Belépés meglévő ügyfeleinknek

Elfelejtette jelszavát?

Új ügyfél regisztráció

A regisztráció befejezésével Ön kijelenti, hogy elfogadja Általános Szerződési Feltételeinket.
A terméket hozzáadtuk a kosár tartalmához.

Aktuális információk

belépés / regisztráció     Az Ön kosara üres Kosár megtekintése
Bogár alkatrészek

Bogár

VW Busz -67 alkatrészek

VW Busz -67

VW Busz 68- alkatrészek

VW Busz 68-

T25 / T3 alkatrészek

T25 / T3

Karmann alkatrészek

Karmann

Type3 alkatrészek

Type3

Type4 alkatrészek

Type4

Type181 alkatrészek

Type181

Vízhűtéses alkatrészek

Vízhűtéses

Aktuális híreink

2020. 07. 30.

Jó hétvégét, Mindenkinek!

Sziasztok, Wolkswagányok!
A régi Volkswageneken talán a lengéscsillapítót a legegyszerűbb kicserélni. Nem kell rúgóösszeszorító, nincs többórás szerelgetés. Nem kell kutakodni a csomagtérben a torony iránt. Igen-igen, persze nem is olyan kényelmes, mint a mostani fejlettségi szint alapján korunk gépjárműi. De van benne valami egyszerű, amitől jó és kezelhető az egész, és amitől tartós is a darab. De talán ettől is szerelhető az egyszerű ember számára is, mindenféle kütyümütyü, és mesterséges intelligencia nélkül. Ezért szánja rá az ember az időt, mert nem csak, hogy könnyen jut sikerélményhez, hanem jó érzés olyan dolgot megjavítani, amitől jól működik az utazásra szánt járművünk. Ezért a saját autónk talán nem csupán családtag, hanem egy saját sikerdarab is! Igen, a héten a lengéscsillapítóval foglalkozunk. Ha kipurcan a drága, akkor azt érzi az ember, mint ha nagyon csörömpölne valami és elszabadulnának a kerekek a nagy rázkódás mellett. A másik, amit szemmel észre lehet venni, hogy a lengéscsillapító oldalán fekete olajlefolyás látható! Na, ha ezeket a tüneteket észleljük, akkor az alábbi képen látható darabok egyikén kezdjünk el gondolkodni, autótípustól függően. Ha kicsit sportoskodni szeretnénk, vagy dobnánk a kabin kinézetén valamivel, az első ajánlatom egy jó dizájnos sebességváltókar lenne. Az ajánlott karok között az egyszerű daraboktól kezdve a más, kényelmesebb fogást kínáló darab is található. Sosem telik el hónap akciós alkatrészek nélkül! Ajánlom mindenki figyelmébe a weboldalunk „akciós” fül alatt található ajándék- és alkatrészkínálatunkat. Ne feledjétek, nálunk nem csak alkatrészt érdemes keresgélni, hanem ajándékot is! A nyár a csillogásé és a népszerűségé is bogaras szempontból. A motor öltöztetőkészlettel ünnepi ruhába bújtatható az erőforrás!

Augusztusban is egy hétig szabadságon leszünk!
Augusztus 20-a egy hosszúhétvége része lesz. Ezért azon a héten, ha már úgy is rövid hetünk lenne, mi is elmegyünk szabadságra. Ez azt jelenti, hogy üzletünk augusztus 17-től 23-ig ZÁRVA lesz!


Vendégcsalogatás Volkswagen módra, avagy hova menjünk nyaralni?
Már korábban említettük, hogy nincs elveszett autó, vagy karosszériaelem. Mert mindenből lehet valamit építeni. És ez akár a legpatinásabb helyeken is megfordulhat, akár ágyként, vagy épp éjszakára hajlékként is. De nézzünk szét a világban, milyen példákat adhatnak a többi országok. Tekintettel arra, hogy a bogarat rengeteg országba szállították, vagy épp gyártották, így rengeteg területen felhasználhatták ezt a különleges formát.
A következő két percben elkalandozunk három helyre is a világban. Kezdjük a Közel-Keleten, ahol a sivatagban alvóhelyként, azaz mini hotelként szolgál egy kasztni.

Jól jön a hajlék a fáradt sivatagi turistának
A Jordánia déli részén fekvő 12. századi, montreali keresztes kastély felé tartva, régimódi, de jól díszített Volkswagen Beetle jármű vonzza a turisták tekintetét. Az öreg bogár azonban már nem áll rendelkezésre, mint szállítóeszköz vagy jármű, egészen más célokra hasznosítják. A tulajdonosa: Mohammed Al-Malahim, más néven Abu Ali, 68 éves jordániai férfi. Azt állítja, hogy a „világ legkisebb szállodájával rendelkezik". A bogara 2011-es nyugdíjazása óta, a turisták számára egyedülálló pihenési lehetőséget biztosít.
Bogár vagy bungalló? Nos ezt mindenki eldöntheti a képről. http://www.xinhuanet.com/english/2020-07/27/c_139243964.htm
Jordániából nagyot lépünk Németországba....

Aludni egy autóban, Stuttgartban
Persze nem csak az eldugott parkolókban, vagy kempingekben lehet autóban aludni. Van, ahol egy egész ágy van bogárdizájnná alakítva... És ezt egy szállodai szobán belül kibérelhetjük. Stuttgartban bárki megtalálja ezt az átalakított ágyat, sőt, az autós profillal rendelkező V8 szállodában még választhatunk is, hogy Volkswagen Beetle, vagy esetleg Mercedes-Benz ágyban alszunk-e. És persze látványosságképpen az út túloldalán ott áll Mercedes-Benz gyár, időtöltésként egy látogatás sem utolsó program. A gyárban kiállított autók száma 2500. (Forrás: Krisanne Fordham)
A hotelt az interneten itt találni: v8hotel.de/en/
https://www.v8hotel.de/en/v8-themed-rooms/gas-station/

Romantika az olasz hegyek között egy kabrióban
Persze nem csak szétdarabolva, vagy átalakítva van azért jövője ezeknek a régi autóknak, és nem csak ilyen formában lehet vonzóvá tenni egy szállást. Olaszországban a Hotel Poseidon vendégei számára egy kabrió bogár jelenti a plusz szolgáltatást, ezzel csalogatva a turistákat, a mesésen szép tájon felül egy autózással is! https://www.youtube.com/watch?v=ohk7glSQK_M
https://www.hotelposeidonpositano.it/en/benefit

