436-421 A jobb pedig: 0436-431 Lényegében a következő alkatrészcsomagunk inkább frissítés. Van a termékpalettánkon egy ablakmosótartály-szett melynek a huzalozását frissítettük jobb minőségűre! Ezt a készletet a 2461-es cikkszámon lehet megtalálni, 12V-os és 08/67 utáni bogarakhoz, buszokhoz építhető be!

Hírek a Volkswagentől
Németországban új csatornán is értékesíti a Volkswagen az ID. család modelljeit
Az új, teljesen elektromos ID.3 az első olyan Volkswagen modell, amelyet Németországban ügynöki modell keretein belül értékesítenek. A kísérleti értékesítési rendszer a márkakereskedőkkel teljes egyetértésben indult el Németországban. A cikk folytatását a www.volkswagen.hu/a-volkswagen-elmenye/hirek/1804-nemetorszagban-uj-csatornan-is-ertekesiti-a-volkswagen-az-id-csalad-modelljeit címen olvashatjátok!

Június 22-én lesz a Wilág Összes Volkswagenesének napja
Mert ezen a napon a felhívás szerint mindenki léghűtéses Volkswagenjével megy munkába!
Az eredeti angol felhívás így szól: June 22 - Drive your VW to work day!

Egy kis érdekesség
3d printerrel nyomtattak karburátort Volkswagenhez
A forradalmian új technológiával kicsit eljátszottak a srácok! Az 5let és a kisfilm Brazíliából származik. Elgondolkodtató, hogy a Henry Ford által konzervdobozból készített porlasztótól hova jutottunk el technikailag.
A rövidfilmet itt tekinthetitek meg: youtube.com/watch?time_continue=14&v=-bc6o-mqcLQ&feature=emb_logo

Legyen Olyan A Hétvégétek, Amilyennek Szeretnétek!
Üdvwözlettel: A BugParts Team

2020. 06. 12.

Jó hétvégét Mindenkinek!

Sziasztok, Volkswagányok!
Beindítottuk a boxert és elmentünk a Nyári Rajzásra, ami nem rajzás, vagy mégis? Pandémia ide vagy oda, bizonyos szabályok betartása mellett azért elmehetünk pihenni, kikapcsolódni. Ebben kíván segítséget nyújtani a Magyarországi Bogarasok Klubja. Igaz, a megváltozott helyzet miatt nem lehetünk csoportosan együtt, de valamilyen formában kikapcsolódni, szabadtéren pihenni mégiscsak engedélyezett!
Ezért mi is ott leszünk Almádiban!

Most! Nyári Rajzás VW Bogaras Találkozó - szabadtéren
Balatonalmádi Yacht Kemping – 2020.06.12-14.
Kedves Tagok, Kedves VW Rajongók! Friss hírek a Nyári Rajzás VW Bogaras Találkozóval kapcsolatban - 2020.06.12-14. Újabb változás történt (241/2020. (V. 27.) Korm. rendelet A szabadtéri rendezvényekről) –, miszerint lehet szabadtéren rendezvényt tartani, a járványügyi korlátozások betartásával!
A kempingben az EGYÉNILEG SZÁLLÁST FOGLALÓ ÉS EGYÉNILEG ODAUTAZÓ KLUBTAGOKNAK MINDEN KEDVEZMÉNY RENDELKEZÉSRE ÁLL, ELÉRHETŐ TAGSÁGI IGAZOLVÁNY FELMUTATÁSÁVAL. Önálló szállásfoglalás kedvezménnyel, étkezés és borkóstoló, kedvezménnyel. A kempingben egyébként működő strandeszközkölcsönzéssel illetve a vitorlázással kapcsolatos kedvezmények is igénybe vehetők. A kemping hivatalos megnyitója 2020.05.29-én volt.
SZÁLLÁSFOGLALÁS: Yacht Kemping Balatonalmádi - H-8220 Balatonalmádi, Véghely Dezső utca 18.
Recepció: Hőriszt Éva
Mobil: +3630-7422121
E-mail: info@yachtcamping.hu
Web: www.yachtcamping.hu
Tel: +36 88 584 101
Video: https://www.youtube.com/watch?v=urvnPZXavOQ&feature=emb_logo

