Belépés meglévő ügyfeleinknek

Elfelejtette jelszavát?

Új ügyfél regisztráció

A regisztráció befejezésével Ön kijelenti, hogy elfogadja Általános Szerződési Feltételeinket.
A terméket hozzáadtuk a kosár tartalmához.

Aktuális információk

belépés / regisztráció     Az Ön kosara üres Kosár megtekintése
Bogár alkatrészek

Bogár

VW Busz -67 alkatrészek

VW Busz -67

VW Busz 68- alkatrészek

VW Busz 68-

T25 / T3 alkatrészek

T25 / T3

Karmann alkatrészek

Karmann

Type3 alkatrészek

Type3

Type4 alkatrészek

Type4

Type181 alkatrészek

Type181

Vízhűtéses alkatrészek

Vízhűtéses

Aktuális híreink

2020. 05. 22.

Jó hétvégét Mindenkinek!

Sziasztok, Volkswagányok!
Mozduljunk a normális hétköznapok irányába! Eljött a perc, mikor már teljesen felvállaljuk azt, hogy visszatérjünk a megszokott hétköznapjainkhoz, vagy akár a hétvégénkhez is! Ezért jövő hétfőtől már normál, megszokott rend mellett várunk mindenkit az üzletünkben! Jó hír ez mindenki számára, mert ez a teljes társadalom hétköznapjaira is igaz lesz! Már lehet kávézni is a város több pontján, és egyre több honfitársunkkal találkozhatunk a megfelelő távolságtartás mellett! Természetesen azzal, hogy a normális kerékvágásba visszatérünk, újból megváltoztatjuk a csomagküldési szokásainkat. Hétfőtől, 2020. 05. 25-től a hagyományos szabályok vonatkoznak a postán feladott termékekre is. Tehát aki a neten rendeli a terméket, az számoljon a kiszállítási költségekkel is!
De a legjobb lesz – hisz már rég nem láttátok a boltot belülről –, ha eljöttök a kiszemelt alkatrészekért. Itt az idő kimozdulni, és mi várunk benneteket szeretettel. 

Rendet kell tenni az ajtóban, hogy letekerhesd az ablakot!
Még nincs forróság, de a kellemes meleget lehet már érezni az autóban. Ennek fényében ha nekiindulok az autómmal, akkor bizony már kapok a lehetőségen – no meg a karon –, hogy letekerjem az ablakot. A szívet melengető hangok, melyek a furulyából érkeznek, bizony, jól esnek. De a beáramló friss levegő is jó érzéseket vált ki belőlem. Közelségbe kerül a táj is, ha nem egy üvegen keresztül bámuljuk azt. Tehát! Itt az idő megjavítani, ha elromolott. Kezedben maradt a tekerő, vagy csak recseg, ha működtetni kívánod az ablakemelő szerkezetet? Vannak megoldásaink a problémára, mely a legközelebb eső számítógéppel már orvosolható. A webshopon keresztül kiválasztható a díszített tekerő, a maga alávalójával ;) együtt. És persze van emelőszerkezet és sín is. Valójában az, hogy az ablakot mozgatni tudjuk, nem áll sok alkatrészből. A szerelése nem egyszerű, de azért kivitelezhető otthoni körülmények között is! Az eredmény mennyei, amikor a közelgő nyári melegben nem kell megsülni, és szétfolyni az ülésen! Minden beszerezhető egyszerűen és otthonról is a webshopunk segítségével!
Igyekszünk tartani a lépést és mindig újat, vagy épp jobb áron kínálni nektek. Ismét összeállítottam számotokra néhány érdekes alkatrészt, mely akcióban kapható, vagy épp még egyáltalában nem lehetett nálunk megvásárolni. Ajánlom a króm díszeinket az autóra. Nekem elhihetitek, sokan és sokféleképpen örülnek nekünk az utakon és egy-egy szép csillogó tárggyal bizony még jobban felkelthetjük az autónkra a figyelmet.

Belgiumi újdonságok heti hírlevelünkben
Akkor kezdjük is: itt az első „saját” készítésű sárhányónk ovál bogarak számára. 1953-1959-es évjáratokhoz több előprodukció után, most már tökéletes darabok érkeznek havonta „saját gyárunkból”!  Ez egy 2008-ban indult projekt, mely már 2015-ben elkezdett formát ölteni. Valódi öntöttvas nyomóelemek, legalább 8 lépésben alakítják ki a megfelelő formát, mely után belekerülnek a fényszóró-fészkek is. Most már jó helyen vannak a púpok a fényszóró mellett, és az anyagvastagsággal sem lesz probléma. Igyekeztünk a legpontosabban összeállítani az egész elemet, mint ahogy a Volkswagen tette. Minden darabot új tervezésű csomagolásban szállítunk, mely dobozban biztonságban és jó helykihasználással vannak a termékek. Ezeket júliustól az alábbi cikkszámon lehet rendelni: 0104-060 bal oldali sárhányó, grillráccsal 11/52-07/59, 0105-060 jobb oldali sárhányó, grillráccsal 11/52-07/59. Nos, ha valaki nagyobb felnire vágyna T2/T25/T3-as buszára, akkor itt a segítség a felszerelésben. Ezzel a préselt tőcsavarral nem csak a felnit rögzíthetjük, hanem további szerelésben is segítségünkre lehet, már csak a mérete miatt is! Ez az új termék ugyanis 60 mm hosszú! Így kíváló folytatása lehet a már meglévő termékeknek, melyeket a következő cikkszámon lehet megtalálni a shopban: 2584-400, 2584-410 és az új 60 mm hosszúságú 2584-420.
Megnőtt az igény a szélesebb kábelcsatlakozóra, melyet főleg a feszültségszabályzóknál hazsnálunk. Főként a 1950-es és 1950-1-es termékhez van rá szükségünk! Ezért ezt a cikket most már a 8802-015-ös számon lehet majd megvásárolni!

Ez a szuper-áramvonalas VW az idén 40 éves
Hajlamosak vagyunk azt gondolni, hogy ami régi, az automatikusan rossz, elavult vacak, pedig ez nem mindig van így. Ezt bizonyítja a Volkswagen együléses rekordautója, az ARVW is, amely 1980-ban a világ legkisebb légellenállású járműve volt, és valószínűleg most is ott van a legjobbak között. A szárny nélküli repülőgépforma szenzációs légellenállási együtthatója 0,15, ami 1980-ban azért nagyobb dolognak számított, mint manapság. Akkoriban 0,4 feletti értékek voltak gyakoriak a szériamodelleken, ma már bőven 0,3 alatt járunk, sőt, a legjobb érték, amivel a Mercedes dicsekszik az A osztály kapcsán, 0,22. Az ARVW esetében persze nem kellett kompromisszumokat kötni a használhatóság érdekében, tükrök, ajtók, ablaktörlők és kilincsek nélkül pedig könnyebb áramvonalas formát készíteni. A minimális hasmagasság is sokat segít, bár az autó orrán a hűtőnyílás nyilván rontott valamelyest az áramlási képen. A jármű, bár részben nyilván kutatási célokat is szolgált, elsősorban sebességi rekorddöntésre készült: a dízelmotoros rekordot igyekeztek megdönteni vele. Így kerülhetett bele a VW LT 2,4 literes turbódízel motorjának egy növelt teljesítményű változata. A 179 lóerő csúcsteljesítmény a hosszú soros hathengeresből ma már szinte viccesen hangzik, viszont ebben a testben ennyi erő is csodákra volt képes. A Nardo pályán a tesztelés első órájában 355 km/h-s sebességet értek el vele – a volánnál Keke Rosberggel, a későbbi Formula 1-es világbajnokkal – később pedig 362,07 km/h-s csúcssebességig gyorsult az ARVW.
Bövebben, sok fotóval itt olvashattok: https://totalcar.hu/belsoseg/2020/05/15/ez_a_szuper-aramvonalas_vw_az_iden_negyven_eves/

Gyorshírek
Ritkán látni jó felvételeket a 60-as évekből, de néhány anyagot sikerült megmenteni jó minőségben az utókor számára. Érdemes megnézni a kor hangulata miatt is, mert a film készítője igyekezet Berlin legforgalmasabb csomópontjáról minden érdekességet megmutatni a néző számára!
Itt nézhetitek meg a videót a 60-as évek Berlijénről.
https://www.youtube.com/watch?v=kC0MZqFU-3w&feature=share&fbclid=IwAR1st9gaKXMdroiLJF65IwoXtqwdbecU3amAJPIsjZAluyOLxp8zZDnk9OQ

Legyen Olyan A Hétvégétek, Amilyennek Szeretnétek!
Üdvwözlettel: A BugParts Team

2020. 05. 15.