Belgiumi hírek
Heti újdonságaink között szerepel:
Motortartó bölcső buszokhoz. Erre akkor van szükség, ha a teljes alvázat nekiállunk újraépíteni!
Akkor bizony jól jön a méretpontos javítóelem, melyet a 0890-631-es cikkszámon lehet hamarosan elérni.
Az alvázhoz még szükség lehet a torziósrugó-házhoz, valamint a hozzá tartozó öntöttvas fedelekhez.
Régen ezzel rengeteget küzdöttünk, mert hamar rozsdásodtak. Ez az 5 db-os torziós házkészlet az 1955-ös és 1959-es korai buszmodellhez készült, a korai sebességváltó rögzítési pontjaival. Az 1960–1967-es modell az öntödében van, és hamarosan megjelenik. A teljesen előre összeszerelt alvázat hamarosan a vásárlók rendelkezésére bocsájtjuk. Ez a torziós házkészlet már nem egy egyszerű cserealkatrész, és a váz lábakkal történő pontos összeszereléshez szükség van egy gerendára. Vagy, felépíthetjük az alvázat részben vagy teljesen, megbeszélés kérdése az egész, ahogy a megrendelő kívánja. Vegye fel velünk a kapcsolatot vagy a helyi BBT kereskedővel (Bug Parts Kft. - BBT Hungary), hogy megtervezhessük a projektet.
Ha valaki ragaszkodik ahhoz, hogy mindent saját maga készítsen, akkor kifejlesztettünk egy szerszámot is, amely segít pontosan úgy hegeszteni az alvázat, ahogy kellene. Ez hamarosan elérhető lesz. További hírek az alvázkészítő szerszámról hamarosan a Blogban.
0890-632 torzócső csomag bus 03/55–07/59

Megkaptuk a hátsó futóműlábainkat is. Bal és jobb oldali, valamint minden gyártási évjárat osztott ablakos buszára vonatkozik.
Rozsdás, hajlott, rothadt, vágott vagy bármilyen borzalom, amelyen a busz még az előző életében átment, az lecserélhető erre az új alkatrészre. Ez az új alváztag megfelelő alap az újrakezdésre. Végül is az alváztagok képezik a busz merevségének a legfontosabb részét, érdemes ezzel foglalkozni egy projekt indulásánál. Az első alváztag cikkszáma: 0890-644 Alvázszakasz teljes hátsó bal - Busz -07/67 TQ
0890-644 Első alvázszakasz, bal – busz -07/'67 TQ
0890-654 Első alvázszakasz, jobb – busz -07/'67 TQ

És utoljára, de nem utolsó sorban úgy döntöttünk, hogy külön megvásárolhatóvá tesszük a lengéscsillapító rögzítőpontját.
Ez a tartó a hátsó lengéscsillapító felső oldalát tartja, és a hátsó alváztaghoz van hegesztve.
0890-635 lenégscsillapító rögzítőpont, hátsó - Busz 03 / 55-07 / 67

Hogyan lehet egy 1300 köbcentis motort újjáépíteni meglehetősen egyszerűen? Van valami, amit sokan nem tudnak! És amikor megosztjuk velük ezeket az információkat, azzal mosolyt csalunk az arcukra, tudván, újjá tudják építeni szeretett eredeti motorjukat ...
Szóval: hengerfej, gyűrűk. A BBT felismerte, hogy évekkel ezelőtt is óriási kereslet volt az 1300 cm3-es hengerfejre, ám sehol semmilyen forrásból nem tudtuk kielégíteni az igényt. Összefogtunk a helyi mérnökökkel, akik többéves tapasztalattal rendelkeznek a léghűtéses VW motorokkal végzett munkájukban, és előállítottuk az új hengergyűrűket, amelyek tökéletesen illeszkednek az 1,5 vagy 1,6-es hengerfejhez, és tökéletesen kitöltik a rést a 77 mm-es hordóval.
12,10 mm szélességűek, a legújabb számítógépes technológiával gyártva, pontosan ugyanolyan alumíniumból készülnek, mint a hengerfej, hogy elkerüljék a különböző tágulásból adódó hibákat, és lám, tökéletesen működnek!
Ez a tökéletes megoldás, ha motor újjáépítésére törekszik valaki, és az eredeti 1300-as fejet már nem lehet újraépíteni vagy megmunkálni.
3090-000 - hengerfej-gyűrű - 1600cc (85,50 mm -> 77,00 mm)
Az újjáépítés befejezéséhez megtalálja a 1600 cm3-es fejeket a következő BBT cikkszámok alatt:
1720 - hengerfej, kettős port, csupasz - 1600cc típusú
1721 - hengerfej, kettős csatlakozó, szelepekkel - típus 1600cc
1721-4 - hengerfej, egycsatornás, NOS - típus 1600cc
És az 1300cc dugattyú- és hüvelykészlet a 1719-es cikkszám alatt található. Ez a legjobb minőségű Mahle márka.
1719 dugattyú- és hengerkészlet a 77 mm-es készlet.

Néhány rendezvényre szeretnénk felhívni a figyelmet!
Bogaras, buszos találkozó lesz a következő hetekben az alábbi helyszineken:
- Bogártali gyenesdiás 2020
2020. Augusztus 27–30.
Információ: facebook.com/bogartaligyenesdias
- Bogaras Bagázs a Magyarkertben 2020-ban
2020. Szeptember 12., 10:00 – szeptember 13., 16:00

Hírek a Volkswagentől
Kibocsátásmentes mobilitás mindenkinek: július 20-án megkezdődött az ID.3 értékesítése
Négy héttel az ID.3 1ST előfoglalói számára biztosított megrendelési lehetőség megkezdése után a Volkswagen 2020. július 20-án nyitja meg a megrendelési rendszert a nagyközönség számára. Sok európai országban az ügyfelek hét előre konfigurált ID.3 modell közül választhatnak a kereskedésben és egyidejűleg a megfelelő töltőberendezést is megrendelhetik. A vásárlók akár 3 évig vonzó engedményeket élveznek a WeCharge segítségével történő töltésnél. Mind a hét ID.3 modell jogosult arra, hogy Németországban környezetvédelmi bónuszként legfeljebb 9480 euró állami támogatást kapjon. Számos más európai országban is elérhetőek lesznek az ID.3 támogatások.
volkswagen.hu/a-volkswagen-elmenye/hirek/1879-kibocsatasmentes-mobilitas-mindenkinek-julius-20-an-megkezdodoett-az-id3-ertekesitese

Legyen Olyan A Hétvégétek, Amilyennek Szeretnétek!
Üdvwözlettel: A BugParts Team

2020. 07. 24.