Kéder kell a kaszni és a sárhányó közé!
Piros vagy kék, netán zöld? A piros fényezéshez fehéret szeretnél? Ma már széles a színválaszték. Van olcsóbb, drágább, megközelítőleg gyári minőség. Boltunk polcairól megannyi kéder gumiból lehet válogatni, nem csak bogár számára, hanem a Karmannhoz is megvásárolható ez a fontos alkatrész. Hogy miért van szükségünk erre a cikkre az autónkhoz? Megakadályozza a két fém rész érintkezését. Mechanika hatására a lemezek dörzsölődnének a rázkódástól, ami tudjuk, mivel végződik. De! Segít kívültartani a koszt, vagy épp a fém tökéletlen illeszkedését is kiküszöböli (némileg). A mai anyagunkban bemutatjuk a kéder széles termékskáláját! Az a fránya elektromos rendszer, mellyel a héten már foglalkoztunk... A kábeltoldókkal kezdtem, majd most bemutatjuk nektek, hogy a relékből mely fajtákat lehet hazavinni üzletünkből. Persze minden termék nem fért el a felületen, de bátran keressétek azt is, ami feltétlen szükséges a világítás feltámasztáshoz. Heti akciónkat se feledjétek, minden hónapban leárazott termékek garmadájával igyekszünk segíteni az otthoni projekteket.

Bob heti gondolatai Belgiumból
Belgiumban – ahogy a világ többi részén is – a korlátozások meghozták az eredményüket. Úgy tűnik, hogy Észak-Koreában egy újabb hullám indult meg, illetve Svédországban igen magas a halálozási arány. Abban biztosak lehetünk, hogy a pandémiát egyhamar nem feledjük el, de amint azt korábban mondtuk, meg kell tanulnunk együtt élni a helyzettel. De amíg össze tudjuk csavarozni otthonunkban régi Volkswagenjeinket, addig biztos vagyok benne, hogy megtaláljuk a módját a vírussal való együttélésnek is. A mi kis járgányunk végülis túlélte a 2001-es Hightech válságot, a 2008-as pénzügyi válságot, és most a 2020-as Covid járványt is túl fogja élni. Annak érdekében, hogy ezeket a nehéz napokat könnyebben viseljük, a BBt heti híreiben igyekszünk újdonságokkal jelentkezni.
Tolatólámpát kezdtünk forgalmazni a korai osztottablakos buszokra, T1-es, és az eggyel későbbi karosszériához (T2).
Ez a hátsó lámpa elsősorban az autóbuszon volt, M47 kód alatt, vagy a korai rekeszablakosoknál, illetve még az M524, M601 vagy M24 alatt, és biztosan állíthatom, hogy opcionális felszerelés volt. Ha a buszon megvan az eredeti kivágás, akkor csak ki kell cserélni a régit. Ha nincs kialakítva a hely, akkor magunknak is kivághatjuk azt.
Cikkszám: 0608-050 Tolatólámpa, busz 08/65–07/71

Korábban egy pénteki bemutató alkalmával már foglalkoztunk az ülésbetétekkel
A BBT a világ egyik legnagyobb ülésbetét-forgalmazója az idősebb korosztályú Volkswagenek számára.
Hatalmas készlettel rendelkezünk és versenyképes áron forgalmazzuk termékeinket.
De 1963 és 1967 között a jobb első ülésre még hiányzott ez az alkotórész.
Ideje volt ezt pótolni, és örömteli számunkra, amikor ismét sikerül összeállítani egy teljes termékcsoportot.
Az eddig hiányzó termék a 3530-005-ös cikkszámon, ülés párnázat néven található. (1/3, jobb első, alsó rész 08/62–07/67.)

Hírek a Volkswagentől
Új kapitány a hajó élén!
Ralf Brandstätter veszi át a Volkswagen márka vezetését
A Volkswagen-csoport átalakítja a márka és a Csoport irányításának felelősségi területeit. A Volkswagen márka irányítását 2020 július 1-jétől a márka eddigi ügyvezető igazgatója, Ralf Brandstätter veszi át. A Volkswagen-csoport vezérigazgatója, Dr. Herbert Diess, aki korábban mindkét funkcióért felelős volt, ezzel nagyobb mozgásteret kap a Csoport vezérigazgatói feladatainak ellátásában. A Csoport Igazgatóságán belül a Volkswagen Személyautó márka és a Volumen márkacsoporttal kapcsolatos általános felelőssége továbbra is fennmarad. A cél az, hogy az autóipar jelenlegi átalakulási szakaszában a Csoport és a márka felső szintjén lévő feladatokra erőteljesebben koncentrálhassanak. A Felügyelő Bizottság a döntést tudomásul vette.
https://www.volkswagen.hu/a-volkswagen-elmenye/hirek/1801-ralf-brandstaetter-veszi-at-a-volkswagen-marka-vezeteset