Jó hétvégét Mindenkinek!

Sziasztok, Volkswagányok!
Az elmúlt hetekben alaposan felfordult az életünk. Megijedtünk, távolságot tartottunk, maszkra szoktunk, nem érintkeztünk, bizalmatlanok lettünk még a saját családtagjainkkal szemben is. Mindenkit elért a kór, amit véleményem szerint félelemnek hívnak. A környezetemben ilyen egészségesek már régen voltak az emberek, csak halottam betegről, és Ő is szerencsére meggyógyult. Viszont teljesen új helyzetet teremtett számunkra az élet és tisztelt Kormányunk. Mondanak az emberek mindenfélét, gondolnak sokkal többet is, de a körülményeink alaposan megváltoztak. Mi már a héten a lehetőségeinknél fogva 8:30-15:00 óráig nyitva tartottuk az ajtót előttetek, visszaengedtünk benneteket a
közelünkbe, természetesen a távolságok és a higiénia feltételek betartása mellett. A jövő héten is csak ennyit tehetünk, marad ez a rend. Amint lehet, újra délután 17:00 óráig fogunk nyitva tartani és újraindítjuk a szombatokat is, hisz a szezon kellős közepén vagyunk! Hála nektek, nagyon sok a dolgunk és a feladatunk, az alkatrészek jövés-menése körüli feladataink megsoxorozódtak, KÖSZÖNJÜK!!

Viszont a postai rendszerben muszáj változásokat eszközölni a megemelkedett költségeink miatt, és inkább ezt választjuk és nem az árak emelését. Mivel műkődik a személyes átvétel, nem kizárólagos feltétel az alkatrészek postai kézhezvétele.
Tehát 2020. Május 18-tól a postázási költségek az alábbiak szerint alakulnak: 30.000,- alatt teljes posta költség, súlytól függően és banki utalás esetén (azzal is olcsóbb) kb 5 kg csomag esetén 1500-2200,-
30.000,- felett és a terjedelmes határáig, illetve 10 kg-ig MI továbbra is álljuk a posta költségét.
A terjedelmes és a 10 kg feletti csomagnak a fele költségét vállaljuk magunkra a 30.000 Ft feletti csomagok esetén!
Tehát továbbra is megegyezünk a posta költségeit illetően, de kénytelenek vagyunk valamennyit rátok is hárítani belőle!
Köszönöm a megértéseteket.
Mondanám, hogy Aki Tud Maradjon Otthon, de meddig még?  Nehéz és embert próbáló helyzetbe kerültünk, de nagyon sok önismeretet tanított nekünk ez a néhány hét. Most el tudjuk dönteni, hogy az eddigi életünk mennyiben foglalt magában nélkülözhetetlen dolgokat és hogyan boldogultunk nélküle! Kivánom, hogy higgadtan és szeretettel kezdjük el
kidugni a fejünket a csigaházból és ismerjük meg újra a megváltozott világunkat.
Mi továbbra is itt vagyunk, állunk a rendelkezésetekre és keressetek bennünket bizalommal!

Index? Na az kell nekünk!
Az autónk egyik sajátos eleme a sárhányóra szerelt index. Ez a busz számára is egyéni kinézetet kölcsönöz. Ezen a héten ezért kicsit ezekkel az alkatrészekkel foglalkoztam. Talán nem kell szídnom egy autómárkát sem. Nálunk ez egy jellegzetessége az autónak, melyet folyton, télen-nyáron egyformán használunk. A krómot bogáron nagyon szereti az idő vas foga, bár a foglalatok is elfáradnak idővel. A gumi szigetelést - melyben a karosszériából átmegy a vezeték a foglalatig - sem kíméli a külső viszontagság. Tehát nézzük, mi kell egy felújításhoz! Több változat küzül választhatunk! Egyben is megvásárolhatjuk az egész indexet minden tartozékával együtt. De van kölön a tömítés, búra (ez többféle színben), buszokhoz foglalat, tömítés, búra egyaránt! Nem kell sokat dolgozni azon, hogy ezeket az ékességeket rendbetegyük! Ne feledd, a dinamóban, a generátorban szénkefe is van! Erről ritkán beszélünk, de annál inkább itt az ideje, hogy megint felhívjuk a figyelmeteket: bizony ezeket a darabokat néha ki kell cserélni, mert elkopnak! Nem érdemes megvárni, míg megdöglik a töltés. Nem is drága, bár a szerelési munkálatok időigényesek! Akciós termékeinkről se feledkezzen meg senki! Májusban más és más vásárolható meg kedvezménnyel! Érdemes a listánkat átgörgetni! A hirdetésünkbe pár terméket válogattam ízelítőül. A krómfüggők, autóékszerkedvelők, tunningolók is jól járnak! Nálunk a motort ripsz-ropsz krómba lehet öltöztetni!

Belgiumi anyacégünk heti gondolatai
Van az a javításra szorulú jármű, amire sokan azt mondanák, már nem érdemes vele foglalkozni, hisz egy rozsdakupac az egész. Közben azért nagyon sok képet és videót látunk, hogy – szó szerint – kivakarják a sár mélyéről a régi autót, majd belefognak a felújításba. Ilyenkor már elég nagy méretű elemekre, vagy épp komplett, akár összeállított vázrészekre, oszlopokra van szükség. Nem véletlen, hogy Bob, a BBT belgiumi vezére olyan alkatrészprospektussal állt elő, melynek segítségével könnyen kiválaszthatók, megjavíthatók az igazán nagy részeket igénylő munkadarabok is! Bizony van olyan T1-es busz, melyen már a teljes alsó vázat is teljesen fel tudjuk újítani. Nincs kétségem afelől, hogy ha Belgiumban már komplett vázat tudnak összerakni az új termékskáláról, akkor bármilyen sérülés, rozsda ette részt, még az alvázat is meg lehet javítani.
Persze azért itt jön az átgondolt és jól megtervezett, költséghatékony kínálat, mely nagyon jó szolgálatot tesz az emberek pénztárcájának is! A főként Taiwanról érkező, tökéletesített alkatrészeket a lehető legjobb helykihasználtság mellett érdemes csak konténerekbe pakolni. Roppant nagy költségemelkedést eredményez az, ha 5 összeállított alvázat bedobnak egy csomagba és feladják. Na de itt jött az 5let Bobtól! Itt lenne az ideje egy megfelelő karosszéria összeállító üzemnek. A cél adott, a jól és gazdaságosan megpakolt szállítmányokból a karosszéraelemeket a BBT számára helyben állítsák össze egy megfelelően beállított szerelőalapra ráfogatva. Így sokkal olcsóbbá téve azt, hogy az európai piacra szánt alváztermék bizony sokkal elérhetőbb legyen mindenki számára. A rendkívül érdekes, profi fotókat a termékről és magáról az alapról itt lehet megtekinteni: https://blog.bbt4vw.com/2020/05/12/the-bus-chassis-update-bbt-silver-weld-through/