Jó hétvégét, Mindenkinek!

Sziasztok, Wolkswagányok!
A héten is rengeteg érdekes dolog történt az üzletünkben. Ezek közül az egyiket mindenképpen kiemelném. Belgiumból alkatrészt kaptunk tesztelésre. Egy karosszériaelemről van szó, mely a '63–'67-ig készült évjáratokhoz készül! Sok esetben a mi cégünk is részt vesz egy-egy termék tökéletesítésében. A gyártók is számítanak ránk, mint ahogy mi is számítunk a beszállítóinkra. Fontos a véleményük, és ezért fontos a TI és a Mi véleményünk is! A belgiumi anyacégünktől kaptunk egy ilyen „prototípus” válaszfalat, azzal a kéréssel, hogy illeszük be egy épp felújítás alatt álló járművünkbe, és több szempontból is nézzük meg az elemet a projektünkben. Adjunk számot arról, hogy mennyire pontosak a méretei, mennyire könnyű vele dolgozni. Nos, felújítócsapatunk kézbevette az ügyet, és beillesztették az elemet a busz megfelelő részébe. Teljes megelégedettséggel állíthatom: a végeredmény tökéletes lett! Ezt az információt visszaküldtük Belgiumba is, ahol megköszönték, és hálával nyugtázták a munkánkat! Bob az alábbi kis írásával foglalkozott a belgiumi blogjában, melyet itt lehet olvasni: https://blog.bbt4vw.com/2020/07/20/late-model-bulkhead-test-updates/
De, hogy ne kelljen keresgélni, az alábbi gondolatokat írta róla: Nincs minőségi árukészlet komoly alkatrésztesztelés nélkül!! Misinek és a Bug Parts csapatának köszönhetően most már tudjuk, hogy további munkálatok nélkül is elindíthatjuk a termelést! Kísérje figyelemmel további minőségi változtatásainkat és alkatrész-modernizácóinkat!

A fék mindenek felett!
Az egyik múlt heti hirdetésünkben már megpendítettük, hogy több típushoz is akciósak a főfék-munkahengerek, vagy épp a fékmunkahengerek. Nem mindig a levegő az oka, ha szép lassan bemegy a pedál. De az is intő jel lehet, hogy a fékdob hátulsó részén a fékalaplap alján olajat lehet látni. Nos, itt az alkalom, hisz szép új alkatrészeinkkel ezeket a csúnya hibákat bizony orvosolni lehet. Semmiképp ne induljunk el hibás fékrendszerrel sehova! Elinduláskor az autó műszaki állapotának ellenőrzése nem csak a tulajdonos feladata. A sofőré a felelősség!!!!
Minden héten szinte minden! És ezzel arra szeretnék célozni, hogy nem csak a fékalkatrészekkel járhatunk most jól! Érdemes szétnézni a további akciós alkatrészek között a weboldalunkon! Króm alkatrészek széles választékával várjuk az autót öltöztetni kívánó tulajdonosokat. A gépjármű belső terének öltöztetéséhez akár színes kárpitokkal is szolgálni tudunk.

Néhány rendezvényre szeretnénk felhívni a figyelmet!
Bogaras, buszos találkozó lesz a következő hetekben az alábbi helyszineken:

Bogártali gyenesdiás 2020
2020. Augusztus 27–30.
Információ: facebook.com/bogartaligyenesdias

Bogaras Bagázs a Magyarkertben 2020-ban
2020. Szeptember 12., 10:00 – szeptember 13., 16:00

Belgiumi hírek 
Belgiumban folyamatosan zajlik az élet! Nem áll meg semmi, koronavírus ide, vagy épp oda... Máris soroljuk az újdonságokat: Először is megérkeztek a javított ajtók, jobb hátsó, az 55–58 közötti ablakos buszhoz. Az egyébként az ajtó jellemzője, hogy nincs ajtófogantyú mélyedése. Ennek az ajtónak a „másik oldala” a BBT # 0890-293, 55–60-ig közötti, és ez már hosszabb ideje elérhető készletről. Ezek azok az alkatrészek, melyek megtalálhatóak a Silver Weld Through füzetünkben, melyet már a magyarországi boltunkban is kérhettek. 0890-282 Teherszállító ajtó, jobb első / hátsó bal - busz 03 / 55-07 / 58 TQ

A következő újdonságunk: az alvázrész belső lemezei, az osztott buszhoz, szimplafülkés változat. Ezek a profillemezek nagyon könnyen észrevehetőek az első keréknél. A „híd” a bal és jobb alváz tagjai között közvetlenül az első ülés alatt található elemek. 0890-643, 0890-653 - busz 03 / 55–07 / 67 TQ

Minden T1-es busznál a rozsda első számú áldozata a tankbetöltő ajtó mögött, a nyakmegfogató rész! Ez a lemez az, mely megakadályozza, hogy az üzemanyag szétfolyjon a motortérben. Két típusból választhatunk: a busz és a kombi vagy a kisteherautóknak szánt modellből. A most bemutatandó alkatrészeken jól megmutatkozik a különbség! 0492-840 Töltőnyak támasz - 03 / 55–07 / 67 busz, 0492-845 Töltőnyak támasz, egyfülkés busz 03/55-07/67
Figyeljetek, mert a jövő héten ismét jönnek az újdonságok!