Első tények az új Arteonról: Beharangozó a június 24-i virtuális világpremierhez
Az Arteon a Volkswagen Gran Turismo modellje - avantgárd, energiával teli és hatékony. A Volkswagen most először nyújt bepillantást az új Arteon részleteibe. A klasszikus Gran Turismo mellett a jövőben egy második modellváltozat is elérhető lesz Shooting Brake formában. Ez a modell dinamikus és elegáns, és lenyűgözően mutatja egy kombi rugalmas koncepcióját. Klaus Bischoff, a Volkswagen-csoport és a Volkswagen márka vezető formatervezője: „Az Arteon Shooting Brake segítségével új egyensúlyt teremtettünk a sebesség, az erő és a tér között.”
A Volkswagen a modellcsalád jelentős frissítését mutatja meg a két Arteon változat bevezetésekor. A jármű utasterében az Arteon teljesen új vezetői környezetet kap, amely megfelel ezen modellek exkluzív megjelenésének. A legújabb moduláris infotainment mátrix (MIB3) rendszereket integrálták a lehető legjobb csatlakoztathatóság biztosítása érdekében. Technológiai szempontból a hajtásláncok választékát is átalakították.
Minden motor magas hatékonysággal, alacsony kibocsátással és nagy nyomatékkal rendelkezik. Ezt a maximális hatékonyságot innovatív, jövőorientált motor- és emissziós technológiákkal érik el. Ezen felül az avantgárd modell sorozatban is bemutatkoznak az intelligens asszisztens rendszerek. Egy példa: a "Travel Assist" rendszernek köszönhetően, az új Arteonban szükség esetén először lesz lehetőség - a rendszer korlátain belül - az erősen támogatott vezetésre. Különösen a hosszútávú utakra tervezve, ezek a Volkswagen modellek a vezető felügyelete mellett képesek átvenni a kormányzást, a gyorsítást és a fékezést 210 km / h sebességig.
Az Arteon és az Arteon Shooting Brake világpremierje és további részletes információk júniusban lesznek elérhetők.

Egy kis érdekesség
Nagyon sok, és szép felújítást lehet látni szerte a világban. Ahhoz, hogy járgányainkat makulátlan állapotba hozzuk,
rengeteget kell javítani a belsőn és külsőn egyaránt. De mi lesz a kivágott, vagy kidobott alkatrészekkel? Bizony azok is hasznosulnak, újra a körforgás részévé válnak. De én pont ezért szeretem a régi Volkswageneket, mert az autók több mint 80%-ban újrahasznosíthatók. Kevés bennük a nagyon mérgező műszálas, vagy épp habosított, vagy kemény műanyag. De egy pillanatig vizsgáljuk csak meg, mi lesz azokkal a részekkel melyek nem kerülnek vissza az újrahasznosító rendszerbe... Készülhet belőlük műtárgy, ülés, íróasztal, vagy épp grillsütő, mint azt korábban már az egyik megjelenésünkben bemutattuk. De elképzelhető az is, hogy valamilyen más közlekedési eszközre kerülnek fel!
Ebből a sárhányóból és lámpákból például egy új quad készült, melyet itt lehet megtekinteni:
https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=107136224330230&id=105743994469453

Létezik tökéletesen ingyenes buszozás? Igen!
Az ember régen álmodozik a tökéletesen ingyenes autózásról! Ez a korlátlan szabadság egyik jelképe,
és most már tényleg megvalósítható. (Amíg nem kell mindenféle műholdas mesterséges intelligenciával felszerelni a járművünket.) De nem szeretnék messzire kanyarodni a lényegtől. Az alap 5letek már adottak voltak. Az elektromos átalakításhoz számos cég kínál technikai megoldásokat, melyek megvásárolhatóak. Persze ettől még pórázon marad az autónk, hisz tölteni kell az akkumulátorokat. De mi van, ha ezeket a technikai innovációkat keresztezzük egy golfautó napelemes töltésével? Nos, a megoldás egyszerű! Végy egy T2-es '73-as buszt, szerelj bővítményt a tetejére, mely egy felnyitható napelemsort tartalmaz. Kösd a napelemet az akkumulátorra. Élvezd az ingyenes utazást! Persze a felnyitott modern energiaforrás alá még elfér egy sátor is. Tehát a hely több mint maximálisan kihasználható, és több főre is alkalmas Westfália jellegű gép jön létre. A videóban megnézhetitek a buszt, és nyilatkozik a gazdája is, valamint rengeteg részlet derül ki a felépítésről is. Íme: https://www.youtube.com/watch?time_continue=3&v=fGZ1zbqAGA0&feature=emb_logo