Néhány termék jelent meg, amit jó sokáig keresgéltem
Végre itt van! Vannak azok a szerelőhelyek a bogárban, melyeket vakdugóval látnak el. Jelen esetünkben, mondjuk itt csavarról beszélhetünk. A hátsó biztonságiövet – mely nem volt szériatartozéka a bogárnak –  gondosan beletervezték a gyárban, ha más nem, a helyét. Kialakították a csavarokat, illetve rögzítési pontokat, melyhez a későbbiek során pótolni lehet igény szerint ezt a biztonsági eszközt a hátul utazók számára. A gyárban viszont egy egyszerű, ám díszes megoldással, műanyag csavarokkal takarták el ezeket a lyukakat. A felhasználásuk alapján két féle színben érkeztek meg újra a BBT-be, és a régi alapanyaguk szerint műanyagból készült alkatrészeket fekete és fehér színben lehet kapni. Ezeket nemsokára nálunk is megvásárolhatjátok: 0573-210 (fekete) és 0573-211 (fehér) kódok segítségével. Valamikor a hetvenes évek végén, amikor buszokat szervizeltünk, már gondot okozott a T elosztó a levegőszűrőnél. Gyakori hibának számított, az anyaga elrepedt, megöregedett. Itt volt az idő ezt is újratervezni és sokkal jobb anyagból legyártatni! 5147-540-es cikkszámon lehet elérni! Szintén ritka műanyag kapható a kézifékkábel rögzítésének a végére! Kézifék-kábelcsatlakozó, hátsó karja, Beetle,KG, Type3, Type181, Bus 05/79–08/92

Bob heti üzenetében külön köszönetet mond ebben a járvány miatt megváltozott helyzetben a vásárlóknak, kollégáknak és a családtagoknak is. Nagyra értékeli, hogy a nehézségek ellenére is fejlődni tud a cég, és folyamatosan működtetni tudják a kereskedést! Az egész csapat nevében köszönik a megrendeléseket!

Hírek a Volkswagen háza tájáról
A Volkswagen akkumulátor gyártásba fektet Salzgitterben
A Volkswagen-csoport és a svéd Northvolt AB akkumulátorgyártó cég közös vállalata további lendületet nyer. Úgy döntöttek, hogy a Volkswagen maga építi fel a közös vállalkozás „Northvolt Zwei” gyárának épületeit és infrastruktúráját, amelynek célja lítium-ion akkumulátor cellák előállítása a Salzgitter telephelyen fennálló szinergiák kiaknázása érdekében - a meglévő Akkumulátor Tudásközpontra támaszkodva. Körülbelül 450 millió eurót kell befektetni ebbe a projektbe. A közös vállalkozás ezután bérli majd a gyárépületeket. Az akkumulátorcella gyártását a tervek szerint 2024 elején kezdik el az új gyárban, kezdeti termelési kapacitása 16 gigawatt óra lesz.
(A cikk folytatását itt lehet olvasni: https://www.volkswagen.hu/a-volkswagen-elmenye/hirek/1780-a-volkswagen-akkumulator-gyartasba-fektet-salzgitterben)

Gyorshírek
Tűzoltó rendszer bogárba és buszba
Már többször írtam róla, a léghűtéses autóknál sajnos előfordul, hogy kigyullad a motor,
a motortérben felcsapnak a lángok és mindent leamortizálnak, de tovább is terjedhet a tűz, ezzel a teljes autót tönkretéve.
Egy amerikai cég arra szakosodott, hogy olyan rendszert hozzon létre, mely a motortérben, vagy más szűk helyen (nem csak autó) felcsapó lángokat megfékezze, vagy teljesen eloltsa. Maga a gyár, ahol a berendezések készülnek, szomszédunkban, Szlovákiában van. A berendezés nagyon hatékony, mert egy csővezetéken nagymennyiségű oltóanyagot lő a tűz keletkezésének a helyére. A gyártó, hogy szemléltesse számunkra a működést, egy VW T1-es buszba szerelt be a termékéből egy típust. Tüzet gyújtottak a motortérben... Ha valaki kíváncsi, hogy mi történt, itt nézze meg a videót az esetről: youtube.com/watch?v=iePku-2jh7Y&feature=share&fbclid=IwAR2mC5lJGGPQ2QVZhy7jqC8kauxa1GqD7Q4aInQAQb2hB-uKbqEWIixJxT4

Legyen Olyan A Hétvégétek, Amilyennek Szeretnétek!
Üdvwözlettel: A BugParts Team

2020. 05. 07.

Jó hétvégét Mindenkinek!

Sziasztok, Volkswagányok!
Kicsit könnyebb lett, vagy mégsem? Győzni fogunk a vírus felett is! Ennek az is bizonyítéka, hogy kicsit könnyítettek a szigorú kijárási korlátozáson. De óvatosnak kell lenni, mert a nagy szabadosság még fordítva is elsülhet. Továbbra is érdemes tartani a távolságot, és még mindig meg kell meggondolni, mikor, hol és mit csinálunk. De vidéken már könnyebb! És bízom benne, hogy hamarosan Budapesten, Pest megyében is eljöhet a lazítás perce.

Ez a hétvége az érdekességeké!
Több dolog is eszembe jutott a héten, ami sokak számára érdekes lehet. Főleg tunning terén szeretnénk kicsit segíteni. De a hétköznapok lakatosmesterei számára is érdemes lesz most figyelni! Bemutatunk egy részletet az Új T1-es busz karosszériaalkatrész-katalógusából. Már csak az elrendezés miatt is érdemes megtekinteni a részletet. A teljes katalógus alapos részletességgel, bontott ábrákon mutatja be, milyen csereelemeket lehet megvásárolni, és azok a gépjármű mely részeihez tartoznak. A buszok legkényesebb részeihez biztosan megvásárolhatók a javításhoz szükséges alkotórészek! Tunningolók számára ritkaság számba menő T lökhárítót árulunk, vagy épp az esztétika kedvéért lökhárító babát is tehetünk a vastag védőelemre! Különleges gyújtásszett is beszerezhető nálunk, a hozzávaló trafóval. Szintén a teljesítmény kedvelői számára kiváló választás lehet! Padlólemezek szintén a buszhoz. Ezek most raktárról elvihetők! Biztosan kell egy igazi, mindent érintő felújításhoz! Szintén tunningolóknak fényforrás! Clear típusú lámpák, azaz tiszta üveg a búrája! Valamint a társa, melyben egy fekete átlós lamella van! Nagyon dögös mindkét típus! Persze a hagyományokat tisztelőknek is van egy pár H4-es Hella gyártmányú fényszórónk!