Hírek a Volkswagentől
Kibocsátásmentes mobilitás mindenkinek: július 20-án megkezdődött az ID.3 értékesítése
Négy héttel az ID.3 1ST előfoglalói számára biztosított megrendelési lehetőség megkezdése után a Volkswagen 2020. július 20-án nyitja meg a megrendelési rendszert a nagyközönség számára. Sok európai országban az ügyfelek hét előre konfigurált ID.3 modell közül választhatnak a kereskedésben és egyidejűleg a megfelelő töltőberendezést is megrendelhetik. A vásárlók akár 3 évig vonzó engedményeket élveznek a WeCharge segítségével történő töltésnél. Mind a hét ID.3 modell jogosult arra, hogy Németországban környezetvédelmi bónuszként legfeljebb 9480 euró állami támogatást kapjon. Számos más európai országban is elérhetőek lesznek az ID.3 támogatások. Forrás és a cikk bővebb változata itt található: https://www.volkswagen.hu/a-volkswagen-elmenye/hirek/1879-kibocsatasmentes-mobilitas-mindenkinek-julius-20-an-megkezdodoett-az-id3-ertekesitese

2020. 07. 10.

Jó hétvégét, Mindenkinek!

Sziasztok, Wolkswagányok!
A jövő héten szabadságon vagyunk! 2020. 07. 13-tól 19-ig üzletünk ZÁRVA tart! Kérem senki ne induljon el hozzánk! Természetesen ettől még digitális munkatársunk, a weboldalunk üzemel! A rendeléseket fogadjuk, de a teljesítésük 20-tól indul, így az első csomagokat 21-én lehet várni a postástól! Már rég nem pihentünk, itt az idő nekünk is kivenni a részünket a szabadságból! Amúgy közben nagy munkában is vagyunk, mert építjük és előkészítjük 2021-es Fonyódi VW Nyár rendezvényünket! A szállásfoglalásokat mostantól egy új emailcímen adhatjátok le: szallas@bugparts.hu, várjuk érdeklődő leveleiteket. A horgászházaink és a mobilházaink elfogytak! Flóra apartmanunk, korlátozott panzió szobánk, valamint  korlátlan sátor és lakókocsi helyünk van még! Üzletünkben 2020. 07. 20-tól a megszokott nyitvatartás mellett várunk minden kedves érdeklődőt!

Itt az idő öltöztetni az utasteret!
Az utastér teli van apró gombokkal, takaróelemekkel. Az elmúlt évek tapasztalatai alapján ezeknek az eredeti alkatrészeknek a jórésze megöregedett, elrepedt, eltört, vagy épp elszakadt. Volt már úgy, hogy nekem is a kezemben maradt az ülésdöntő gombja. Ezekből nem érdemes az eredetit fenthagyni. De nézzük is, hol vannak ezek a gombok, burkolatok... Ha a műszerfalat nem nézzük, akkor a régebbi típusoknál az indexkar végén. A kéziféken a nyomógomb, markolat, és ne feledjük, azon van egy gumiborítás is! Az üléseken: állítógomb, döntőgomb, takaróburkolatok a fiatalabb típusoknál. Ablakon, ajtón a nyitógomb. Kapaszkodó. És még sorolhatnám. A mai felületünkre nem fért el minden. Sokkal nagyobb a termékválasztékunk, ezért ha valaki úgy érzi, szüksége van az autóbelső felújításához valamire, az bátran érdeklődjön. A felső témához közel állnak a szőnyegek is, melyek az utasteret vagy épp a csomagteret díszitik. Ajánlom tehát figyelmetekbe akciós válogatásunkat, de ebben a hónapban a fékalkatrészekből a főfékhengerek, fékhengerek bizonyos típusai akciósak! Optikai tunning? Ilyen kipufogóvégeket ritkán lát az ember, de ezzel igazán feldobható az autó hangja vagy épp a hátsó kinézete!

Belgiumi hírek
Bob szerint szerencsések vagyunk mi Európaiak, mert bármerre beszél az ismerőseivel, Hongkongból, Kínából, vagy Dél-Amerikából, mindenhol nagyon komoly korlátozások és lezárások vannak! De talán abban bízhatunk, hogy itthon elég komolyan veszik a helyzetet és odafigyelnek az eseményekre, ezért inkább az élet egyre inkább normalizálódik. Ezen a héten is már a megszokott módon, az új alkatrészek bemutatásával foglalkozunk és néhány olyan darabbal is , ami már megérkezett az üzletbe. A kéthetente beérkező szállítmányokban rengeteg újratervezett (már az ezüst kalógusban megtalálható) darab van. A mostani csomagból szeretnénk bemutatni az 1964-es korosztálytól használatos A-oszlopokat, melyek a gyártás végéig használtak. Az termékünk most már az eredeti példányok tényleges másolatát, amelyet extrém pontos tervezési rendszerünkkel készítettünk.
Pontosan olyan, mint az eredeti Volkswagen alkatrész, amelyet a futószalagon gyártottak.
0890-187-1 komplett „A” oszlop buszhoz, jobb 08/63–07/67
0890-188-1 komplett „A” oszlop buszhoz, bal 08/63-07/67
A következő érkezett termék, a szimpla kabinos, platós kivitelhez a „C” oszlop.
0890-918 C-oszlop, jobb, platós busz, –07/67
0890-919 C-oszlop, bal, platós busz, -07/67
Ezen a héten a T25/T3-as tulajdonosok is örülhetnek. Bár ez az alkatrész nem része a SilverTrough katalógusnak,
de a régi cikkszámon lévő 0892-320, -321 termékünkhöz képest sokat javult a minősége. Ezzel igazán érdemes lesz dolgozni!
0892-322 Hátsókerék előtt rövid rész, jobb – busz 05/79-07/92 TQ
0892-323 Hátsókerék előtt rövid rész, bal – Bus 05/79-07/92 TQ
A buszokat elhagyva egy kicsit a bogarakkal is foglalkozunk ezen a héten.
Kiváló minőségű fékalaplapok érkeztek Németországból, melyek az 1964-es modellévig használhatóak.
Ez az elülső alaplap az egycsavaros fékmunkahengeres autókhoz való, melyeknél a lengőkar és a függesztőkar csapágyazott. Az 1965-ös modellévben, a gömbcsukló felfüggesztés bevezetésével az alátétlemezek kissé megváltoztak az alaplemezben. A Volkswagen az 1965-ös és modelljén megváltoztatta a kialakítást, hogy nagyobb stabilitást biztosítson a fékpofák számára. Ezen kivitel miatt a németországi TÜV kötelezővé vált, röviddel azután, hogy úgy döntöttünk, hogy ezt a korai hátlapjainkba is bevesszük a biztonság növelése érdekében.
1291-400 fékalaplap – bogár/KG 09/57–07/64
1291-450 fékalaplap – bogár/KG 08/64-07/65
Termékfrissítés: Ugyanebben az időben megtudtuk, hogy a 1291-500 (OE VW 181 609 139) terméket a beszállító az 1965-ös modellévre és annál feljebb tanácsolja. Ez ellenőrző- és beállítólyukakkal van ellátva. Eredetileg az 1965–1967-es elülső hátlapokon nem voltak ilyen részek, de mivel a Volkswagen rájött, hogy sokkal könnyebb beszerezni őket, – teljesen egyetértünk– így a kései modell hátlapjait most 65/08-tól szállítjuk…
1291-500 fékalaplal, első - Bogár / KG 08 / 65- BBT