Legyen Olyan A Hétvégétek, Amilyennek Szeretnétek!
Üdvwözlettel: A BugParts Team

2020. 06. 05.

Jó hétvégét Mindenkinek!

Sziasztok, Volkswagányok!
Tudom, sokan várjátok, ezért a heti hírünkben előreveszem a játékunkat, amely a mai nappal befejeződik, és megtudhatjuk, ki nyerte az egy héten át tartó izgalom után a bögrét és a volkswagenes stílusú szájmaszkot.
Köszönjük szépen, hogy figyelemmel kíséritek a munkánkat, a napi megjelenéseinket, és köszönjük a megosztásokat is! No de itt az idő, hogy kiderüljön a nyertes neve.
A Bögre és a VW stílusú szájmaszk boldog tulajdonosa: VW Depo - Vendel Lajos
Köszönjök a részvételt és gratulálunk neki!


EMPI a fedélzeten!
Mindig arra törekszünk, hogy boltunk kínálata egyre jobb és jobb legyen. Hogy kicsit belelássatok abba is, hogy ez hogy néz ki, betekintést engedünk ennek a folyamatába. Időnk egy jó részét az teszi ki, hogy a régi Volkswagenekhez való alkatrészek ellátóival folyamatosan egyeztessünk, vagy épp új piacokat is találjunk. Ezek az új kapcsolatok főleg azért fontosak, mert olyan alkatrészek is beszerezhetővé válnak, melyek nem vásárolhatóak meg másutt, vagy jobb a minősége. De mi van a nagy nevekkel? Nos, létezik pár évtizedek óta működő vállalkozás, mely elismérst szerzett az elmúlt évek alatt. A minőségük, vagy épp a fejlesztéseik miatt is keresik őket. A munkánk miatt az egyik ilyen céget venném alapul. Az EMPI-t meglehetősen jól ismerik külföldön is. Már dolgozunk azon, hogy az esetlegesen tőlük származó termékek skáláját tovább növeljük. Ezzel szeretnénk hozzájárulni ahhoz, hogy a külföldön is miőségi tunningnak számító alkatrészekből itthon is, még piacképesebb járművek álljanak össze. A heti hirdetésünkben ízelítőt adunk EMPI termékekből is. Ez az alkatrészválogatás csak kis része annak, ami megtalálható lesz majd a boltunkban.

Belgiumi újdonságok heti hírlevelünkben
Érkeznek a frissítések a T1-es busz ajtajaiból. Szintén a régi gyártás felülvizsgálatának eredményeiről tudunk most beszámolni. Tehát gyártják a javított T1-es buszajtókat, melyek minőségileg és pontosságra is jobbak elődjeiknél. Erről fotókat is kaptunk, melyeket itt lehet megtekinteni: https://blog.bbt4vw.com/2020/06/02/split-window-bus-cab-door-update-theyre-in-production-now/
Három típus közül válogathatunk: az 1955–1959-es típusok és az összes brazil kombi, 1960-1963-as típusok süllyesztett ajtófogantyúval, illetve az 1964–1967-es korosztály kettős szerelőajtóval. Az első szállítmányból beérkezett áru már előrendelés miatt le van foglalva, és ezek teljesítésével kezdjük. De ezen felül rendelésre további példányokat is értékesítünk.

További újdonságnak számít, hogy új narancssárga jelzőizzók is megvásárolhatók lesznek üzletünkben nem csak a 12 voltos rendszerek számára, hanem a 6 voltos típusok is helyet kapnak a polcokon. Ezek több szempontból is előnyösek. Egyrészt sokkal sárgább fényt adnak, mint a fehér izzó, másrészt, ha kifakulóban van a régi lámpatest, akkor segít egyértelművé tenni, hogy épp indexelünk. A 12 voltos izzót 0661-25-ös cikkszám alatt, a 6 Voltosat (21 W) pedig 0661-122-es cikkszám alatt lehet megtalálni.