Belgiumi anyacégünk heti gondolatai
A koronavírus járvány miatt anyacégünk, a BBT Belgium digitálisan is elérhetővé és letölthetővé teszi vastag katalógusát. Ezeket egy digitális fejlesztésnek köszönhetően lapozhatóan olvashatjuk a megfelelő nyelv kiválasztása után! A kíváncsiskodók ide látogassanak el: blog.bbt4vw.com/2020/05/07/all-bbt-catalogs-now-also-available-as-pdf-download-or-bookreader/

Hírek a Volkswagen háza tájáról
Újraindul a gyártás a Volkswagennél Wolfsburgban
A Volkswagen Személyautók márka ma a wolfsburgi gyárban folytatta a járműgyártást a 6:30-kor kezdődő reggeli műszakkal. A Golf gyártása kezdetben egy műszakban kezdődik - csökkentett kapacitással és hosszabb ciklusidővel. Ma mintegy 8 000 alkalmazott tér vissza a gyártócsarnokokba. Szerdán kezdődik a Volkswagen Tiguan és a Touran, valamint a SEAT Tarraco gyártása. A következő héten ismét megkezdik a több műszakos gyártást is. Ezzel egyidőben mintegy 2 600 beszállító - amelyek többsége Németországban található - folytatta a gyártást a Volkswagen fő üzemének. A munkaerő egészségének védelmét szolgáló intézkedéseket jelentősen kibővítették.
(forrás: volkswagen.hu/a-volkswagen-elmenye/hirek/1757-ujraindul-a-gyartas-a-volkswagennel-wolfsburgban)

Mille Miglia, a világ leghíresebb olasz közúti versenye
1954-ben, egy a Porsche motorral ellátott Volkswagen Bogár vett részt a versenyen, és mesés sikertörténettel lepte meg a motorsportok világát. '54 májusában a Mille Miglia, a világ leglegendásabb közúti versenyének 22. rendezvénye kezdődött. Itt találkozik az európai motorsport elitje, valamint kiváló márkák és vezetőik találkoznak össze. 1953 óta az összejövetel a sportautók világbajnokságának része. A kedvencek, mint mindig, az olaszok voltak - az Alfa Romeo, a Ferrari vagy a Lancia győzelmének már hagyománya volt. De ebben az évben egy német versenyző is részt vett a sorban: a 347-es rajtszámú Volkswagen Bogárral. A kormány mögött a 26 éves Paul Ernst Strähle ült, mellette mitfárerként Viktor Spingler. Mindketten önerőből utaztak a Stuttgart közelében lévő Remstalból, a VW zöld szedánjában, konzerv kolbásszal, barna kenyérrel és keményre főtt tojásokkal felszerelkezve. A két amatőr a kis motorkapacitás-osztályok területén versenyzett, ahol a lelkes, de kezdő magántulajdonosok a másodpercekért harcolnak, akárcsak a profi versenyzők a Brescia és Róma közötti 1000 mérföldes versenyen. Több mint 300 autó vett részt a kihíváson. Az egyéni időpróba szerint az autók egymás után, egyperces időközönként indultak útnak. A versenytársak spektruma a V12-es motoros Ferrari 375-től kezdve az olyan apró autókig terjedt, mint a Renault 4CV vagy a Fiat 500, amelyek a 750 cm3-ig terjedő, jól reprezentált osztályban vettek részt.
A német amatőrök részvétele a Mille Miglia-ban őrült vállalkozás volt. Ez volt a nézet Wolfsburgban is, ahol Heinrich Nordhoff ügyvezető igazgató általános szabályként megtiltotta az összes motosportban való résztvételt a Volkswagen konzervatív imázsának aggálya miatt. Ezért a magánversenyzőket sem érdekelte a márka, valamint a típussal versenyeken való részvétel. Még egyszer írt Paul Strähle a Schorndorf-i Volkswagen kereskedőnek, aki a cégnél volt a kezdetektől, és arra kérte, hogy engedje el fiát, Paul Ernst a versenyre a Volkswagenével. De sajnos nem járt sikerrel.
A Strähle (apa és fia) csapata már 1951 áprilisában megnyerte a „Württembergische ADAC Gau-Orientierungsfahrt” versenyt, és 1952-ben és 1953-ban számos más verseny következett, például a Hessen téli rally, az osztrák alpesi futam és az adriai rally Jugoszláviában. Más versenyzők, köztük a később ismert nevek, mint például Sepp Greger, követték példájukat. Az amatőr versenyző, Strähl fő célja azonban a Mille Miglia-ban való részvétel volt, amelyet „drognak” neveztek minden versenyző számára.
Az amatőrök tevékenységét azonban nem csak a Volkswagen GmbH székhelye nézte szkeptikusan. Amikor Strähle és Spingler a verseny előtti edzés után elindultak Veronába, hogy a negyedik sebességfokozatot a helyi Volkswagen importőrnél, az Autogerma garázsában cseréljék, az olasz Volkswagen vezetője, Gerhard Gumpert mindent megtett, hogy visszatartsa őket. Közölte velük, hogy nem részesíti előnyben a részvételt. Nem tetszik a rajthoz állás, és azt vízionálta, hogy itt csak a legalacsonyabb rangot érhetik el. Egy ilyen autóval és külföldiként csak azt bizonyíthatják, hogy a Volkswagen lassú autó, ezzel a lépéssel csak népszerűtlenné teszik autóinkat. Gumpert még azt is felajánlotta, hogy fizetnek nekik azért, hogy Olaszországban nyaraljanak. Ezt két versenyző szigorúan elutasította. Az általános importőr akkoriban nem tudta, hogy az 1948-os bogár már hosszabb ideje készült a versenyre.
A speciális túraautókra vonatkozó új rendelet azt jelentette, hogy az 1950-es évek elejétől lehetővé vált a sorozatgyártású járművek „tunningolása”, vagyis műszakilag olyan mértékű módosítása, hogy a sorozatgyártású gépkocsik és a versenyautók közötti nagy teljesítménybeli különbség szabályozva lett. A Volkswagen Type 1 esetében ez nagyon különleges lehetőségeket nyitott meg: mivel az eredeti gyári Volkswagen motorházat használták a Porsche 356-hoz, technikailag lehetséges volt a standard 24 lóerős 1,1 literes motor cseréje egy 65 lóerős motorra. 1300-as szuper forrás a Porsche tervezésében, valamint a nagy Porsche dobfékekkel és 5 hüvelyk széles gumiabroncsokkal, sportülésekkel, széles gerendákkal és kiegészítő műszerekkel kombinálva a CCG gyártásából származó ártalmatlan Volkswagen szedán megfelelő rallyautóvá vált. A tesztvezetések során elért 160 kilométer / óra maximális sebesség szintén megmutatta az autó potenciálját.
Ezt azonban a Mille Miglia versenytisztviselői találták ki, akik viszont féltek az olasz Fiatok sikerétől e speciális túraautók kategóriájában. Annak ellenére, hogy korábban kiadták a belépési igazolást, hirtelen úgy döntöttek, hogy a motor átalakítása nem felel meg a szabályozásnak - és ez nem tette lehetővé az indulást. Az előkészítés minden erőfeszítése hiábavalónak tűnt. De most a Mercedes versenyvezető, Alfred Neubauer nyújtotta a megoldást: a Strähle/Spingler csapat inkább az 1500 cm3-ig terjedő sportkocsi kategóriába nevez be. Neubauer elképzelése bebizonyította: az egész olimpiai elv szellemében „a részvétel a fontos”. A Beetle-t egyszerűen sportautónak nyilvánították, noha természetesen nem volt esélye olyan valódi versenyautókkal szemben, mint a Porsche 550 Spyder vagy az OSCA MT4.
Az eredetileg kiadott 007-es versenyszám helyett a Volkswagen a 347-es számmal kezdte a versenyt.
A várakozások szerint jelentősen gyorsabb sportkocsik megelőzték őket, de az időjárás megmentette a helyzetet. Sűrű köd ereszkedett le, és a sváb duó közel tudott kerülni a Guinea Cabianca vezette OSCA-hoz. Sűrű ködben az OSCA hátsó lámpái mindig egyértelműen láthatók voltak, míg az olasz versenyző a rossz láthatóság miatt nem tudta kihasználni sokkal gyorsabb járművének előnyeit. Amikor a bogár elérte Sienát, legénysége meglepődött, amikor rájött, hogy osztályuk harmadik helyezettje lett.
A következő szakaszon átjutottak Raticosa és a Futa Pass felett, mielőtt a látszólag végtelen egyenes szakaszok megkezdődtek volna Észak-Olaszországon keresztül, Bolognától Bresciaig, Modena, Parma és Cremona útján. A hegyekben a sportos bogár az erősségeit mutatta, így az adott szakaszon, a vezetési idő alatt, az előnye a szintbeli szakaszon fennmaradt. Így meglepetésszerűen: 14 óra, 34 perc és 35 másodperc után a bogár átlépte a célvonalat. Átlagos sebessége 109,6 km/h mely csak 30 km/h-val volt alacsonyabb a győztes Alberto Ascari sebességével szemben. A Lancia D24-nél, 139,64 km/h sebességet mértek. Az összes elvárás teljesült a bogárral szemben: szenzációt jelentett a harmadik hely az 1,5 literig terjedő sportkocsi osztályban, de győzelmet jelentett az 1,3 literes kategóriában.
A Volkswagen általános importőre, Gumpert, jobban örült az eredménynek, mint a két sikeres pilóta. Az egész országban beszéltek a Volkswagen sikeréről, amely Dávidnak bizonyult a gyors versenyautó, a Goliát ellen. A verseny sikere tartósan hozzájárult a Volkswagen pozitív imázsának megteremtéséhez az autósport-őrült Olaszországban. A zöld „Pretzel” bogár versenypályája azonban messze nem ért véget.