Elektromos és energikus: az új Tiguan világpremierje
A Volkswagen Tiguan Európa legsikeresebb szabadidőautója és a világ egyik legkelendőbb SUV-je. Eddig több mint hatmillió darabot gyártottak. 2019-ben a Tiguan ismét a márka és a teljes Volkswagen csoport legnépszerűbb modellje volt, mintegy 911 000 darab legyártott autóval. A Volkswagen a világpremier részeként most bemutatja a legkeresettebb jármű átfogó frissítését. Ralf Brandstätter, akit kedden neveztek ki a Volkswagen márka új vezérigazgatójává, ezzel kapcsolatban elmondta: „2016-ban a második generációs Tiguan-nal elindítottuk átfogó SUV-stratégiánkat. Ez számos sikeres modell alapjául szolgált világszerte. A Volkswagen most megteszi a következő lépést az új Tiguan elektrifikálása, digitalizálása és hálózati kapcsolódása révén. Ez lehetővé teszi a kompakt SUV számára, hogy megbirkózzon a modern kor kihívásaival.”
https://www.volkswagen.hu/a-volkswagen-elmenye/hirek/1838-elektromos-es-energikus-az-uj-tiguan-vilagpremierje

Új ember a Volkswagen Classic Parts élén
Ebben az évben több változás is történt a Volkswagen élén. A mi öreg VW-nk szemponjából egy fontos személycsere is történt. Tudva lévő, hogy a Volkswagen a régi bogarakhoz, buszokhoz való eredeti alkatrészek kereskedésére is visszatért. Ennek az üzletágnak az élére most új vezető került. A Volkswagen Classic Parts új vezérigazgatója Dr. Peter Porbeck lett. Dr. Porbeck számos osztályon dolgozott a Volkswagen Csoporton belül, Németországban és külföldön is. „Várom az új feladatokat és a kihívásokat. Biztos vagyok abban, hogy folytathatjuk a Volkswagen Classic Parts sikeres történetét! ”- mondta Dr. Porbeck. A Volkswagen Classic Parts mindig a minőséget tartja majd szem előtt. Új menedzsmentünk folytatni fogja a munkát. Szerintünk: „A jövőnek hagyományokra van szüksége”!

Gyorshírek: A Vantastic márka új ruházati boltot nyitott!
A szigetországban a fázósoknak, a németeknél a pólóra vetkőzősöknek egyaránt árul vastagabb pulóvert és a nagy melegre vékonyabb felsőruházatot a Vantastic márkát készítő cég. De most rádobtak a fejlesztésekre és a webshopon kívül https://vantasticclothing.com/collections/t-shirts">https://vantasticclothing.com/collections/t-shirts  címen üzletet is nyitottak Cornwallban.

Érdekesség a nagyvilágból!
Újabb példával állunk elő, hogy nincs kidobott alkatrész, vagy ne lehetne új érdekességet gyártani a bogár, vagy épp a busz részeiből. Most egy sárhányóból csináltak kismotort. Ebből a típusból már több példányt is láttunk az interneten. Itt most megtekinthetjük egy videóban, hogy milyen alapot használnak, hogyan alakítják át magát a motort. Íme: facebook.com/craftypanda/videos/708993659894582

Legyen Olyan A Hétvégétek, Amilyennek Szeretnétek!
Üdvwözlettel: A BugParts Team

2020. 07. 03.

Jó hétvégét, Mindenkinek!




Sziasztok, Volkswagányok!
Nemsokára szabadságra megyünk! Július 13-tól 19-ig üzletünk zárva lesz, ezért még egy egész hét áll rendelkezésre, hogy megvegyétek a javításhoz szükséges alkatrészeket! Természetesen zárvatartásunk alatt is üzemelni fog digitális munkatársunk, a weboldalunk, amely ugyanúgy fogadja a megrendeléseket. A teljesítés viszont 20-án kezdődik, ami azt jelenti, hogy az első csomagokat 21-től várhatja az, aki ebben az időszakban megrendelést ad fel.

Napellenzővásár a nyár közepén!
Ki ne tudná, hogy milyen nappal szemben autózni! Mennyire jól jön az ellenző, amit lehajthatunk, hogy kicsit eltakarjuk vele a szemünkbe tűző napfényt! Így jobban látunk a szélvédőn keresztül. Ez az évszak pedig igazán kedvez az ilyen helyzeteknek. A cikkek tekintetében van bőven választási lehetőségünk. Bogárhoz, buszhoz egyaránt megtalálhatók, vagy megrendelhetők fekete, illetve fehér színben ezek az alkatrészek. Sőt, akciós darabok is vannak a választékban. Még mindig nagy divat a króm kiegészítő. Lámpa a buggyra? Vagy épp csak egy motoröltöztető-készlet kellene? Weboldalunkon a keresőbe a „króm” szó beírásával rengeteg példát kapunk, mellyel tunningolhatjuk a motort, a külsőt vagy épp a belső teret! Ebben a hónapban akciósak a kipufogódobok bogárhoz! Érdemes előre tervezni, és betárazni a javításhoz!


Belgiumi újdonságok
Megérkezett a nyár szinte az összes európai országba! A napsütésen túl a hőmérséklet is elérte az ilyenkor megszokott átlagokat. Ez meghozta az emberek jókedvét is, és feledtette a vírus által okozott kellemetlenségeket is! Ahogy Bob mondta: „A nap fényt ad, a fény reményt ad, a remény pedig a szellemi élet motorja ... :). Ugyanakkor gondolkozzunk el azon, mi lett volna, ha nincs a Corona vírus, vagy épp azon, mit kellene másképp csinálni, ha most is lenne? Mit tennél másként és mit tanultunk belőle?