Hírek a Volkswagentől
Ipari formatervezési díjat nyert a Volkswagen ID.3
A Volkswagen márka uralta az „Automotive Brand Contest 2020“ versenyt, összesen öt díjat nyert az autós formatervezés kategóriában. Az ID.3, a márka jövőbemutató, teljesen elektromos modellje két kategóriában lett a legjobb, és az új Golf valamint az ID. SPACE VIZZION tanulmányautó is az idei győztesek között volt. A „Automotive Brand Contest” az egyetlen független, nemzetközi formatervezési verseny az autós márkák számára. Az ID.3 a "Best of the Best" címet nyerte el az "Exterior Volume Brand" és az "Interior Volume Brand" kategóriákban. A zsűri hivatalos indoklása szerint: "Az ID.3 kifejező erejű, ívelt és feszes vonalakkal, koherens belsővel és külsővel rendelkezik. Az ID.3 kortárs értelmezése a Volkswagenre jellemző formatervezési nyelvezetnek. Ez a régóta várt új Volkswagen rendelkezik azzal a bátorsággal , ami egy új mozgalom beindításához szükséges. " Klaus Bischoff, a Volkswagen formatervezési vezetője elmondta: "Számunkra az ID.3 a mobilitás új korszakának kezdetét jelenti. Ugyanakkor egy digitális formatervezési korszak előfutára is, amelyben a legkorszerűbb módszerekkel próbáljuk meg virtuálisan létrehozni a legjobb felhasználói élményt. A zsűri elismerése azt mutatja, hogy a jó úton haladunk. "
Az idei évben a 2019 végén bemutatott új, nyolcadik generációs Golf is a győztesek között volt. A zsűri az új Golfot az "Exterior Volume Brand" és az "Interior Volume Brand" kategóriákban találta a legjobbnak. Mindezek mellett az ID. SPACE VIZZION, az ID család tökéletes aerodinamikával rendelkező, nagy teret kínáló hetedik tagja a "Tanulmányautók" kategóriájában bizonyult győztesnek. Az "Automotive Brand Contest" versenyt 2011-ben hozták létre. Azóta a német parlament, a Bundestag által 1953-ban létrehozott Német Formatervezési Tanács (Rat für Formgebung) részesíti elismerésben a kiemelkedő termék- és kommunikációs formatervezést, és ezzel az autóiparban is felhívja a figyelmet a márka és a márka formatervezés alapvető fontosságára. A szakmaközi testület a média, a formatervezés, az ipari vállalatok, a felsőoktatási intézmények és az építészet területén dolgozó tagokból áll. A hivatalos díjátadó ünnepségre a tervek szerint ősszel Frankfurt am Mainban kerül sor.
(Forrás volkswagen.hu/hírek)

Egy kis érdekesség
Aki szereti a vw-s témakörű újságokat, az most igazán örülhet! A VolksMania néhány régi száma felkerült az internetre, és már ingyenesen online lapozgatható! https://volksmania.com/portal/volksmania-digital/

Újíts fel egy T1-est Mic Bergsmaval!
Aki a sorozatok helyett valami érdekes és tanulságos videóra vágyik, annak a címben szereplő urat ajánlom.
A megvásárolt T1-es busz felújítását követi végig a saját szemszögéből, néhány családi résztől eltekintve. A linken a sok videó közül a VW Bus Restoration Episode-okat kell keresni. Jelenleg 19. résznél tart a felújítás, de még nincs kész a busz. A videók átlagosan 30-40 percesek. Szerintem ez egy nagyon hasznos és érdekes időtöltés lehet azoknak, akik maguk is belevágnának egy busz felújításba.
https://www.youtube.com/user/micbergsma

Gyors hírek
Újabb őrült 5let, mely nem az ördögtől való! Már sokat írtunk az elektromos átalakításokról. Ezek alapját régi Volkswagenek adják, és a régi benzin- vagy dízelmotort új elektromos erőforrásra cserélik. Most egy Type181-re került a sor. Itt lehet megnézni a végeredményt: motor1.com/news/145095/icon-derelict-volkswagen-thing/

Legyen Olyan A Hétvégétek, Amilyennek Szeretnétek!
Üdvwözlettel: A BugParts Team

Az oldal működéséhez sütik használata szükséges. Bővebb információ: youronlinechoices.com