Gyorshírek
Két klasszikus bogarat indít a Volkswagen a Mille Miglia 1600 Km-es futamán
Egy 1951-es és egy 1956-os évjáratú Bogárral áll rajthoz a Volkswagen, hogy három nap alatt teljesítsék a Bresciából Rómába, majd onnan vissza vezető 1000 mérföldes távot.
A cikk teljes terjedelmében itt olvasható: igenyesferfi.hu/sebesseg/ket-klasszikus-bogarat-indit-a-volkswagen-a-mille-miglia-1600-km-es-futaman.php

Zárás után érkezett! A nyári találkozó elmarad!
Kedves Tagok, Kedves VW Rajongók!








Nyári Rajzással kapcsolatos frissítésünket tesszük közzé 2020.05.08-i állapot szerint. A jelenlegi kormányrendeleti szabályozás nem változott, a rendezvények tilalmára vonatkozó 46/2020 sz. (III. 16.) kormányrendelet, illetve a kijárási korlátozásra vonatkozó 71/2020. (III. 27.) kormányrendelet, melyet (IV.30.)-án meghosszabbítottak a budapesti és pest-megyei lakosok számára továbbra is hatályban van. A Magyarországi Bogarasok Klubja továbbra is fenntartja a döntését, hogy a Nyári Rajzás VW Bogaras Találkozót a korábbi megszokott formában és tartalommal nem rendezi meg. Sok tagunk kérdezte, hogy abban az esetben, ha a rendezvényekre vonatkozó korlátozást még a rendezvény időpontja előtt feloldják, változhat-e a rendezvény sorsa. A válasz: nem. A klubvezetés álláspontja az, hogy a vírus jelenléte, a fertőzésveszély megléte, illetve a járvánnyal kapcsolatos társadalmi szokások megváltozása olyan jellegű és mértékű kockázatot jelent a rendezvényre (ha azt a korábbi programmal és módon rendeznénk meg) amely nem vállalható szervezői oldalról. A programokon a távolságtartás nem megvalósítható: pl.: disco 40-50 ember zárt helyen, de akár a közös vitorlázás 10 fővel, akik nem egy háztartásban élnek.
A Magyarországi Bogarasok Klubja alapszabálya kizárja mindennemű politikai tevékenység, vagy véleménynyilvánítás folytatását, így a következő sorok kizárólag tényközlésként értelmezendők.
A kijárási korlátozás: https://koronavirus.gov.hu/korlatozasok" rel="nofollow noopener" target="_blank">https://koronavirus.gov.hu/korlatozasok
Mivel a szabad mozgást korlátozó rendeletek sokszor nem felelnek meg a kogencia elvének, azaz logikailag nem zártak, többféleképpen is értelmezhetőek, sem a hatály, sem az érvény tekintetében nem egyértelműek, és a hivatalos fórumok, személyek többször egymásnak teljesen ellentmondásosan nyilatkoztak, nem tudunk egyértelmű útmutatást adni a tagok részére, hogy miként vehetik igénybe az elmaradt rendezvény időpontjában Balatonalmádiban a Yacht Kempingben a kedvezményeket. Elsősorban hogyan utazhatnak oda, hogy ne sértsenek szabályt.
Ezt problémát a sajtóban, és a hivatalos fórumokon megjelent, elmondott hírek is alátámasztják.
Tiszti főorvos: „bárhol lehet tartózkodni, akár a bejelentett lakhelytől eltérő helyen is, csak a kijárási korlátozást tartsuk be.” (2020.03.27.)
Kormányszóvivő: „nem lehet elhagyni a lakóhelyet a budapestieknek, pest-megyeieknek, még a nyaralóba (vidéki ingatlanba) sem mehet aki korlátozás alatt van” (2020.05.04.)
https://index.indavideo.hu/video/Elmehetek-e_a_sajat_nyaralomba_a_jarvany_ideje_alatt?fbclid=IwAR3VEJvdGFq0finNOkwCvKG7B2NGm5DmTP0XFJT-R66NoSVvuT9v-FVd1k8" rel="nofollow noopener" target="_blank">https://index.indavideo.hu/video/Elmehetek-e_a_sajat_nyaralomba_a_jarvany_ideje_alatt?fbclid=IwAR3VEJvdGFq0finNOkwCvKG7B2NGm5DmTP0XFJT-R66NoSVvuT9v-FVd1k8
(Fenti linket másold be a böngészőbe)
Miniszter: „a budapestiek is elmehetnek az ingatlanjaikba, és a kijárási korlátozásban meghatározott tevékenységeket végezhetik, egyben kérjük tartsák be a biztonsági szabályokat.” (2020.05.07)
https://index.hu/belfold/2020/05/07/kormanyinfo_sajtotajekoztato_gulyas_gergely_majus_7./" rel="nofollow noopener" target="_blank">https://index.hu/belfold/2020/05/07/kormanyinfo_sajtotajekoztato_gulyas_gergely_majus_7./
(Fenti linket másold be a böngészőbe) Video: 4:01-től 5:01.-ig.
Fentiekkel kapcsolatban két fontos közlés összefoglalásként:
NYÁRI RAJZÁS VW BOGARAS TALÁLKOZÓ – SAJNOS ELMARAD!
BALATONALMÁDIBAN 2020.06.12.-14-ÉN A KLUB TAGJANAK RÉSZÉRE MINDEN KEDVEZMÉNY BIZTOSÍTOTT, DE SZÁLLÁS FOGLALÁS ODAUTAZÁS EGYÉNILEG, MINDENKI SAJÁT ÖNÁLLÓ FELELŐSSÉGÉRE TÖRTÉNIK.
A KEDVEZMÉNY IGÉNYBEVÉTELE TAGSÁGI IGAZOLVÁNNYAL ÉS/VAGY A KLUB ÁLTAL KIBOCSÁTOTT VOUCHERREL LEHETSÉGES. IGÉNYLÉS, JELENTKEZÉS: bogarasok@bogarasok.hu
SZÁLLÁS FOGLALÁS: Yacht Kemping Balatonalmádi - H-8220 Balatonalmádi, Véghely Dezső utca 18.
Recepció: Hőriszt Éva Mobil: +36307422121
E-mail: info@yachtcamping.hu
Web: http://www.yachtcamping.hu" rel="nofollow noopener" target="_blank">www.yachtcamping.hu
Tel: +36 88 584 101,
Köszönjük a tagok és VW rajongók megértését!
Szepes Gábor MBK