Mi is mérlegeltük ezt a BBT-nél, és úgy döntöttünk, hogy továbbra is szeretnénk régi autókat új alkatrészekkel felújítani!  A Corona vírus arra tanított minket, hogy minél szélesebb termékskálánkat minél minőségibb alkatrészekkel töltsük fel! A T1-es busz megvásárlása után sokan már csak tervezési okokból is megváltoztatják a rakodótér ajtajának a helyét.


Gondoljunk csak arra, ha mondjuk Angilába bevisznek egy buszt, és ott meg kell változtatni a kormány helyét is!


De persze van olyan, hogy mindkét oldalt rakodóajtó van egy kasztnin, vagy ezt utólag szeretnék betervezni. Persze eddig erre nem igazán voltunk a BBT-ben felkészülve. Sokan a jobboldali ajtó előtti padlólemezt próbálták használni a javítóműhelyekben a bal ajtóhoz, de sosem voltak elégedettek az eredménnyel. Ezért „mától” változtatunk ezen! Mostantól rakománypadlók is vannak a bal oldali rakományajtók számára.


0890-744 baloldali padlólemez, rakodóajtó elé – busz –07/67 (TQ), 0890-754 jobboldali padlólemez, rakodóajtó nélküli kasztnirész elé – busz –07/67 (TQ)


További új termék bevezetése mellett döntöttünk a 0891-695-es cikkszámon. Ez egy cső, 27 mm-es átmérőjű, hosszúsága 130 cm. Eredetileg az első és a hátsó kereszttag között helyezkedik el minden 1970 és 1979 között épített buszon. Feladata, hogy megvédje a kábelezést a korróziótól.


És még egy érdekesség és hiányosság, melyet pótolunk: A deluxe osztott ablakos busz fedeléhez elérhetővé tesszük azokat a kis síneket, amelyek megtartják az árnyékolást, és kifeszítik, hogy ne ráncosodjon. Mindkét modellt elkészítettük, mind a lapos, mind a szögletes darabokat.


A laposból háromra van szüksége ahhoz, hogy a kabintetőre felszerelhesd a fedelet. 

Ezek az alkatrészek lehetőséget biztosítanak arra, hogy fedelet helyezz el olyan autóbuszokba, amelyekben soha nem volt, vagy furgonba, vagy sztenderd kombiba…

2931-200 Tetőkárpit leszorító, lapos, 80 cm – Bus 03/55-07/67
2931-205 Tetőkárpit leszorító, L profil, 80cm – Bus 03/55-07/67

Volkswagen hírek: az Arteon és az Arteon Shooting Break világpremierje
Egy modellsorozat, két változat! A Volkswagen világpremieren mutatja be az új Arteont, és egyidejűleg leleplezi a második verziót is - az új Arteon Shooting Brake-et. Ez a modell a kombi fogalmának teljesen új értelmezése. „A Volkswagen ebben az évben 34 új modellt mutat be. A márka történetében még soha nem volt ilyen széleskörű modell-bemutató”- mondja Ralf Brandstätter, a Volkswagen Személyautók márka üzemeltetési igazgatója és kinevezett vezérigazgatója. „Az Arteon Shooting Brake kiterjeszti modellcsaládunkat a fontos közepes méretű szegmensben. Dinamikus kialakításával, magas funkcionalitásával és modern technológiáival szabványokat állít fel osztályában.”



volkswagen.hu/a-volkswagen-elmenye/hirek/1819-egybol-ketto-az-arteon-es-az-arteon-shooting-break-vilagpremierje



VolksWorld rendezvény a láthatáron
Az egyik legnagyobb közösséggel rendelkező VolksWorld is megrendezi még ebben az évben a szokásos kétnapos rendezvényét. Persze a történések fényében változhat a szervezők megítélése a megrendezéssel kapcsolatban.
De sokan tartják számon ezt a találkozót! Az új dátum VolksWorld 2020. Október 3-4. Surrey,  Esher, Sandown Park.
volksworld.com/news-2/


Akció a függetlenség napján a TMI kárpitgyártónál
2020. július 4. a függetlenség napja, így amerika a születésnapját ünnepli. Ebből az alkalomból a TMI (a Volkswagenekhez kárpitot gyártó cég) is akciót hirdet minden kedves vásárlója számára. A termékek árából 20% kedvezményt kapunk ezen a napon, valamint 3000 dollárnyi vásárlás felett ingyenes a szállítás. A cég további kuponokat ad, melyekről a weboldalán lehet tájékozódni!



Megjelent a 20. rész!
Korábban már írtunk egy T1-es busz felújításáról, melyet gazdája, Mic Bergsma videóra vesz, és minden mozzanatot rögzít, megoszt a számunkra youtube csatornáján keresztül! Nos, örömmel jelentem, hogy a filmsorozat 20. része is elkészült. Ezt itt tekinthetitek meg: youtube.com/watch?v=PNdmuJpVtLI

Egy kis segítség a weboldalunk keresőjéhez
Nem csak cikkszámokra lehet rákeresni. Ezt nem is tudhatja mindenki. Egyszerűbb ha a névre keresünk rá. De ha nem találunk semmit, akkor sem kell feladni. A raktárprogramunk a kezdetektől fogva, nem tudja rendesen kezelni a magyar hosszú ékezetes betűket. Ezért érdemes rövid magánhangzókkal is próbálkozni. Ez azért van, mert amikor készítettük a weboldalunkat, akkor mostani rendszerekhez képest eltérő kódolás létezett, mely nem volt kompatibilis a magyar betűkiosztással. Ez így első hallásra persze nem lesz túl érthető, de amig sikerül megoldanunk az átállás a modernebb kódolásra, addig érdemes a fent említett úton próbálkozni a keresőnkben. Kérésre természetesen segítünk megkeresni a megfelelő alkatrészeket.

Legyen Olyan A Hétvégétek, Amilyennek Szeretnétek!
Üdvwözlettel: A BugParts Team


 

2020. 06. 26.