A Bug Parts Kft. fontos közleménye
Az elmúlt hetekben a Covid-19 vírus terjedésének megállítása érdekében a Bug Parts Team is reagált a kialakult helyzetre, és hogy a járvány megállításában mi is részt vegyünk, bezártuk az üzlet ajtaját, és kizárólag online vagy telefonos rendelést fogadunk el. Annak érdekében, hogy mi is kivegyük a részünket a védekezés miatt megnövekedett terhek viseléséből, a 20.000 Ft feletti rendeléseknél átvállaljuk, ezen értékhatár alatti teljesítésnél pedig megfelezzük a postaköltséget. A terjedelmes csomagoknál (a mérettartományokon kívül eső alkatrészeknél)
egyeztetés alapján, jelentős részét átvállaljuk a szállítási költségnek. De arra kérünk mindenkit, hogy lehetőleg utalással fizessen a részünkre, hogy minél kevesebb költségünk legyen nekünk is a posta felé! Bízunk benne, hogy mielőbb túl leszünk ezen a válságos helyzeten és visszatérhetünk az élet egy jobb és élhetőbb medrébe és újra tudunk Benneteket személyesen is fogadni! Bármiben segítségre szorulsz, hívd az alábbi telefonszámok egyikét: 36/30-9528-128; 36/20-5699-085; 36/1431-9748; 36/1-4319749; és válassz bennüket a webshopban is! Minden leadott rendelés után felhívunk, és egyeztetünk a rendeléssel és a szállítással kapcsolatban is!
Ha tudsz, Te Is Maradj Otthon és Vigyázzunk Egymásra!!!

Legyen Olyan A Hétvégétek, Amilyennek Szeretnétek!
Üdvwözlettel: A BugParts Team

2020. 05. 01.

Kellemes hétvégét!

Sziasztok, Volkswagányok!
Több dologról is szeretnék pár szót ejteni! Köszönjük szépen a sok megrendelést, amit tőletek érkezett! A héten
rengeteg volt a munkánk, de nem csak a postázás miatt. Több konténernyi áru is érkezett! Köztük rengeteg újdonság is, melyet az elmúlt hetekben bemutattunk. Innen látszik, hogy szezon van. Azoktól, akik úgy érezhették a héten, hogy nem jutott rájuk kellő figyelmünk, most ezúton kérünk elnézést. Természetesen minden megrendelőnk igényét a szívünkön viseljük, és biztos vagyok benne, hogy mindenki gondjára találunk megoldást! A mai nap, május 1-jén zárva vagyunk! Ma a munka ünnepe van. Régi bevett szokás szerint mi is kivesszük a részünket a pihenésből. Itt nem szabad megfeledkezni arról sem, hogy május első vasárnapján az anyákat, nagymamákat is ünnepeljük! Ezúton köszöntjük őket sok szeretettel!

A fűtés nyáron is kellhet!
Sokan nem is gondolják, de bizony nyáron is jól jöhet, ha az autó tud fűteni. Ha megvannak a feltételei a motor felől, akkor már csak a karosszériának kell tökéletesnek lennie. A meleg levegő egy része a köszöbben, egy csatornában fut. Persze ez a buszoknál egy kicsit másképp van, de a fő lényeg ugyan az. A fűtés végzi a szélvédő páramentesítését is. Bogárnál a fűtéscsatornát a küszöbbel egyben is megvásárolhatjuk, persze van külön is csak a küszöb, vagy épp vannak javítóelemek, melyekkel csak bizonyos részeket lehet gyorssegélyben részesíteni. Itt meg kell említsem a kabrió bogarakat, melyhez más alkatrész tartozik, illetve bemutatjuk a Karmann küszöbét is. Buszokhoz a jó bevált fűtéscső is kapható. A Type181 sem maradhat ki a "buliból"! Utazásnál a legmegfelelőbb, ha a kezünk környékére teszünk minden olyan alkalmatosságot, melyet az úton használni fogunk. Ha nincs bambuszpolcunk, akkor az alvázra helyezhető gyors tárolórekesz is megoldást nyújthat. Megtartja az üdítős palackokat, és a szendvicsnek is jut hely benne. A króm kiegészítők közül talán ezeknek a cikkeknek van a legtöbb hasznuk az utastérben. De a többi esztétikai elemről sem feledkeztem meg. Ha már az utastérben járunk, a kormányra is kapható a króm kürtgyűrű, vagy épp a motortérbe pedig extra főtengelytárcsák kaphatók, az eredeti gyárin kívül! Érdemes kutakodni a weboldalunkon az akciós alkatrészek után, vagy épp a leárazott karosszériaelemek között.

Még mindig türelmesnek kell lenni!
Szezon van, mi sem bizonyítja, mint hogy az autótulajdonosok rendkívül aktívvá váltak. Nagyon szomorúak vagyunk,
hogy nem találkozhatunk veletek élőben, és ezt sajnos a rendezvények elmaradása is súlyosbítja. De arra gondoltunk, ha kicsit javul majd a helyzet, akkor valami kisebb összejövetelt rendezünk! Addig kitartást mindenkinek!

Az MBK közleménye
Tavaszi Rajzás a Magyarországi Bogarasok Klubja rendezvénye a Ring Autósmoziban Mogyoródon ELMARAD!
A koronavírus-járvány miatt a klub minden személyes kontaktust feltételező közösségi tevékenységét, beleértve
a bogaras találkozókat is, határozatlan időre felfüggeszti. Így a korábban meghirdetett találkozók megrendezése csak a normál közállapotok visszaállása esetén lehetséges. www.bogarasok.huhttp://www.bogarasok.hu">


Elment a Tuning Király!
Itthagyott bennünket az EMPI ős-tunningkirálya, Darrell Vittone.
Az Empi racingteam tagjaként talán a Volkswagen határokat átívelő társadalmának
egyik legnagyobb neve volt. Rengeteg tuninggép megépítésében részt vett.
76 évet élt. A nyugati államokban élő márkatársaink sokáig emlegetni fogják!

Belgiumi anyacégünk heti gondolatai
Bob is búcsúzik Darrell Vittone-tól, a következő sorokkal: Hosszas betegség után, 2020. április 29-én, szerdán, jó barátunk, Darrell Vittone elhunyt. Darrell nagyon fontos név volt a VW léghűtéses teljesítménysportban. Magas tudású, profi technikus volt. Bob továbbá arról is mesélt, hogy szerencsésnek érzi magát, hogy jó barátság fűzte Darrelhez, és néha együtt is utazgattak. "Darrell imádta az olasz ételeket, egyszer eljutottunk Olaszországba, az 58-as deluxommal ...  Mindketten nagyon élveztük ezt az utazást. Darrell mondta, mennyire emlékezti őt ez az út a nagyszüleire, és egy, az apjával a hetvenes évek elején tett európai utazásra. Olyan sok közös emlékünk van Darrellel... Nyugodj békében, Darrell, barátom, mindig emlékezni fogok rád, és sok döntésemet az emlékezetemben élő tanácsaid segítségével fogok meghozni, ebben biztos lehetsz."

Hírek a Volkswagen háza tájáról
Jelentősen sújtotta a Covid-19 világjárvány a Volkswagen Csoport üzleti tevékenységét az első negyedévben.
Jelentős veszteségeket könyvelhetett el üzleti tevékenysége során a Covid-19 világjárvány következtében a Volkswagen Csoport a folyó pénzügyi év első három hónapját követően. Ügyfélkiszállításai 23,0 százalékkal 2,0 (2,6) millió járműre estek vissza az előző év azonos időszakához képest, forgalma pedig januártól március végéig 8,3 százalékkal 55,1 (60,0) milliárd euróra csökkent. A különleges hatások nélküli működési eredmény jelentősen, 81,4 százalékkal 0,9 (4,8) milliárd euróra mérséklődött. Az előző évben a dízel témakörből adódó különleges hatások –1,0 milliárd euróval terhelték az eredményt, míg 2020 első negyedévében nem adódtak különleges tételek. A forgalomarányos működési nyereségarány 2020 első negyedévében 1,6 százalékra (6,4 illetve 8,1 a különleges hatások nélkül) adódott. A vásárlói kereslet visszaesése miatt bekövetkezett értékesítéscsökkenés mellett a nyersanyag- és tőkepiacokon támadt zavarok a nyersanyag-fedezeti ügyletek valós értékének (Fair Value) képzéséből, valamint a devizaárfolyamokból származó negatív hatásokhoz vezettek. Az adózás előtti eredmény 0,7 (4,1) milliárd euróra csökkent.
(forrás: volkswagen.hu/a-volkswagen-elmenye/hirek/1761-jelentosen-sujtotta-a-covid-19-vilagjarvany-a-volkswagen-csoport-uezleti-tevekenyseget-az-elso)

Gyors hírek:
Fotót kér a német VW Scene Magazin
A nagy múltra tekintő VW Scene is érzi a járvány hatását. Hiányzik a szerkesztőség számára, hogy beszámolhasson a rendezvényekről, melyek mindig bőven nyújtottak témát a lap számára. De, hogy az olvasók ne maradjanak látnivalók nélkül, a tartalomért felelősök arra kérik az olvasókat és a rajongókat, hogy küldjenek saját maguk képeket az autóikról, vagy az autón elvégzett munkáról!

Újabb elektromos busz készült el
A kultikus kedvenc az elektromos átalakításnak köszönhetően bekerült a 21. századba.
A német autógyártó eClassics - a Volkswagen Haszonjárművek partnere - kiadta e-Bulli átalakító csomagját, amely a klasszikus T1 Samba buszt átalakítja, illetve hozzáteszi a Volkswagen elektromos járművek technológiáját.
Az eClassics által bemutatott busz 1966-os, T1 Samba buszként kezdte életét Kaliforniában. A cég beépített a járműbe egy 45 kW teljesítményű lítium-ion akkumulátort és villamos motort, amely 61 kW és 212 Nm teljesítményt képes előállítani. Összehasonlítás képpen: az eredeti boxermotor 32 kW-os és a 102 Nm-es nyomatékot adott. A változtatás eredményeként az elektronikus típus korlátozott maximális sebessége 130 km/h, szemben a gyári specifikációban szereplő T1-hez tartozó 105 km/h-val. Az átalakításoknak szerves része, hogy a jármű további modern kiegészítőket kap. Pl.: ledes fényszórókat, vagy új töltöttségvisszajezőt. A beépített rádió a retro kinézeten túl Bluetooth és USB csatlakozással rendelkezik. Az eClassic átalakítása 64900 eurónál kezdődik, T1-nél. De további típusokhoz, a Volkswagen T2 és T3-hoz is rendelhető átalakítás az eClassicstól. (Forrás: caradvice.com.au/836432/volkswagen-e-bulli/)

Még mindig aktuális!!!!
A Bug Parts Kft. fontos közleménye
Az elmúlt hetekben a Covid-19 vírus terjedésének megállítása érdekében a Bug Parts Team is reagált a kialakult helyzetre, és hogy a járvány megállításában mi is részt vegyünk, bezártuk az üzlet ajtaját, és kizárólag online vagy telefonos rendelést fogadunk el. Annak érdekében, hogy mi is kivegyük a részünket a védekezés miatt megnövekedett terhek viseléséből, a 20.000 Ft feletti rendeléseknél átvállaljuk, ezen értékhatár alatti teljesítésnél pedig megfelezzük a postaköltséget. A terjedelmes csomagoknál (a mérettartományokon kívül eső alkatrészeknél)
egyeztetés alapján, jelentős részét átvállaljuk a szállítási költségnek. De arra kérünk mindenkit, hogy lehetőleg utalással fizessen a részünkre, hogy minél kevesebb költségünk legyen nekünk is a posta felé! Bízunk benne, hogy mielőbb túl leszünk ezen a válságos helyzeten és visszatérhetünk az élet egy jobb és élhetőbb medrébe és újra tudunk Benneteket személyesen is fogadni! Bármiben segítségre szorulsz, hívd az alábbi telefonszámok egyikét: 36/30-9528-128; 36/20-5699-085; 36/1431-9748; 36/1-4319749; és válassz bennüket a webshopban is! Minden leadott rendelés után felhívunk, és egyeztetünk a rendeléssel és a szállítással kapcsolatban is!
Ha tudsz, Te Is Maradj Otthon és Vigyázzunk Egymásra!!!

Legyen Olyan A Hétvégétek, Amilyennek Szeretnétek!
Üdvwözlettel: A BugParts Team

2020. 04. 24.

Kellemes hétvégét!

Sziasztok, Volkswagányok!
A sok szomorú hír között már érkeznek a fénysugarak is! Május első hetére várják a járvány tetőzését a szakemberek. Addig továbbra is kérik minden ember türelmét. Most még lehet nagyobb a baj, de ha tovább kitartunk, akkor jöhetnek a könnyítések. Kellenek is, mert közben már egy másik veszély is fenyeget bennünket. A munkahelyek megtartására kell a következő hetekben és hónapokban koncentrálni! Ehhez pedig mindenkire szükség lesz, ugyanúgy mint a járvány megfékezésében tett erőfeszítéseknél. Rengeteg ágazat áll, és ezknek az újraindítása is embert kívánó feladat! De azt gondolom, hogy közösen menni fog! De ehhez még mindig az kell, hogy a közös sörözéseket, azaz a csoportos összejöveteleket még jóval későbbre helyezzük át! Már mi is nagyon készülünk a változásokra, az üzletünk is reagálni fog a könnyítésekre, persze még nehéz lenne megjósolni, mit lehet majd, és mit nem! Ezért, mielőtt nagy terveket szőnénk, szépen csendben készülünk a veletek való találkozásra! Addig is, amíg a változásokat a facebookon nem jelentjük be, továbbra is várunk minden telefonhívást, e-mailt, a bezárt ajtók mögött is! Segítünk, mert tudjuk, hogy sokak ilyenkor is szerelik kedvencüket! Sokan már elmennek egy-egy bevásárlásra, vagy épp munkába az öreg járgányokkal! Ha valami gond támad, alkatrész biztosan lesz! Nálunk megtaláltok jóformán minden eszközt, mellyel egy-egy botlást orvosolni lehet!

Nem fér el a szalmabála? Mutatjuk, hova tedd a kuffert!
A bogár egyik hátránya talán az, hogy nem lehet úgy megpakolni bőröndökkel, hogy utána még konfortos is maradjon az utastere. Persze fér bele szépen, de néha jól jönne egy tetőcsomagtartó, melyre a motoros fűkaszától kezdve a bringán át, a bőröndig nagyon sok dolgot fel lehet pakolni! Persze erre nem csak a tető állhat rendelkezésre, mert a motorháztető fölé is készítettek speciális csomagrögzítő eszközt. Így már biztos elégnek kell lennie! A buszosokra is gondoltak. Azzal is lehet akár több hétre is nyaralni menni. És bizony a kis buszt is meg lehet tömni, ami után már jól jöhet a tetőre a plusz rakodóhely. Itt gondoltak a tervezők a teljes buszos termékpalettára. T1, T2, T3-hoz egyaránt kapható ez a kiegészítő. További extraként megvásárolható a T1-es buszhoz a plusz tetőrakodóhelyhez
felvezőt létra is, melyet rendelésre tudunk biztosítani! Zárszóként annyit tudok mondani, hogy „Pakolásra fel”! További heti kínálatunkból ajánlom az akciós fület a weboldalunkon (bugparts.hu/akciók), ahol rengeteg leárazott termék található, és ezekből néhányat ki is emeltünk.