Jó hétvégét, Mindenkinek!

Sziasztok, Volkswagányok!
A héten rengeteg dolog történt, de ezekből talán a 2021-es Fonyódi VW Nyár szervezését emelném ki! Egyre többen csatlakoznak hozzánk, köztük ismert nagy cégek, melyek velünk együtt töltik majd ezt a kiemelten fontos három napot! Nő azon események száma is, melyek a programot fogják alkotni, de ezt még később fogjuk közzé tenni, amikor már véglegesedik. De ugyanígy fogynak a szálláshelyek is, ezért érdemes még most előre foglalni! Minden erőnkkel azon vagyunk, hogy európai szintű, programokkal és látványossággal teli eseményt szervezzünk, több külföldi vendégmeghívottal együtt. Biztosan érdemes lesz ott lenni, biztosan nem érdemes kihagyni!


A svájci óra is akkor jó, ha pontos
Sokan szeretik vezetés közben nézni a kilométerórát. Nem csak a sebességkorlátozás miatt kémleljük a mutatók állását. Sok esetben ehhez az eszközhöz igazítjuk a döntéseinket. De biztos, hogy pontos, amit látunk? A valódi sebességünkhöz képest csak megközelítő értéket mutat számunkra a kilométerórák nagy többsége. Ennek oka, hogy rengeteg összetevője van fizikálisan a kapott értéknek. Már egy eltérő kerékméret is befolyásolhatja az eredményt. Vagy épp a fizikai kontaktus a talajjal. De ne kanyarodjunk ennyire messzire az eredeti gondolattól. A bogár számomra az a jármű, melyben egyszerű, de tartós megoldásokat alkalmaztak, hogy hosszútávon lehessen használni a család kedvencét. Így a kilométeróra működését is igyekeztek kevés alkatrészből megoldani. Ha a benzinszint-visszajelzőt nem nézzük, akkor az órán túl egy bovden és zárógyűrű van a rendszerben. Az esetleges meghibásodásnál nem kell sokat keresgélni, hogy megtaláljuk a hiba okát. A heti hirdetésünkben összeszedtük a bovdenek nagy részét, típusonként bemutatva őket, a zárógyűrűvel együtt. Ismét itt a nagy kedvenc! A fehér gumiperem! Sok autót látok ezzel a megoldással felszerelve, nagyon szépen mutat az autó vele, népszerű termékünk, már szintén régen foglalkoztunk vele! A csomagtérkilincs-tömítéseket is ajánlom mindenki figyelmébe. Érdemes a nedvességet a karosszérián kívül tudni. Ezekre a filléres darabokra jó odafigyelni!
Ajánlom figyelmetekbe heti akciós kínálatunkat is!

Sztártulajdonosok az USA-ban!
Mint az ismeretes, a kedves kis Volkswagen Beetle, Bug meséje véget ért. A Volkswagen abbahagyta az ikonikus bogár gyártását az eladások változása miatt, valamint a gyártás hangsúlyát a személygépkocsikról a terepjárókra és a futurisztikus kezdeményezésekre, például az elektromos autókra összpontosítják. „A bogár elvesztése három generáció után, közel hét évtized alatt, számos érzést váltott ki az odaadó rajongókból” - mondta a német autógyártó az USA-ban. Az USA-ba elősször 1949-ben érkeztek meg az első példányok. A '60-as és '70-es években volt a legkelendőbb ez az autótípus, főleg a hippi korszak idején. A leggyakrabban "katicabogár" néven emlegetett Volkswagen a formája miatt is a hollywoodi színészek kedvencévé vált. Vannak akik vezetik, forgalomban használják őket, van, aki csak garázsautónak tartja, de akad olyan, is aki kereskedik ezekkel a szeretett járművekkel.

De nézzünk néhány példát a hírességekből:
Jerry Seinfeld, 1952-es Volkswagen tulajdonosa. Ő nem mellesleg komikus, és könyvet írt az autóról, melynek címe a „Komikusok a kávéfőző autókban” . Komédiáin és tévéműsorain kívül Jerry Seinfeld az egyik legnagyobb Porsche-autógyűjteménnyel rendelkezik. A komikus első autója azonban egy 1977-es bogár volt. További két bogár volt a birtokában: egy 1952-es kék bogár, amely a Seinfeld Netflix Comedians in Car Getting Coffee showjának egyik epizódjában is szerepel, és egy 1960-as bogár, melyet egy 2016. évi aukción 121 000 dollárért eladott.

Heidi Klum A német szupermodell egykor a Volkswagen reklámcsillaga volt, melyben egy beszélő bogárral készített interjút. A magánéletben Klumot 2013-ban egy zöld kabrióban pillanthattuk meg, és állítólag ezen kívül még legalább két különböző színű VW birtokosa. https://www.youtube.com/watch?time_continue=18&v=UayvI5QE02I&feature=emb_logo

Hugh Jackman A filmcsillag általában a Volkswagen klasszikus modelljeinek nagy rajongója. Emellett egy 23 ablakos Volkswagen busszal is rendelkezik.

Jay Leno Természetesen Jay Leno is bogártulajdonos. Valójában egynél több VW áll a híresség garázsában. Hatalmas, 286 autót számláló gyűjteményében legalább három ritka évjáratú modell parkol, köztük egy 1938-as bogár, 1955-ös és egy 1966-os Volkswagen. Leno ugyanúgy szereti az újabb verziókat is. Valójában ő volt az első személy a világon, aki próbálta meggyorsítani a 2012-es bogár megjelenését. A "Jay Leno's Garage" egyik 2012. augusztusi epizódjában szereplő próbaautót 130 mérföld/órás sebességig gyorsították fel!

Ewan McGregor 2016-ban sikeresen eladta 1960-as, barna bogarát az eBay-en 28 350 dollárért. De még sokkal korábban 2010-ben látták egy halványkék vintage bogárban egy benzinkútnál.

Chris Pratt A JurassicWorld filmsztárja a VW iránt érzett különleges szeretetének eredménye az, hogy ahelyett hogy árverésen vásárolt volna egy alaposan felújított VW-t, Pratt sajátkezűleg állította helyre a (2500 dollárért) megvásárolt 1965-ös bogarát, melyet így hulladékállapotból mentett meg.
„A klasszikus autók (melyek már technikailag antik darabok) tovább értékesednek az életkor előrehaladtával. De maga a valóra vált álom, hogy ezt Hollywood utcáin és dombjain használhatjuk ”- írta Pratt büszkén, a felújított autóról 2016-os Instagram-üzenetében.