Belgiumi anyacégünk heti gondolatai
Hírek a belgiumi BBT-ből
Bob szerint, úgy tűnik, hogy a koronavírus egy jó darabig itt marad. Az is biztos, hogy az eddigi életünket újra kell gondolni, és a régen megszokott és bevált dolgokon változtatni kell. Azt is érdemes észrevenni és meggondolni, hogy eddig az európaiak többsége nem is használt szájmaszkot, miközben Ázsiában már korábban is alkalmazták a városokban a lakosok ezen védőfelszerelést. Nos, a jóhír az, hogy a legtöbb európai ország statisztikája javul. De sajnos minden napra jutnak halálesetek. Kíváncsiak vagyunk, hogy hány embernek jut majd eszébe felvenni a maszkot. Már csak udvariasságból is!
De amihez biztosan nem kell maszk, az az, hogy áttekintsük heti újdonságainkat:
Heti célkeresztben a „D”-oszlop alja. Ezzel a legtöbb esetben az összegyűlt szennyeződés és akkumulátorsav okozta
korozió végez. Minkét oldal megtalálható a webshopban a korai gyártású buszokhoz. Érdemes ezekkel az olcsó
darabokkal rendbe tenni ezeket a részeket!
25 cm magas javítóelem:
0891-042 javítóelem a D oszlop aljához (25 cm) – Busz 08/67-07/71 bal
0891-043 javítóelem a D oszlop aljához (25cm) – Busz 08/67-07/71 jobb
15 cm-es:
0891-046 javítóelem a D oszlop aljához (15 cm) – Bus 08/71-07/79 bal
0891-047 javítóelem a D oszlop aljához (15 cm) – Bus 08/71-07/79 jobb
Újabb zárszerkezet készlettel készült el a gyártó.
Így szinte már teljes a paletta. 68-as buszokhoz a gyújtáskapcsoló kivételével
tartalmazza az összes szükséges kilincset az alábbi szett termékünk:
0427-500 Kilincs szett – Busz 08/67–07/68
Ezen a héten reflektorfénybe helyezzük a Karmann Ghia gépjárműveket!
Partner cégünk felhívja a figyelmet azokra az apró átalakításokra, melyeknél
az alábbi alkatrészekre mindenképpen szükség van ennél a típusnál!
Ha átnézzük, főképp a lökhárítótartó-fedelekről van szó.
Itt különbséget teszünk az európai és ez export modellek között, míg a hátsó elem teljesen megegyezik.
0014-500 – Karmann Ghia -07/71 – lökhárító tartó fedele, bal
0014-501 – Karmann Ghia -07/71 – lökhárító tartó fedele, jobb
0014-505 – Karmann Ghia -07/71 – lökhárító tartó fedele, bal (export USA)
0014-506 – Karmann Ghia -07/71 – lökhárító tartó fedele, jobb (export USA)
0015-500 – Karmann Ghia -07/71 – lökhárító tartó fedele, hátsó, bal
0015-501 – Karmann Ghia -07/71 – lökhárító tartó fedele, hátsó, jobb
Ha a tartófedelek cserére kerülnek, akkor javasoljuk a gumi tömítés cseréjét, amely védelmet nyújt a burkolatok és a test között. Ez a gumiszalag megóvja a fényezést. Ezeket mindig párban árusítjuk.
0085-190 – Karmann Ghia -07/71 – Seal bumper bracket cover

Hírek a Volkswagen háza tájáról
A Volkswagen fokozatosan újrakezdi a gyártást
A Volkswagen Személyautók márka üzemei egymás után indítják újra a gyártást, melyet először a zwickaui és a pozsonyi gyárakban kezdenek újra az április 20-szal kezdődő héten. A Németországban, valamint Portugáliában, Spanyolországban, Oroszországban és az Egyesült Államokban található többi üzem az április 27-tel kezdődő héten indítja be újra a gyártást. Ezután május folyamán a termelést egymást követően kezdik újra Dél-Afrikában, Argentínában, Brazíliában és Mexikóban. Ralf Brandstätter, a Volkswagen márka vezérigazgatója elmondta: „A német szövetségi és tartományi kormányok döntéseivel és más európai országokban az enyhített korlátozásokkal megteremtődtek a feltételek a termelés fokozatos újraindításához. A Volkswagen az elmúlt három hét során intenzíven készült ezekre a lépésekre. A munkavállalók egészségének védelmét szolgáló átfogó katalógus kidolgozásán túl sikerül előrelépnünk ellátási láncaink újraépítésével is.” Ennek alapján rövidített idejű munka folyik majd a Volkswagen németországi üzemeiben. A rövidített munkaidő által érintett alkalmazottak létszámát azonban a termelés újraindításával összhangban fokozatosan csökkenteni kell. (Bővebben itt olvashattok a cikkről: volkswagen.hu/a-volkswagen-elmenye/hirek/1747-a-volkswagen-fokozatosan-ujrakezdi-a-gyartast)

Még mindig aktuális!!!!
A héten történt!
Az MBK videóüzenetet készített a 2020-as évben megrendezendő találkozókról. A közlemény lényege, hogy ebben az évben felfüggesztik a találkozók megrendezését.
A teljes videó kommentár nélkül itt tekinthető meg: youtube.com/watch?v=RI6j_gF8gFY&fbclid=IwAR2oGB8sXDE_5r5-HZcVzpLMyn00zzyZy4bRTlIgXonuUoQUbntRXGR7ISI

A Bug Parts Kft. fontos közleménye
Az elmúlt hetekben a Covid-19 vírus terjedésének megállítása érdekében a Bug Parts Team is reagált a kialakult helyzetre, és hogy a járvány megállításában mi is részt vegyünk, bezártuk az üzlet ajtaját, és kizárólag online vagy telefonos rendelést fogadunk el. Annak érdekében, hogy mi is kivegyük a részünket a védekezés miatt megnövekedett terhek viseléséből, a 20.000 Ft feletti rendeléseknél átvállaljuk, ezen értékhatár alatti teljesítésnél pedig megfelezzük a postaköltséget. A terjedelmes csomagoknál (a mérettartományokon kívül eső alkatrészeknél)
egyeztetés alapján, jelentős részét átvállaljuk a szállítási költségnek. De arra kérünk mindenkit, hogy lehetőleg utalással fizessen a részünkre, hogy minél kevesebb költségünk legyen nekünk is a posta felé! Bízunk benne, hogy mielőbb túl leszünk ezen a válságos helyzeten és visszatérhetünk az élet egy jobb és élhetőbb medrébe és újra tudunk Benneteket személyesen is fogadni! Bármiben segítségre szorulsz, hívd az alábbi telefonszámok egyikét: 36/30-9528-128; 36/20-5699-085; 36/1431-9748; 36/1-4319749; és válassz bennüket a webshopban is! Minden leadott rendelés után felhívunk, és egyeztetünk a rendeléssel és a szállítással kapcsolatban is!
Ha tudsz, Te Is Maradj Otthon és Vigyázzunk Egymásra!!!

Legyen Olyan A Hétvégétek, Amilyennek Szeretnétek!
Üdvwözlettel: A BugParts Team

Az oldal működéséhez sütik használata szükséges. Bővebb információ: youronlinechoices.com