A Beetle gyártásának 2018-as leállítása előtt a Volkswagen bemutatta a Beetle két végleges változatát: a Final Edition SE-t és a Final Edition SEL-t. De az Egyesült Államokban a VW utalt arra, hogy a visszatérés továbbra is lehetséges. Ehhez a kijelentéshez azokat a feltételeket támasztották, hogy a Volkswagen teljes vonalú, családközpontú autógyártóvá válik az Egyesült Államokban, és sikerül felgyorsítani az elektrifikációs stratégiát. De magának a gyártónak nincs azonnali terve a jármű helyettesítésére – fogalmazta a Volkswagen korábban. "De amint láttuk az I.D. A Buzz-t - amely a legendás T1-es busz modern és praktikus értelmezése - azt is mondhatnám: „Soha ne mondd, hogy soha.”

Belgiumi híreink
Bob a héten is a koronavírussal foglalkozott. De hogy megértsük, miért teszi ezt hétről-hétre, rávilágítunk a gondolatain keresztül a helyzetre. "A járvány éppen Dél-Amerikát sújtja leginkább, ezért ott komoly megszorítások vannak. Ilyen korlátozás például az, hogy bizonyos hajók nem hagyhatják el a kikötőt, vagy épp nincsenek megrakodva. Számunkra ezek a tengeri szállítási utak létfontosságúak, hiszen ezekből az országból érkeznek a pótalkatrészek. A belgiumi anyacégünknek jelenleg már négy konténere várja azt, hogy felpakolják a hajóra." Bár ebből a négyből – ha BOB jól értesült – kettő nagyobb konténer már fent van egy szállítóhajón. De azért is aggódik, mert az európai emberek egy jó része úgy várja a második hullámot, mint a terminátor megjelenését.
Ami viszont az aggodalmakon már túlmutat, hogy a Silver katalógusunkból az elkészült új T1-es busz fülkeajtajai megérkeztek. Korábban erről már szó volt, ezek a darabok minőségi javítások során estek át. Nem csak a présszerszámot módosították, de a hegesztési mechanizmuson is változtattak. Közben egy apró észrevétel is történt. Ugyanis az ajtó pontos felhelyezése miatt a zsanérokat megfelelő pozícióba kell állítani. Ebből az következett, hogy nem szállítják az ajtókat a zsanérral együtt. Ugyanitt BOB köszönetet mond a gyárimunkásoknak és a mérnököknek a rengeteg munkáért, egyeztetésért.

A termékeket a következő cikkszámokon lehet megtekinteni:
BBT # 0158-210 és 0159-210, busz '55–'59
BBT # 0158-220 és 0159-220, '60–'63, süllyesztett ajtófogantyúlyukkal
BBT # 0158-230 és 0159-230, '64–'67

Aki kicsit jobban belenézett a boxermotor rejtelmeibe, azért már felfedezhette a különbségeket az évjáratok között. Néhány példa: kicsi-nagy olajhűtő, dinamó-generátor, szimpla-dupla előmelegítő. Mi most egy univerzális motortakarólemezt ajánlunk és kívánunk forgalmazni, mely az alsó, nagyobb ékszíjtárcsa alatt van, de beszerelhető minden évjáratba. Buszokba is kiválóan illik!
Cikkszám: 2211-1 és 2211-110

Mostantól megvásárolható az 1967-es évjáratig gyártott autók számára a kormányoszlop-felfogatóbilincs. Miután minden használt darab elfogyott, így ebből ideje volt készleten tartani cseredarabokat. Ezek nagyon tartós darabjai a Volkswagennek, az eredeti darabok inkább elveszni szoktak, mint tönkre menni.
1370-005 és1370-055-ös cikkszámon lehet ezeket megvásárolni.

Hírek a Volkswagentől
A Ford és a Volkswagen megállapodtak, hogy közös haszongépjármű-, EV- és önvezető autós projekteket indítanak.
A Ford Motor Company és a Volkswagen AG képviselői ma aláírták azt a megállapodást, amelynek alapján kibővítik globális szövetségüket, hogy sikeresen elégíthessék ki az európai piac és más régiók vásárlóinak gyorsan változó igényeit, kihasználva egymás erősségeit a közepes méretű pickupok és haszongépjárművek, illetve az elektromos hajtású autók területén. A Ford és a Volkswagen tavaly júliusban tette közzé először a megállapodásról szóló terveket.
A vállalatok arra számítanak, hogy a szövetség javítja a jelenlegi és a jövőbeli ügyfelek elégedettségét, felgyorsítva a járműkínálat innovációját és felhasználva a legújabb technológiákat, vagyis fejlettebb, praktikusabb és bőségesebb modellválasztékot eredményez majd. A két fél szerint továbbra is növekedni fog a globális ipar igénye a haszongépjárművek és a nagy teljesítményű elektromos járművek iránt, ezért fontos, hogy jelentős mértékben bővítsék saját termékportfóliójukat. A hírek bővebb változatát itt olvashatjátok: https://www.volkswagen.hu/a-volkswagen-elmenye/hirek/1802-a-ford-es-a-volkswagen-megallapodtak-hogy-koezoes-haszongepjarmu-ev-es-oenvezeto-autos-projekte">https://www.volkswagen.hu/a-volkswagen-elmenye/hirek/1802-a-ford-es-a-volkswagen-megallapodtak-hogy-koezoes-haszongepjarmu-ev-es-oenvezeto-autos-projekte


Nagy sajnálatunkra egy igen szomorú hírről is be kell számolnunk. Koncz György, a Magyarországi Bogarasok Klubja fotósa ma reggel tragikus hirtelenséggel elhunyt. Barátsággal és fájó szívvel búcsúzunk tőle, emlékét szívünkben őrizzük.


Legyen Olyan A Hétvégétek, Amilyennek Szeretnétek!
Üdvwözlettel: A BugParts Team


 

Az oldal működéséhez sütik használata szükséges. Bővebb információ: youronlinechoices.com